kumpaan noista kesänakeista sijoittas ?
Nokia NRe vs. Hankook K702
15
8928
Vastaukset
- kokoihin
175/70 R 13
ja hintaa noilla oli
Nokia: 59,75e
Hankook: 57,50e- stuffe.
Olen ajattunt molemmilla renkailla useampia satoja kilomtrejä ja voin sanoa että ite olen tyytyväisempi nokialaisiin. Onhan ne vähän kalliimmat mutta on ne myös laadukkaamat.
- Juizzi
stuffe. kirjoitti:
Olen ajattunt molemmilla renkailla useampia satoja kilomtrejä ja voin sanoa että ite olen tyytyväisempi nokialaisiin. Onhan ne vähän kalliimmat mutta on ne myös laadukkaamat.
Nokian nre on aika surkea rengas, kovin moni niistä ei ole pyöreä, ja painavat ihan hirmu paljon. Eikä voi ees sanoo että sijoita kotimaiseen, ku ne on tehty indonesiassa. Hankook on hintaansa nähden hyvä rengas, itse ottaisin varmasti hankookit.
- molemmilla ajanut
Juizzi kirjoitti:
Nokian nre on aika surkea rengas, kovin moni niistä ei ole pyöreä, ja painavat ihan hirmu paljon. Eikä voi ees sanoo että sijoita kotimaiseen, ku ne on tehty indonesiassa. Hankook on hintaansa nähden hyvä rengas, itse ottaisin varmasti hankookit.
Kyllä noista kahdesta kokemukseni mukaan nokialainen on selvästi parempi. Ja ovat käytännössä saman hintaisiakin.
- hilow
molemmilla ajanut kirjoitti:
Kyllä noista kahdesta kokemukseni mukaan nokialainen on selvästi parempi. Ja ovat käytännössä saman hintaisiakin.
lisää vertailukohteita ?
koska niitä löydän tarpeen vaatiessa muutaman, eri toimittajalta tosin. - autossasi
Juizzi kirjoitti:
olevan vetovehkeissä vikaa jos noin on? Silti, on niitä maanantaipäivän renkaita kaikilla valmistajilla silloin tällöin. Kuitenkin Nokialainen on useimmin ollut hyvä. Ja miellyttävä ainakin keskipainavssa farmariautossa.
- Juizzi
autossasi kirjoitti:
olevan vetovehkeissä vikaa jos noin on? Silti, on niitä maanantaipäivän renkaita kaikilla valmistajilla silloin tällöin. Kuitenkin Nokialainen on useimmin ollut hyvä. Ja miellyttävä ainakin keskipainavssa farmariautossa.
Siellä tehdään ilmeisesti töitä vain maanantaina. En ole kyllä ajanut nokian nre renkaalla, mutta olen asentanut sellaiset aika moneen autoon. Varsinkin noi pienemmät koot on aika huonolaatuisia. Muistuttavat enemmän kananmunaa kuin rengasta. Mut ei tietenkään voi sanoo että kaikki ois soikeita, mut yleensä ainakin 1. rengas 4:stä on pystyheittoo.
Juizzi kirjoitti:
Siellä tehdään ilmeisesti töitä vain maanantaina. En ole kyllä ajanut nokian nre renkaalla, mutta olen asentanut sellaiset aika moneen autoon. Varsinkin noi pienemmät koot on aika huonolaatuisia. Muistuttavat enemmän kananmunaa kuin rengasta. Mut ei tietenkään voi sanoo että kaikki ois soikeita, mut yleensä ainakin 1. rengas 4:stä on pystyheittoo.
on joka toisessa joko suoraan tai reunaprässäyksestä johtuen heittoa. Ja kiville, asfaltin reunoille ajeltuja ovat. Et tainnut ymmärtää, kun sanottiin että joka rengasvalmistajalla on maanantaipäivän tarkastuksesta livahtaneita huonoja kiekkoja. Nokialaiset todellakin tehdään paljon Euroopan ulkopuolella tai unioniin kuulumattomissa osissa kuten muutkin renkaat, ja siksi ne on aika hyviä nykyisin kun muuten huono työntekijä saa helposti kenkää toisin kuin meillä täällä! Eihän Misukkaa saa edes tasapainossa pysymään, jumputtavat jo 50 kilometrin jälkeen. On kokemusta useasta rengasmerkistä Hankookit ja Nokiat mukaanlukien. Vikingeistä en tiedä varmaa tekopaikkaa, mutta ajanut olen kauan sitten.
