mieheni töissä...

Zahrah

Ajoin autoni pysäköintihalliin tutulle paikalle. Mieheni piti autoaan aina tällä paikalla ja monesti olimme lounasaikaan autossa kuherrelleet ja jopa naineet. Tällä kertaa olin tulossa hakemaan ihanaa miestäni töistä kotiin. Minulla oli selvät suunnitelmat tämän illan suhteen. Olin jättänyt kaikki vaatteeni pois ja päälläni oli vain pitkä vaalea takki ja korkokengät. Päätin mennä mieheni huoneeseen, laittaa oven kiinni, suudella miestäni ja avata takin toivottaen hänet tervetulleeksi mukaan kotiin.

Painoin hissin napista ylintä kerrosta ja matka kohti kuudetta kerrosta koti alkoi. Tunsin hengitykseni kiihtyneen ja mukava kutkuttava kihelmöinti jalkovälissäni viestitti himostani ja jännityksestä. Hissi pysähtyi ja liukuovet aukesivat. Puheensorina tulvi hissiin ja minä siirryin pitkälle käytävälle. Kävelin käytävää pitkin ohittaen ihmisiä ja tervehtien heitä iloisesti. Kenkäni kopisivat lattiaa vasten ja jokainen askel vei minua lähemmäksi ihanaa himoitsemaani miestä. Tulin hänen ovelleen ja koputin siihen määrätietoisesti. Mitään ei kuulunut, joten avasin oven. Huone oli tyhjä ja ajattelin mieheni olevan käymässä jossakin, joten menin sisään ja istuin huoneen nurkassa olevalle punaiselle tuolille. Etsin itselleni mahdollisimman mukavan asennon ja asettelin takin helman jalkojeni päälle siten, että toinen jalkani näkyi paljaana aina lantiolleni asti.

Hetken kuluttua kuulin kuinka ovea avattiin ja päätin leikkiä nukkuvaa, suljin silmäni. Hengitykseni tuntui raskaalta jännityksestä ja kiihotuksesta, tunsin häpyni kostuvan tilanteesta. Kuulin askeleiden lähestyvän ja samalla tunsin vahvan käden laskeutuvan olkapäälleni. Kiersin käteni hänen kaulansa ympäri ja vedin hänet suudelmaan. Painoin avoimen suuni hänen huulilleen ja kieleni tunkeutui hänen huuliensä välistä etsien leikkikaveria. Hieman empien tunsin mieheni kielen omaani vasten ja avasin silmäni.

Häkellyin ja työnsin miehen pois luotani. Hän oli mieheni esimies. "Luoja, mitä minä tein?" sain hämilläni ja häpeillen sanottua. "Luulit tietysti miehesi tulevan, joten ei tässä mitään pahaa ole tapahtunut!" Jarkko sanoi ja katsoi minua ymmärtävän oloisena. Samalla tajusin istuvani tuolilla takki auenneena ja jalkovälini täysin paljaana Jarkon katseen vaeltaessa vartalollani. Vedin takin äkkiä kunnolla kiinni ja pyysin anteeksi niukkaa vaatetustani. "Taisit olla varsin mukavasti valmistautunut näkemään miehesi?" Jarkko totesi ja vastasin myöntävästi. Jarkko sanoi mieheni olevan onnenpekka, kun vaimo järjestää tällaisia yllätyksiä. "Ja vielä kun on noin puoleensavetävä, kaunis ja ennen kaikkea kiihottavan seksikäs nainen!" Jarkko lisäsi. Tunsin oloni hiukan vaivautuneeksi Jarkon puhuessa niin avoimesti ja samalla vielä huomasin hänen saaneen jonkin asteisen erektion alunkin, eikä hän yrittänytkään sitä peitellä.

"Tulin siis kertomaan, että Jarkko on palaverissa, joka kestää vielä jonkin aikaa. Hän lupasi soittaa sinulle kohta ja kertoa tarkemmin, milloin tulee. Hän pyysi minua pitämään sinulle seuraa." Tämän sanottuaan Jarkko käveli viereeni ja tarjosi kylmää lähdevettä minulle. Sanoi, että vesi virkistää ja rauhoittaa, mikäli haluankaan rauhoittua. "Minä en ainakaan toivo sinun rauhoittuvan yhtään! Nautin sinun ihanasta läsnäolostani ja saat minut varsin kiihtyneeseen tilaan!" Jarkko sanoi ja kosketti poskeani kevyesti. Tunsin suuren sähköaallon kulkevan vartaloni lävitse ja jostakin ihmeen syystä kiihotuin valtavasti. Jarkko käveli ovelle ja napsautti sen lukkoon. Hengitykseni kiihtyi ja kiimani kasvoi, vaikka yritin estää. Sanoin Jarkolle, että mitään ei saa tapahtua, mieheni tulee koska tahansa. Jarkko totesi, että mieheni soittaa ja ilmoittaa milloin tulee ja lisäksi kukaan ei saa tietää mitään. Jarkko vei kätensä takkini vyölle ja alkoi avaamaan sitä. Otin kiinni hänen ranteistaan estääkseni hänen tekonsa, mutta samalla takkini aukesi ja Jarkko ihaillen kehui vartaloani. "Jumalaisen kaunis, en ole ikinä nähnyt ketään näin kiihottavan kaunista naista!" Jarkko kehui. Mykistyneenä ja tilanteesta kiihottuneena seisoin hänen edesään takki avoimena päälläni roikkuen. En kyennyt tekemään mitään en sanomaan mitään, seisoin vain paikallani ja odotin tapahtuvaa. Jarkko vei kätensä takkini alle ja pudotti sen hartioiltani lattialle, seisoin hänen edessään alastomana ja kiihottuneena, jalassani pelkät korkokengät.

Jarkon vahvat kädet hyväilivät käsivarsiani ja lantioni kaarta, näin hänen katseestaan valtavan kiihotuksen, hän söi minua silmillään. Hänen katseensa oli lumoava ja sai minut todella kuumaksi. Hengitykseni oli hyvin raskasta ja mieleni teki liikkua nautinnosta ja käydä häneen käsiksi, mutta en pystynyt. Seisoin vain paikallani ja annoin Jarkon käsien vaeltaa. Jarkon käsien hyväily oli jo siirtynyt selälleni ja pakaroilleni, kädet kiersivät vatsalleni ja nousivat hengityksestä kohoaville rinnoilleni, olin tulessa. Kädet painautuivat määrätietoisina rinnoilleni ja puristivat niitä kevyesti. Suustani pääsi tähattomasti pieni inahdus, kunnes purin huultani. Kädet puristivat lujemmin ja tekivät samalla pientä hierovaa liikettä. Tunsin palavani jalkovälistä, Jarkon käsien liikkeet muuttuivat kokoajan vaativimmiksi ja määrätietoisimmiksi. Kädet vaelsivat kohta koko vartalollani lujaa ja joka puolella. Käsien painaessa alavatsaani ja sisäreisiäni, luulin kuolevani kiimasta. Tämä oli tunne, jota en ollut koskaan kokenut. Käsien hyväillessä sisäreisiäni avasin jalkojani vaistomaisesti ja paljastin Jarkolle häpyni. Jarkko siveli kädellään häpyhuulteni vierestä paljaaksi ajeltua ihoa ja samalla hän ynisi nautinnosta. "Taidat pitää ajellusta pimpastani?" sanoin itsenikin yllättäen. Vastaamatta kommentiini, Jarkko painoi kätensä häpyäni vasten ja voihkaisin. Käden pieni liike ja lämpö sai häpyni sykkimään ja luulin jo saavani orgasminkin. Jarkko otti kätensä pois ja levitti jalkojani vielä lisää. Suljin silmäni ja samalla kun tunsin Jarkon hengityksen häpyäni vasten, hän painoi suunsa häpyhuulilleni. Voihkaisin todella kovaa ja se muuttui ininäksi, Jarkon jatkaessa leikkiä kielellään, polveni notkahtivat. Pitkä ja vahva kieli liukui kiduttavan ihanasti häpyhuulteni välissä aina välillä koskien turvonnutta klitoristani. Jarkko levitti häpyhuuliani käsillään ja nappasi klitorikseni huultensa väliin. Juuri silloin kännykkäni soi! "Nyt Mika soittaa!" Jarkko sanoi ja lopetti hetkeksi. Mietin mitä tehdä, mutta Jarkko suorastaan vaati minua vastaamaan, sillä Mikahan tiesi minun odottavan hänen soittoaan. "Hei kulta!" vastasin ja Mika oli pahoillaan, kun joudun odottamaan. Jarkko painoi kasvonsa häpyhuulilleni ja en jostakin syystä edes yrittänyt estellä häntä. Mika kysyi oliko mulla kaikki hyvin ja sanoin että Jarkko on pitänyt minulle seuraa ja kaikki on oikein hyvin. Tunsin kuinka vahva kieli kiusasi klitoristani ja minun oli täysin mahdotonta olla paikoillani. Mika sanoi, että ei vielä tiedä tarkkaa aikaa ja soittaa kohta uudelleen. Lopetin puhelun ja samalla voimakas orgasmi jyräsi avuttoman vartaloni lävitse. Pilluni sykki Jarkon pitkän sormen ympärillä, jonka hän oli työntänyt puhelun aikana sisääni ja vatsani jokainen pikkulihaskin jäykistyi orgasmin aikana.

"Hyvinhän sä siitä puhelusta selvisit!" Jarkko sanoi, mutta en vastannut hänelle. Sen sijaan työnsin hänet tuolille istumaan ja revin hänen housut jalastaan. Olin tarpeeksi härnätty ja nyt oli minun vuoroni ottaa ohjat käsiini. Suorastaan revin Jarkon housut nilkkoihin boxereineen. Jarkon kohtuullisen pituinen kulli sojotti kovana yläviistoon. Kulli ei ollut mikään megapitkä, mutta hurjan paksu se oli. Se oli hiukan kaareva ylöspäin ja näytti vähintäänkin herkulliselta. Jarkko rojahti istumaan tuolille ja minä painuin polvilteni hänen jalkojensa väliin. Otin tiukasti kiinni toisella kädellä paksun ja kovan kullin juuresta ja toisella kädellä tein runkkausliikkeitä ympärileikatulla kullilla. Jarkon lantio teki vastaliikkeitä ja hän huohotti ihanasti. Nuolaisin pitkän nuolaisun kullin vartta pitkin ja kiepautin kieltäni pari kertaa terskan ympärillä. Katsoin Jarkkoa riettaasti silmiin ja upotin komeuden suuhuni. Kieleni teki hurjaa työtä terskan ympärillä ja kädet hyväilivät kiveksiä ja kullin vartta. Otin kullin suusta ja kysyin laukeaako Jarkko helposti ja Jarkko vastasi että jaksaa kyllä kauan. Muuta ei tarvittu, sillä halusin vielä jatkaa kullin imemistä. Hetken suupelin jälkeen en voinut enään vastustaa kiusausta. Nosin ylös ja käännyin selin Jarkkoon päin. Peruutin hänen syliinsä ja Jarkko otti minua tiukasti kiinni lantiolta ja minä puolestani kiinni hänen ihanasta elimestään. Ohjasin terskan häpyhuulilleni ja vihdoin sain painautua sitä vasten. Tunsin kuinka paksu terska venytti minua ja tunkeutui yhä syvemmälle ja syvemmälle istuessani Jarkon syliin. Muutamalla edestakaisella liikkeellä olin saanut Jarkon paksun kullin pelottavan syvälle. Tunsin olevani pelkkää kullia ja aloin ratsastuksen. KAareva kulli hyväili minua sisältä todella nautinnollisesti. Aluksi hitaat liikkeet kiihtyivät varsin nopeasti ja tunsin olevani täysin kiimani ja himojeni vietävänä. En tuntenut enään minkäänlaista kontrollia, vaan ratsastin valtavan kiiman raivolla ja Jarkko sanoi räjähtävänsä moisessa kyydissä. En välittänyt enään sanoista, minä vain halusin munaa sisälleni uudestaan ja uudestaan, lujempaa ja lujempaa. Jarkko pysäytti liikkeeni voimakkaalla otteella ja nosti minut seisomaan. Hän tuli taakseni ja nosti toisen jalkani tuolille ja ohjasi itsensä sisääni seisten. Käskin Jarkkoa naimaan kovaa ja häntä ei tarvinnutkaan kahdesti käskeä. Paksu kyrpä työntyi ahtaaseen vaginaani uudestaan ja uudestaan saaden nautintoni äärimmilleen. Hetken kuluttua Jarkko laski jalkani alas ja työntyi sisääni takaapäin. Jarkko purisit jalkani yhteen ja nai valtavalla raivolla. Kun Jarkko painoi toisen kätensä klitorikselleni, räjähdin. Valtava orgasmi tuli rajusti ja varoittamatta. Koko vartaloni tärisi ja kouristeli, pääni heittelehti puolta toiselle ja suustani kuului ininän ja korinan sekaista ääntä. Jarkko päästi minut otteestaan ja käänsi minut hiuksista rajusti vetäen eteensä ja survoi liukkaan ja kiiltänän kullinsa suuhuni. Tiukalla otteella hiuksistani Jarkko hallitsi pääni liikkeitä naidessaan minua syvälle suuhuni. Ihana kyrpä puski huulteni välistä nieluani kohti uudelleen ja uudelleen, kunnes tunsin sen vielä paisuvan. Tajusin Jarkon hetken koittaneen ja toisella kädellä puristaessani kullin juuresta otin toisella kädellä kiinni kiveksistä ja vedin niitä voimakkaasti eteenpäin. Silloin Jarkko laukesi suuhuni. Valtava kyrpä sykki suuhuni ihanan maksuista spermaa valtavat määrät ja sitä valui suupielistäkin hiukan.

Jarkon liikkeet hidastuivat, mutta en päästänyt kullia suustani. Imin ja nuolin sitä. Viimein olin saanut kullin "pestyä" kunnolla ja päästin veltostuneen elimen suustani. Nuolin spermat sormistani ja suupielistäni. Nousin seisomaan ja painauduin Jarkon ihanaa vartaloa vasten antautuen kuumaan suudelmaan. Taas soi puhelimeni. "Kulta olen todella pahoillani, minulla menee todella myöhään kokouksessa. Sano Jarkolle, että vie sinut syömään ja sen jälkeen kotiin! Voit jättää autonavaimet pöydälleni, tulen kotiin puolenyön jälkeen."

Suljin puhelimen ja avasin Jarkon paidan napit, hyväillen hänen lihaksikasta rintakehäänssä. Saatuani Jarkon alasti painuin polvilleni ja lopulta tunsin kuinka kulli turposi ja kasvoi suussani...

5

21911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmällä-pymmällä

      "Tulin siis kertomaan, että Jarkko on palaverissa, joka kestää vielä jonkin aikaa. Hän lupasi soittaa sinulle kohta ja kertoa tarkemmin, milloin tulee. Hän pyysi minua pitämään sinulle seuraa." Tämän sanottuaan Jarkko käveli viereeni ja tarjosi kylmää lähdevettä minulle."

      Siis kuka on Jarkko??? Miehesi vai miehesi esimies???

      • Zahrah

        Nimi menikin seksisin. Jarkko on siis mieheni esimies!

        Sorry


      • Zahrah

        Itse olen tekstin keksinyt. Valitettavaa, että sitä luullaan kopioksi. Toki monien fantasiat ja ajatukset kohtaavat jollakin tasolla. Se näkyy novelleissakin, kun niitä lukee useampia. Monet ovat toistensa kaltaisia.

        Sitäpaitsi mainitsemasi linkki ei sisältänyt mitään!

        Koitahan kestää vaan... herkkuhetkiä sinullekin.

        Z


    • Zeuzh

      täytyy sanoa, että oli tehokas novelli. Todella hyvä, jatka samalla tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe