n. 7kk ollut Dna Onni -liittymä ja loistavaa! Hinnat puolittui kun vaihdoin Sonerasta Dna:han, ja rahanarvoisia etuja sadellut pilvin pimein, hyvä kun Dna piristää köyhää opiskelijaa! :) Tack
Kuuluvuuskin ansaitsee plussaa! Ennakkoluuloja oli ennen liittymän vaihtoa tästä, mutta KUULUU TODELLA HYVIN!
Nyt kuukauden päästä olen lähdössä perheeni kanssa risteilylle, Dna:n etuasiakkaana saan -50% alennuksen! Kiitos vielä kerran Dna, kiitos.
Kiitos Dna!!!
16
931
Vastaukset
- Batter
Lisäksi voitin Dna:n kilpailussa lipun Madonnan keikalle!! Mahtava fiilis oli. Thanks Dna!
- yli 5v danan asiakas
Risteilylle minäkin lähdössä morsion kanssa
Tyytyväinen danalainen aarteen omistaja
- Oppinutmies
Sama kaveri kirjoittelee eri nimimerkeillä. Hanki elämä hyvä mies. Mene ulos, tapaa kavereitasi ja hanki harrastuksia.
Tuollainen yhden (huonohkon) teleoperaattorin hehkuttaminen joka ikisessä mahdollisessa paikassa ei ole enää "ihan tervettä".- Jonsku.
Jos on kerran tarvetta kehua niin miksi kaveri ei saisi niin tehdä?Kuljet ilmeisesti laput silmillä kun et näe toisten operaattorien asiakkaiden toimivan samoin sekä lisäksi nämä yhdet ja samat kaverit tulevat ja haukkuvat kaikkia muita operaattoreita.Toivotankin sinulle joka itseäsi kehtaat kehua oppineeksi avaa simäsi ja katso ympärillesi ja opi jotain siitä.
Pieni kehu tähän lopuksi.Kyllä on hyvin toimiva ja halpa operaattori tämä DNA siitä ei pääse mihinkään.Tämä sitten ei ole se sama kaveri.
- dnamies
poijjaat pistää mainosta tulemaan ja ihan kympillä.
Rivien välistä ihan pursuaa...uskoo ken tahtoo.
Olen tässä vuosien varrella kyllä joutunut kokemaan dna:n paskaakin, joten jalat maahan.
Kaikkien näiden operaattorieden kans pitää olla hereillä.
Suurin syy miksi olen vielä dna:an asiakas on kohtalainen asiakaspalvelu.Eipä silti, vois ne olla ystävällisempiäkin, tai sitten mulle on vaan sattunut just ne "tänään on huonopäivä" palvelijat.- Hemppa11
Mä olen aina saanut Elisalta hyvää ja ystävällistä palvelua.
Saunalahdella oli joskus kyllästyneen oloinen heppu, aivan kuten DNA:llakin silloin tällöin aikanaan. - Ex-elisa
Hemppa11 kirjoitti:
Mä olen aina saanut Elisalta hyvää ja ystävällistä palvelua.
Saunalahdella oli joskus kyllästyneen oloinen heppu, aivan kuten DNA:llakin silloin tällöin aikanaan.Siellä varmaan palvellaan kun ensin käy läpi odottelun ja kun vaasa vastaa niin kerrot mistä päin soitat niin puhelu yhdistyy jos aspa on vapaa vaan harvoin pääsee lyhyellä odottelulla läpi. Denassa vastaus tulee todella ilman pitkiä odotteluita ja homma toimii välittömästi .Tämä on minun henkilökohtainen kokemus ja on tätä päivää ei mennyttä aikaa.Elisalla on mennyt aika ja nykyaika aivan yhtä toivotonta.
- Anonyymi00009
jospa mun puhelimessa on kmiekkailumats1 DNA 2 GOOGLE SIIHEN MIN ÄPÄÄDYIN
tästäkun kaijt tekis mainoksen miten kävis galaxy tippuistaivaaltaja kiina tekisraapis jo valmista kaljua.ELIKKÄen enää ikin ä ostakiinalaista luuria - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
jospa mun puhelimessa on kmiekkailumats1 DNA 2 GOOGLE SIIHEN MIN ÄPÄÄDYIN
tästäkun kaijt tekis mainoksen miten kävis galaxy tippuistaivaaltaja kiina tekisraapis jo valmista kaljua.ELIKKÄen enää ikin ä ostakiinalaista luuriaKuinka sekaisin olet?
Tuosta ei saa mitään selvää ja kaivoit ketjun vuodelta 2006 tuon aivopierun pohjaksi?
- Mies..
Joo mulla oli kanssa DNA, laskut about 10-20€/kk, sitten tarjottiin ONNI liittymää ja otin sen, laskut nousi 35€/kk keskimäärin vaikka käytin kännykkää samanlailla. Hyvä DNA!
Siksi muinoin valitsin DNA, kun niillä oli se kiinteähintainen gprs-netti joku 3 vuotta sitten, muuttivat sitten 100Mt rajaksi ja loput megat makso hunajaa, suurin kännylasku oli yli 200€ ja irtisanoin heti gprs-netin. Tämän jälkeen tuo "ONNI" liittymän tyrkytys "edullisuus" kyllä kyrsi niin perkeleesti, että vaihdoin heti Soneraan ja kappas laskut putosivat jopa alle 10€/kk.
Kyllä on huijarifirma koko DNA. - Anonyymi00011
Telian prepaid.
- Anonyymi00012
Ei ole kuin vaan 20 vuotta vanha ketju :-D
- Anonyymi00013
Körsämäki mene huoltamaan DNA liitää tilaan ja älä tulkitse Volvon ongmia minun selkäni takana vihan ja väkivallan punaisella
- Anonyymi00014
Mistä tunnet sä ystävän tunne ei tunnetta tulee Kärsämäki dna huoleton muiden metsät riistetään kunta kiidilla
- Anonyymi00015
Kunta koodi maatalous tuet Kärsämäki Syylistyy metsätukirn väärin käytön muiden metsätila omii
- Anonyymi00016UUSI
DNA yrittää laskuttaa lopetettua netti liittymää. Poika tuntui olevan kuumana pomonsa Vapaamurari taka-------. Näissä firmiossa ura nousee URAA pitkin aina ja poikeuksetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2456184Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.565016KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa114317Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123051Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1243042Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,812517Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1232470Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1901699- 461659
- 691476