- Nokkoset
autossasi kirjoitti:
Nokian NRE et on vissiin tehty siellä Pietarin kupeeessa. Eli suur suomessa.
- toivottavasti juutut hissiin
Nokkoset kirjoitti:
Nokian NRE et on vissiin tehty siellä Pietarin kupeeessa. Eli suur suomessa.
Kerro nyt vielä muutkin "faktat" joita tiedät.
- Nokian
toivottavasti juutut hissiin kirjoitti:
Kerro nyt vielä muutkin "faktat" joita tiedät.
Nokian NRe:t valmistetaan Indonesiassa.
Nokian Renkailla on tuotantoa myös Pietarissa, mutta NRe-rengasta ei valmisteta siellä. - tietoa
Nokian kirjoitti:
Nokian NRe:t valmistetaan Indonesiassa.
Nokian Renkailla on tuotantoa myös Pietarissa, mutta NRe-rengasta ei valmisteta siellä."Nokian NRe:t valmistetaan Indonesiassa. "
Ei välttämättä.
"Nokian Renkailla on tuotantoa myös Pietarissa, mutta NRe-rengasta ei valmisteta siellä."
Tämä meni oikein. - jiivii
tietoa kirjoitti:
"Nokian NRe:t valmistetaan Indonesiassa. "
Ei välttämättä.
"Nokian Renkailla on tuotantoa myös Pietarissa, mutta NRe-rengasta ei valmisteta siellä."
Tämä meni oikein.NRe:t valmistetaan Indonesiassa ja Nokian I3 tulee Venäjältä. Niistä ei kotimaisia saa tekemälläkään, joten jos kuitenkin on ostettava ulkomailla valmistettu rengas, niin on sitten ihan sama ostaa jokin muu rengas, joka tulee euroopasta.
- välttämättä
jiivii kirjoitti:
NRe:t valmistetaan Indonesiassa ja Nokian I3 tulee Venäjältä. Niistä ei kotimaisia saa tekemälläkään, joten jos kuitenkin on ostettava ulkomailla valmistettu rengas, niin on sitten ihan sama ostaa jokin muu rengas, joka tulee euroopasta.
"NRe:t valmistetaan Indonesiassa ja Nokian I3 tulee Venäjältä. Niistä ei kotimaisia saa tekemälläkään"
Ainoa 100% fakta tuossa on se, että NRe:tä ei tehdä Suomessa. NRe:tä valmistetaan myös Indonesian ulkopuolella ja I3:sta valmistetaan myös Suomessa. - Juuso
välttämättä kirjoitti:
"NRe:t valmistetaan Indonesiassa ja Nokian I3 tulee Venäjältä. Niistä ei kotimaisia saa tekemälläkään"
Ainoa 100% fakta tuossa on se, että NRe:tä ei tehdä Suomessa. NRe:tä valmistetaan myös Indonesian ulkopuolella ja I3:sta valmistetaan myös Suomessa.Just vaihdettiin vasta ostettuun käytettyyn autoon Nokian NRE:n tilalle toiset kumekset, olivat edestä kuluneet sisäpuolelta aivan loppuun ja toisesta renkaasta oli vyö poikki. Lisäksi takana oli olkapinnassa heittoa eli eivät olleet pyöreitä kumpikaan. Luojan kiitos niissä nyt on pinnat vielä kunnossa!
Rengasliikkeen omistaja haukkui samantien em. kumimöykyt pystyyn, olivat kuulema loukkaus jopa halparenkaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922835
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210