Kokeilu

ensikokeilu

haluaisin kokeilla seksiä miehen kanssa,oisko pohjois-savon alueella miestä joka on jo kokenut tai joka haluaa kokeilla?olen 23v.olen jo pitkään harkinnut.

6

1562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nix Nax

Kyllähän niitä varmaan on... Ja hyvä niin. Ole kuitenkin varovainen, eläkä tee mitään mikä tuntuu itsestäsi pahalta. Ensimmäinen / ensimmäiset kerrat saattavat kyllä aiheutta mielen myllerrystä varsin todennäköisesti. Neuroottinen ei tarvitse olla, eikä pelätä liikaa, mutta terve varovaisuus ja hitaasti eteneminen voi olla ihan ok - ellet nyt välttämättä halua hypätä sänkyyn ensimmäisen vastaantulijan kanssa...!

• Cocktail

Itseänikin jotenkin kiinnostaa ajatus toisen miehen kanssa kokeilemisesta. Olen käsittääkseni hyvin hetero ja olen elänytkin hyvin tyydyttävissä naissuhteissa toistakymmentä vuotta. Muutaman viime vuoden aikana on kuitenkin herännyt halu päästä "ihan vain kokeilemaan" seksiä miehen kanssa. Kovin kiihottava ajatus..

Jonkun sellaisen alle kolmikymppisen ja ehkä vähän poikamaisen ja kokemattoman kanssa. Niin kuin minä olen. Mitään romanttista en kylläkään osaa miehistä ajatella.

Kynnys lähteä DTM:ään heilumaan on kuitenkin kovin korkealla varsinkin, kun elän naisen kanssa parisuhteessa. Kertokaa, miten asia ratkeaa ilman myrskyä.

• Caku

Seksi miehen kanssa kiinnostaa, mutta olen hieman varovainen suuseksin suhteen, koska lapsena nivusista puraisi koira.

• ltm

Joka tuutista tulee nykyisin seksiä joka lähtöön ja tietenkin jotkut miehet haluavat kokeilla kaikkea uutta ja "jännittävää" Rohkeimmat kokeilevatkin ja kun se ei sitten niin mukavaa ollutkaan niin mistäpäs ne suurimmat homo-vihaajat tulevatkaan kuin näistä pettyneistä tyypeistä.Aidosti homouden tunnistava kyllä etsii ja löytää kaltaisensa

• Anonyymi00008

kai sitä yksi 7 kk talouskoulun mies keitäjä löytyy.
      asiaan
      asiaan
      omistan erään mallin liikuntaan, , minulle kerotttiin ei sitä kannata Kärsämäelle viedä.
      Pitää paikanssa sen kävelee ostoksena kunta peppu psykiatrisen kanssa osto kuitiin

• Anonyymi00009

Onko tuo jotain homokieltä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1795
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1180
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      456
      1146
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1053
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      831
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      827
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      766
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      763
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      718
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      681
    Aihe