Mikä ihmeen RTS-tutkimus?

totuus esiin

Olen tässä tutkiskellut eri talotoimittajien esitteitä ja havainnut yhden kumman jutun: Jokin ihme RTS suorittaa näemmä aika joustavia vertailuja eri talotoimittajien kesken. Nimittäin vähän jokatoinen talomyyjä ilmoittaa olevansa markkinoiden paras, kaunein, suosituin, myydyin, luotettavin ym. ym. tämä ihmeellisen RTS-tutkimuksen perusteella. Mikä tämä tällainen RTS on ja mistä sen tutkimuksia saa käsiinsä?

4

7840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rts

Rakennustietosäätiö http://www.rts.fi

Rakennusalan yhteinen instanssi. Tutkimukset on lähinnä kyselykaavakkeita ja ainahan niistä saadaan sopiva tulos kullekkin yritykselle... kaikki voittaa jollain mittarilla.

• Jussi

Menit juuri siihen halpaan, mihin Rakennustutkimus RTS Oy haluaakin johdattaa ihmisiä käyttämällä lyhennettä RTS.

Rakennustietosäätiö on vuosikymmeniä tehnyt työtä rakennusalan tiedottamisen ja julkaisutoiminnan parissa, mutta oletettavasti jättänyt rekisteröimättä oman minilyhenteensä (tai lyhennettä ei ole voinut rekisteröidä)

Tätä erehdystä on sitten käyttänyt hyväksi tämä Rakennustutkimus RTS Oy, joka lyhentää tutkimuksensa RTS-tutkimuksiksi. Tämä johtaa tavallisia kuluttajia harhaan heidän olettaessaan, että puolueeton ja riippumaton Rakennustietosäätiö tekisi tällaisia vertailuja tai testejä.

Valitettavaa ja harmillista.

• rts
        Jussi kirjoitti:

Menit juuri siihen halpaan, mihin Rakennustutkimus RTS Oy haluaakin johdattaa ihmisiä käyttämällä lyhennettä RTS.

Rakennustietosäätiö on vuosikymmeniä tehnyt työtä rakennusalan tiedottamisen ja julkaisutoiminnan parissa, mutta oletettavasti jättänyt rekisteröimättä oman minilyhenteensä (tai lyhennettä ei ole voinut rekisteröidä)

Tätä erehdystä on sitten käyttänyt hyväksi tämä Rakennustutkimus RTS Oy, joka lyhentää tutkimuksensa RTS-tutkimuksiksi. Tämä johtaa tavallisia kuluttajia harhaan heidän olettaessaan, että puolueeton ja riippumaton Rakennustietosäätiö tekisi tällaisia vertailuja tai testejä.

Valitettavaa ja harmillista.

Vähän katselinkin että tuo rakennustietosäätiön sivusto ei näyttänyt yhtään samalta kuin nämä RTS-mainokset....

Harahautus on toimiva kuten huomataan...

• entinen tallentaja

Rakennustutkimus RTS. Atomitie 5c, Helsinki.p. 5407310

Lähettää vuosittain pienen rasti ruutuun lomakkeen (koska aikoo rakentaa, remontoida jne) ja palkkioksi lupaa jokin valitsemasi valintaoppaan. Firman toimitusjohtajaa on haastateltu viimeaikoina mtv:n asuntomarkkinoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe