jalkapallo seuroja?

tytöt

MOI!
Täällä ois kaks 94-syntynyttä tyttöä jotka hakis jalkapalloseuraa herttoniemestä.Meillä ei ole kokemusta jalkapallosta, joten olisko seuraa aloittelioille.

P.S.Meille käy myös lähellä olevat seurat ja voimme myös kokeilla yhden kerran harjoituksia jos ei muuta.Ilmoitteleppa lisää oisoitteeseen [email protected] tai [email protected] tai tähän chattiin :)

11

1955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • tytöt

        Mut tossahan oli vaan seuralehden kansikuvia?!SIIS ME ETITTIIN JALKAPALLOSEUROJA JOSSA VOI PELATA!!!!!!xD


      • tääl
        tytöt kirjoitti:

        Mut tossahan oli vaan seuralehden kansikuvia?!SIIS ME ETITTIIN JALKAPALLOSEUROJA JOSSA VOI PELATA!!!!!!xD

        Niin mä vähän ajattelinkin mut..


    • calle

      teille jotain muuta lajia, esim. juoksua ym. yksilölajeja. Joukkuelajit eivät oikein naisille sovi.

      • Pirkäniemi

        Älkää Callesta välittäkö, sillä on taasen huono päivä tai sitten lääkkeet ovat unohtuneet :-)


    • Tyttöfutis on nastaa

      Kannattaa kuikuilla täältä seuravaihtoehtoja
      http://helsinki.palloliitto.fi/piiri/jasenseurat/

      • tytöt

        Kiitos sivusta:D Viimisin vastaus on kaikkein paras vastaus.Muissa vastauksissa on tullu vaan huonoja palautteita jostain oikeinkirjotuksesta sun muusta.Jos kenellekkään ei tullu selväks niin me etitään JALKAPALLOSEUROJA!!!Tuliks nyt oikein?!Eikä me kirjoteta mitään kirjakieltä mitä jossain kirjoissa on!!!Jos me kirjotetaan että "tääl tytöt ettii jalkapallo seuroja" nii ei me sitä kirjakielellä aleta vääntää!!Kiitos jos ymmärsitte!!!!!


      • calle
        tytöt kirjoitti:

        Kiitos sivusta:D Viimisin vastaus on kaikkein paras vastaus.Muissa vastauksissa on tullu vaan huonoja palautteita jostain oikeinkirjotuksesta sun muusta.Jos kenellekkään ei tullu selväks niin me etitään JALKAPALLOSEUROJA!!!Tuliks nyt oikein?!Eikä me kirjoteta mitään kirjakieltä mitä jossain kirjoissa on!!!Jos me kirjotetaan että "tääl tytöt ettii jalkapallo seuroja" nii ei me sitä kirjakielellä aleta vääntää!!Kiitos jos ymmärsitte!!!!!

        teidän tulisi tässä vaiheessa keskittyä koulunkäyntiin ja jättää ainakin joukkuelajit miehille.


      • Pitkäniemi
        calle kirjoitti:

        teidän tulisi tässä vaiheessa keskittyä koulunkäyntiin ja jättää ainakin joukkuelajit miehille.

        Älkää Callesta välitä, sillä on taasen huono päivä tai sitten lääkkeet ovat unohtuneet :-)


    • fudistyttö89

      teidän on ehdottomasti aloitettava pelaamaan fudista, jos teitä kerta kiinnostaa:) tuo calle ei tiedä mistään mitään älkää sitä kuunnelko. fudis on mitä mahtavin laji ainakin se vei minun sydämen. Jaa eli seurajoukkue herttoniemestä, pikaisesti katsottuani HJK:lta ei löydy herttoniemen kaupunginosa joukkuetta teidän ikäsille tytöille mutta tutkikaa toki sivuja www.hjk.fi

      • tytöt

        Challe ei kyllä tajua yhtään mitään...No jos joku väittää että miehet on parempia nii puhukoot omiaan mun mielestä naisillaki on mahdollisuus kokeilla´...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe