Nokia NRe vs. Hankook K702

hilow

kumpaan noista kesänakeista sijoittas ?

15

8947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokoihin

      175/70 R 13
      ja hintaa noilla oli
      Nokia: 59,75e
      Hankook: 57,50e

      • stuffe.

        Olen ajattunt molemmilla renkailla useampia satoja kilomtrejä ja voin sanoa että ite olen tyytyväisempi nokialaisiin. Onhan ne vähän kalliimmat mutta on ne myös laadukkaamat.


      • Juizzi
        stuffe. kirjoitti:

        Olen ajattunt molemmilla renkailla useampia satoja kilomtrejä ja voin sanoa että ite olen tyytyväisempi nokialaisiin. Onhan ne vähän kalliimmat mutta on ne myös laadukkaamat.

        Nokian nre on aika surkea rengas, kovin moni niistä ei ole pyöreä, ja painavat ihan hirmu paljon. Eikä voi ees sanoo että sijoita kotimaiseen, ku ne on tehty indonesiassa. Hankook on hintaansa nähden hyvä rengas, itse ottaisin varmasti hankookit.


      • molemmilla ajanut
        Juizzi kirjoitti:

        Nokian nre on aika surkea rengas, kovin moni niistä ei ole pyöreä, ja painavat ihan hirmu paljon. Eikä voi ees sanoo että sijoita kotimaiseen, ku ne on tehty indonesiassa. Hankook on hintaansa nähden hyvä rengas, itse ottaisin varmasti hankookit.

        Kyllä noista kahdesta kokemukseni mukaan nokialainen on selvästi parempi. Ja ovat käytännössä saman hintaisiakin.


      • hilow
        molemmilla ajanut kirjoitti:

        Kyllä noista kahdesta kokemukseni mukaan nokialainen on selvästi parempi. Ja ovat käytännössä saman hintaisiakin.

        lisää vertailukohteita ?
        koska niitä löydän tarpeen vaatiessa muutaman, eri toimittajalta tosin.


      • autossasi
        Juizzi kirjoitti:

        Nokian nre on aika surkea rengas, kovin moni niistä ei ole pyöreä, ja painavat ihan hirmu paljon. Eikä voi ees sanoo että sijoita kotimaiseen, ku ne on tehty indonesiassa. Hankook on hintaansa nähden hyvä rengas, itse ottaisin varmasti hankookit.

        olevan vetovehkeissä vikaa jos noin on? Silti, on niitä maanantaipäivän renkaita kaikilla valmistajilla silloin tällöin. Kuitenkin Nokialainen on useimmin ollut hyvä. Ja miellyttävä ainakin keskipainavssa farmariautossa.


      • Juizzi
        autossasi kirjoitti:

        olevan vetovehkeissä vikaa jos noin on? Silti, on niitä maanantaipäivän renkaita kaikilla valmistajilla silloin tällöin. Kuitenkin Nokialainen on useimmin ollut hyvä. Ja miellyttävä ainakin keskipainavssa farmariautossa.

        Siellä tehdään ilmeisesti töitä vain maanantaina. En ole kyllä ajanut nokian nre renkaalla, mutta olen asentanut sellaiset aika moneen autoon. Varsinkin noi pienemmät koot on aika huonolaatuisia. Muistuttavat enemmän kananmunaa kuin rengasta. Mut ei tietenkään voi sanoo että kaikki ois soikeita, mut yleensä ainakin 1. rengas 4:stä on pystyheittoo.


      • Juizzi kirjoitti:

        Siellä tehdään ilmeisesti töitä vain maanantaina. En ole kyllä ajanut nokian nre renkaalla, mutta olen asentanut sellaiset aika moneen autoon. Varsinkin noi pienemmät koot on aika huonolaatuisia. Muistuttavat enemmän kananmunaa kuin rengasta. Mut ei tietenkään voi sanoo että kaikki ois soikeita, mut yleensä ainakin 1. rengas 4:stä on pystyheittoo.

        on joka toisessa joko suoraan tai reunaprässäyksestä johtuen heittoa. Ja kiville, asfaltin reunoille ajeltuja ovat. Et tainnut ymmärtää, kun sanottiin että joka rengasvalmistajalla on maanantaipäivän tarkastuksesta livahtaneita huonoja kiekkoja. Nokialaiset todellakin tehdään paljon Euroopan ulkopuolella tai unioniin kuulumattomissa osissa kuten muutkin renkaat, ja siksi ne on aika hyviä nykyisin kun muuten huono työntekijä saa helposti kenkää toisin kuin meillä täällä! Eihän Misukkaa saa edes tasapainossa pysymään, jumputtavat jo 50 kilometrin jälkeen. On kokemusta useasta rengasmerkistä Hankookit ja Nokiat mukaanlukien. Vikingeistä en tiedä varmaa tekopaikkaa, mutta ajanut olen kauan sitten.


