Alkoholi tappaa kaiken ikäisiä ihmisiä.Se on todella valtava luku.Minun ympäriltäni on kuollut suuri joukko nuoria ihmisiä alkoholiin.Niin turhia kuolemia!!!!!Kai se on sairaus???? Ei luulisi että ihminen haluaa tuhota vapaaehtoisesti itsensä????
Kuinka paljon?
26
907
Vastaukset
- kohtuukäyttäjä
Suomen ylisalliva ja löperö kasvatus sallii jo lasten alkoholisoitumisen. Vanhemmat eivät kanna vastuutaan ja näyttävät huonoa esimerkkiä. Nuoret äidit voivat tehdä jo kohdussa olevista vauvoista alkoholiriippuvaisia. Sellaiset pitäisi steriloida.Sossu hyysää näitä alkoholisteja, siitähän saa kätevästi elämänuran muitten kustannuksella, töihin ei tarvitse mennä.
- Mutta myös eri
mieltä.Kun olen nähnyt ihmisten kuolevan alkoliin vierelläni niin olen huomannut että he eivät varmaan tiedä olleensa olemassakaan koskaan?Joko nukkuvat tai juovat ja sitten sammuvat.Tuntuu jotenkin että ei voi olla terveen ihmisen elämää???Mutta on myös pummeja jotka pitävät hauskaa ja juovat toisten laskuun.Mutta luulen että niitä on todella vähän? Minulla on ollut aikoinaan kunnon kankkusia muutama.En kyllä niitä halua koskaan enään kokea.JOTAIN OUTOA ETTÄ IHMINEN HALUAA ELÄÄ ELÄMÄNSÄ MYRKYTYS TILASSA JA KUOLEE SIIHEN????? -myrkkis-
- on sairaus
Niin se vain on. Ottakaa itse selvää,
kehoitan minä, netissä tässä surffaava päivystävä lääkäri (liikuskelen täällä, että pysyn hereillä). - Työterveyslääkäri
on sairaus kirjoitti:
Niin se vain on. Ottakaa itse selvää,
kehoitan minä, netissä tässä surffaava päivystävä lääkäri (liikuskelen täällä, että pysyn hereillä).Ei sairaus ole sellainen josta parantuu itse päättämällä, ja VAIN ITSE päättämällä: EN JUO ETANOLIA.
Se on valtaapitävien keino hallita kansaa, ainakin tyhmiä. - on todella
Työterveyslääkäri kirjoitti:
Ei sairaus ole sellainen josta parantuu itse päättämällä, ja VAIN ITSE päättämällä: EN JUO ETANOLIA.
Se on valtaapitävien keino hallita kansaa, ainakin tyhmiä.tuottavaa verotuksen tuloa?Ihmiset eivät osaa hakea apua pahaan oloon ja muihin ongelmiin.Hävetään!Alkoholia onniin helppo saada ja tunne jurrissa on kuin Euroopan omistajalla!Ajan kanssa sitten kaivaa hiljalleen hautaa itselleen. -myrkkis-
- äo rajoissa
on todella kirjoitti:
tuottavaa verotuksen tuloa?Ihmiset eivät osaa hakea apua pahaan oloon ja muihin ongelmiin.Hävetään!Alkoholia onniin helppo saada ja tunne jurrissa on kuin Euroopan omistajalla!Ajan kanssa sitten kaivaa hiljalleen hautaa itselleen. -myrkkis-
Alkoholia voi nauttia myös juhlistaakseen tilanteita, hilpeään tai syvälliseen seurusteluun, maun vuoksi, ruokien kruunaajana, janoon. Alkoholisti ei osaa käyttää alkoholia, hänen on paras olla juomatta. Tutkimuksetkin kertovat, että kohtuukäyttäjät elävät pitempään kuin absolutistit. Ensin on joku henkinen sairaus, ja pahaa oloa yritetään poistaa kännäämisellä ja sammumisella.
- että alkoholi myös
äo rajoissa kirjoitti:
Alkoholia voi nauttia myös juhlistaakseen tilanteita, hilpeään tai syvälliseen seurusteluun, maun vuoksi, ruokien kruunaajana, janoon. Alkoholisti ei osaa käyttää alkoholia, hänen on paras olla juomatta. Tutkimuksetkin kertovat, että kohtuukäyttäjät elävät pitempään kuin absolutistit. Ensin on joku henkinen sairaus, ja pahaa oloa yritetään poistaa kännäämisellä ja sammumisella.
pieninä määrinä on vahingollista.
- ei tajuu mitään
myös kutistaa aivoja liikaa käytettynä.
- aivot ja
tuhoaa ajan kanssa.Olen huomannut monelle käyvän niin ikävästi.Alkoholi on varmaan pakokeino todellisuutta pelkäävälle?Ei muuten tuhoaisi aivojaan.(Kyllä jotain järkyttävää pitää olla että tuhoaa itse itsensä?) -myrkkis-
- pelottavia
tuntemani liikaa juovat ovat aika agressiivisia ns.selvinpäin!
- mitään
kännissä minusta tulisi todella akressiivinen.Olen kokenut sen.Sen tähden en juo ollenkaan.En tahdo ikävyyksiä itselleni ja omaisilleni siinnä sivussa.Pahalta se omaisistakin tuntuu! (Myös selvin päin meinaa välillä hihat palaa!!!) -myrkkis-
- käytät huutomerkkejä
mitään kirjoitti:
kännissä minusta tulisi todella akressiivinen.Olen kokenut sen.Sen tähden en juo ollenkaan.En tahdo ikävyyksiä itselleni ja omaisilleni siinnä sivussa.Pahalta se omaisistakin tuntuu! (Myös selvin päin meinaa välillä hihat palaa!!!) -myrkkis-
noin paljon. Mistähän aggressiivisuus johtuu, lapsuuden kokemuksista, elämän pettymyksistä...
- ollut niin paljon
käytät huutomerkkejä kirjoitti:
noin paljon. Mistähän aggressiivisuus johtuu, lapsuuden kokemuksista, elämän pettymyksistä...
pettymyksiä että huutomerkkejä voisi käyttää kaikessa mitä kirjoitan.Ehkä sekin on sisäistä tuskaa? (Hyvin huomattu.)On hyvä että on olemassa huutomerkki.Tästä kirjoituksesta jätin monta huutomerkkiä pois. -myrkkis-
- huutomerkki!
ollut niin paljon kirjoitti:
pettymyksiä että huutomerkkejä voisi käyttää kaikessa mitä kirjoitan.Ehkä sekin on sisäistä tuskaa? (Hyvin huomattu.)On hyvä että on olemassa huutomerkki.Tästä kirjoituksesta jätin monta huutomerkkiä pois. -myrkkis-
agressiivinen vaan päinvastoin ja minä käytän usein huutomerkkiä!
Eli haluan vaan jotenkin laittaa sen kun on tärkeä juttu mutta en tarkota et vihaisin! - vaikka käytän
huutomerkki! kirjoitti:
agressiivinen vaan päinvastoin ja minä käytän usein huutomerkkiä!
Eli haluan vaan jotenkin laittaa sen kun on tärkeä juttu mutta en tarkota et vihaisin!huutomerkkiä.(Olisi psykiatrilla töitä jos alkaisi tutkia miksi käytän todella niin paljon huutomerkkiä?) -myrkkis-
- tupuliini
vaikka käytän kirjoitti:
huutomerkkiä.(Olisi psykiatrilla töitä jos alkaisi tutkia miksi käytän todella niin paljon huutomerkkiä?) -myrkkis-
Tämä ketju eksyi asiasta vai. Eikös aloitettu pahoittelelulla, että suomalaisen alkoholi kulttuuri on pahasti "pyllyllään." Että yhteiskuntamme päättäjät eivät kykene näkemään laaja-alaisesti koko kansakuntaa koskevissa kysymyksissä, ja ongelmissa eikä niiden ratkaisuissa. Tuloksena ongelmaiset kansalaiset, jotka hakevat mielihyvää ja itsetuntonsa korvikkeellista kohentamista. Virheellisesti päihteistä, jolloin noiden aineiden käyttö ei pysähdykkään kokeiluihin eikä snapseihin.
Minun mielestäni olisi pitänyt jo jotakin oppia, jo pelkän kokemuksenkin pohjalta ja aloittaa vyyhdin purku ikäänkuin taaksepäin katsoen, ja nähdä kuinka tähän on tultu. Siltä pohjalta voisi aloittaa tehokkaan tuloksellisen ennalta ehkäisevän työn joka olisi koko kasakunnan edun mukainen. Onnellisista yksilöistä koostuu onnellinen kansa,(ja päin vastoin-.)
Väärinkäyttöä ei varmuudella koskaan tulla kokonaan poistamaan, mutta varmaan olisi paljon tehtävissä jos todella asiaan ryhdyttäisiin. Tarvitaan viisaita johtajia jotka osaavat asiansa, ja osaavia alaisia jotka ymmärtävät työnsä tärkeyden. (kun puhutaan sossun toiminnasta.)
Huutomerkki lauseen jäljessä ilmaisee että sanottua lausetta halutaan erikoisesti korostaa, tai että lauseen tarkoitus on ilmaista yllättyneisyyttä taikka ihmeissään oloa. Ei suinkaan tarkoita huutamista tai vihan ilmaisua. Ellette sattuneet olemaan asiasta tietoisia.
Että silleen! - kirjoitus on
tupuliini kirjoitti:
Tämä ketju eksyi asiasta vai. Eikös aloitettu pahoittelelulla, että suomalaisen alkoholi kulttuuri on pahasti "pyllyllään." Että yhteiskuntamme päättäjät eivät kykene näkemään laaja-alaisesti koko kansakuntaa koskevissa kysymyksissä, ja ongelmissa eikä niiden ratkaisuissa. Tuloksena ongelmaiset kansalaiset, jotka hakevat mielihyvää ja itsetuntonsa korvikkeellista kohentamista. Virheellisesti päihteistä, jolloin noiden aineiden käyttö ei pysähdykkään kokeiluihin eikä snapseihin.
Minun mielestäni olisi pitänyt jo jotakin oppia, jo pelkän kokemuksenkin pohjalta ja aloittaa vyyhdin purku ikäänkuin taaksepäin katsoen, ja nähdä kuinka tähän on tultu. Siltä pohjalta voisi aloittaa tehokkaan tuloksellisen ennalta ehkäisevän työn joka olisi koko kasakunnan edun mukainen. Onnellisista yksilöistä koostuu onnellinen kansa,(ja päin vastoin-.)
Väärinkäyttöä ei varmuudella koskaan tulla kokonaan poistamaan, mutta varmaan olisi paljon tehtävissä jos todella asiaan ryhdyttäisiin. Tarvitaan viisaita johtajia jotka osaavat asiansa, ja osaavia alaisia jotka ymmärtävät työnsä tärkeyden. (kun puhutaan sossun toiminnasta.)
Huutomerkki lauseen jäljessä ilmaisee että sanottua lausetta halutaan erikoisesti korostaa, tai että lauseen tarkoitus on ilmaista yllättyneisyyttä taikka ihmeissään oloa. Ei suinkaan tarkoita huutamista tai vihan ilmaisua. Ellette sattuneet olemaan asiasta tietoisia.
Että silleen!asiaa! -myrkkis-
- täällä
kirjoitus on kirjoitti:
asiaa! -myrkkis-
Tässäkin ketjussa on vain mielipiteitä, viestejä.
Se on ihan hyvä, miksi pitäisi panna päänsä pölkylle, jott sefu saisi sen katkoa. - Ukki
täällä kirjoitti:
Se on ihan hyvä, miksi pitäisi panna päänsä pölkylle, jott sefu saisi sen katkoa.mutta yleensä esiinnyn samalla nimmarilla. ( Myös muilla foorumeilla.)
En ole Peloton, mutta sen verran kumminkin uskallan.
Voin olla rähjääjä, mutta vääräksi kokemiani asioita olen aika tiukka vastustamaan. - puspus
Ukki kirjoitti:
mutta yleensä esiinnyn samalla nimmarilla. ( Myös muilla foorumeilla.)
Voin olla rähjääjä, mutta vääräksi kokemiani asioita olen aika tiukka vastustamaan.poskellesi.
- Nikistä kiinni?
täällä kirjoitti:
Se on ihan hyvä, miksi pitäisi panna päänsä pölkylle, jott sefu saisi sen katkoa.Mikä poistetaan? -myrkkis-
- puolustautuu jos
Ukki kirjoitti:
mutta yleensä esiinnyn samalla nimmarilla. ( Myös muilla foorumeilla.)
Voin olla rähjääjä, mutta vääräksi kokemiani asioita olen aika tiukka vastustamaan.tuntee kokeneensa vääryyttä. -myrkkis-
tupuliini kirjoitti:
Että silleen!Eteläeuroopan rypäleenkasvattajat eivät hyvällä katso kaikenmaailman "Turmiolan Tommi" valistusta. Ei tuo nuorisoalkoholismi ole vain suomalainen vitsaus. Espanjassa suurkaupungeissa internetin ja tekstareiden avulla kootaan kymmenien tuhansien juoppolasten laumat jonkin kaupungin toreille ja aukioille. Kaikilla kourassaan vähintään litranpullo olutta tai sitten Wiskiä tai giniä. Samanlaista viikottain kuin Hesan Hietsulla tai Naantalissa koulun alku- ja loppupäivinä.
Toivotaan, että joku keksisi sen viisastenkiven, jolla lyijy muutetaan kullaksi - myös henkisesti eikä vain aineellisesti.
PS yksi ryyppy mitä tahansa alkoholia illan päätteeksi lisää elinvuosia - alentaa stressiä. Jos geeneissä on viinanhimo, saattaakin se lisätä stressiä, johon otetaan lisää lääkettä, joten jokainen geeniensä mukaan!- asiaa.
vaarivaari kirjoitti:
Eteläeuroopan rypäleenkasvattajat eivät hyvällä katso kaikenmaailman "Turmiolan Tommi" valistusta. Ei tuo nuorisoalkoholismi ole vain suomalainen vitsaus. Espanjassa suurkaupungeissa internetin ja tekstareiden avulla kootaan kymmenien tuhansien juoppolasten laumat jonkin kaupungin toreille ja aukioille. Kaikilla kourassaan vähintään litranpullo olutta tai sitten Wiskiä tai giniä. Samanlaista viikottain kuin Hesan Hietsulla tai Naantalissa koulun alku- ja loppupäivinä.
Toivotaan, että joku keksisi sen viisastenkiven, jolla lyijy muutetaan kullaksi - myös henkisesti eikä vain aineellisesti.
PS yksi ryyppy mitä tahansa alkoholia illan päätteeksi lisää elinvuosia - alentaa stressiä. Jos geeneissä on viinanhimo, saattaakin se lisätä stressiä, johon otetaan lisää lääkettä, joten jokainen geeniensä mukaan!Kyllä se niin on kuin kirjoitat! -myrkkis-
Kaikki nuoruuteni hyvät kaverini, yhtä lukuunottamatta, ovat kuolleet jo vuosia sitten.
Pari kännipäissä veneonnettomuuksissa.
Yksi epäselvä hukkuminen.
Muutamalta poksahtaneet sisäelimet.
Useampi humalaonnettomuus.
Yksi sentään sai sydärin.
Luonnonoikku. Kaveria oli ammuttu vatsaan, puukotettu, ajanut motskarilla metsään, pudonnut kuivaan koskenuomaan ym.
Ja sitten ilkee kuolla sydäriin!
Minä taidan myös olla luonnonoillu, olenhan hengissä.- osa ystävistäni
kuollut viinaan tai tapaturmaan jota on känni edes auttanut.Minäkin olen ainakin tällä hetkellä hengissä.Olisikohan syy siinnä että en ryyppää?Jossain vaiheesa sitä kuolee kuitenkin.Joi tai ei.Mutta en halua kuolla kännissä! -myrkkis-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?964317- 272335
- 2002146
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1182085PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4101812- 1491393
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001259Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321055Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72966Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78825