      • Nokkoset
        autossasi kirjoitti:

        olevan vetovehkeissä vikaa jos noin on? Silti, on niitä maanantaipäivän renkaita kaikilla valmistajilla silloin tällöin. Kuitenkin Nokialainen on useimmin ollut hyvä. Ja miellyttävä ainakin keskipainavssa farmariautossa.

        Nokian NRE et on vissiin tehty siellä Pietarin kupeeessa. Eli suur suomessa.


      • toivottavasti juutut hissiin
        Nokkoset kirjoitti:

        Nokian NRE et on vissiin tehty siellä Pietarin kupeeessa. Eli suur suomessa.

        Kerro nyt vielä muutkin "faktat" joita tiedät.


      • Nokian
        toivottavasti juutut hissiin kirjoitti:

        Kerro nyt vielä muutkin "faktat" joita tiedät.

        Nokian NRe:t valmistetaan Indonesiassa.

        Nokian Renkailla on tuotantoa myös Pietarissa, mutta NRe-rengasta ei valmisteta siellä.


      • tietoa
        Nokian kirjoitti:

        Nokian NRe:t valmistetaan Indonesiassa.

        Nokian Renkailla on tuotantoa myös Pietarissa, mutta NRe-rengasta ei valmisteta siellä.

        "Nokian NRe:t valmistetaan Indonesiassa. "

        Ei välttämättä.

        "Nokian Renkailla on tuotantoa myös Pietarissa, mutta NRe-rengasta ei valmisteta siellä."

        Tämä meni oikein.


      • jiivii
        tietoa kirjoitti:

        "Nokian NRe:t valmistetaan Indonesiassa. "

        Ei välttämättä.

        "Nokian Renkailla on tuotantoa myös Pietarissa, mutta NRe-rengasta ei valmisteta siellä."

        Tämä meni oikein.

        NRe:t valmistetaan Indonesiassa ja Nokian I3 tulee Venäjältä. Niistä ei kotimaisia saa tekemälläkään, joten jos kuitenkin on ostettava ulkomailla valmistettu rengas, niin on sitten ihan sama ostaa jokin muu rengas, joka tulee euroopasta.


      • välttämättä
        jiivii kirjoitti:

        NRe:t valmistetaan Indonesiassa ja Nokian I3 tulee Venäjältä. Niistä ei kotimaisia saa tekemälläkään, joten jos kuitenkin on ostettava ulkomailla valmistettu rengas, niin on sitten ihan sama ostaa jokin muu rengas, joka tulee euroopasta.

        "NRe:t valmistetaan Indonesiassa ja Nokian I3 tulee Venäjältä. Niistä ei kotimaisia saa tekemälläkään"

        Ainoa 100% fakta tuossa on se, että NRe:tä ei tehdä Suomessa. NRe:tä valmistetaan myös Indonesian ulkopuolella ja I3:sta valmistetaan myös Suomessa.


      • Juuso
        välttämättä kirjoitti:

        "NRe:t valmistetaan Indonesiassa ja Nokian I3 tulee Venäjältä. Niistä ei kotimaisia saa tekemälläkään"

        Ainoa 100% fakta tuossa on se, että NRe:tä ei tehdä Suomessa. NRe:tä valmistetaan myös Indonesian ulkopuolella ja I3:sta valmistetaan myös Suomessa.

        Just vaihdettiin vasta ostettuun käytettyyn autoon Nokian NRE:n tilalle toiset kumekset, olivat edestä kuluneet sisäpuolelta aivan loppuun ja toisesta renkaasta oli vyö poikki. Lisäksi takana oli olkapinnassa heittoa eli eivät olleet pyöreitä kumpikaan. Luojan kiitos niissä nyt on pinnat vielä kunnossa!

        Rengasliikkeen omistaja haukkui samantien em. kumimöykyt pystyyn, olivat kuulema loukkaus jopa halparenkaille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe