haluaisin kokeilla seksiä miehen kanssa,oisko pohjois-savon alueella miestä joka on jo kokenut tai joka haluaa kokeilla?olen 23v.olen jo pitkään harkinnut.
Kokeilu
6
1439
Vastaukset
- Nix Nax
Kyllähän niitä varmaan on... Ja hyvä niin. Ole kuitenkin varovainen, eläkä tee mitään mikä tuntuu itsestäsi pahalta. Ensimmäinen / ensimmäiset kerrat saattavat kyllä aiheutta mielen myllerrystä varsin todennäköisesti. Neuroottinen ei tarvitse olla, eikä pelätä liikaa, mutta terve varovaisuus ja hitaasti eteneminen voi olla ihan ok - ellet nyt välttämättä halua hypätä sänkyyn ensimmäisen vastaantulijan kanssa...!
- Cocktail
Itseänikin jotenkin kiinnostaa ajatus toisen miehen kanssa kokeilemisesta. Olen käsittääkseni hyvin hetero ja olen elänytkin hyvin tyydyttävissä naissuhteissa toistakymmentä vuotta. Muutaman viime vuoden aikana on kuitenkin herännyt halu päästä "ihan vain kokeilemaan" seksiä miehen kanssa. Kovin kiihottava ajatus..
Jonkun sellaisen alle kolmikymppisen ja ehkä vähän poikamaisen ja kokemattoman kanssa. Niin kuin minä olen. Mitään romanttista en kylläkään osaa miehistä ajatella.
Kynnys lähteä DTM:ään heilumaan on kuitenkin kovin korkealla varsinkin, kun elän naisen kanssa parisuhteessa. Kertokaa, miten asia ratkeaa ilman myrskyä.- Caku
Seksi miehen kanssa kiinnostaa, mutta olen hieman varovainen suuseksin suhteen, koska lapsena nivusista puraisi koira.
- ltm
Joka tuutista tulee nykyisin seksiä joka lähtöön ja tietenkin jotkut miehet haluavat kokeilla kaikkea uutta ja "jännittävää" Rohkeimmat kokeilevatkin ja kun se ei sitten niin mukavaa ollutkaan niin mistäpäs ne suurimmat homo-vihaajat tulevatkaan kuin näistä pettyneistä tyypeistä.Aidosti homouden tunnistava kyllä etsii ja löytää kaltaisensa
- Anonyymi00008
kai sitä yksi 7 kk talouskoulun mies keitäjä löytyy.
asiaan
asiaan
omistan erään mallin liikuntaan, , minulle kerotttiin ei sitä kannata Kärsämäelle viedä.
Pitää paikanssa sen kävelee ostoksena kunta peppu psykiatrisen kanssa osto kuitiin- Anonyymi00009
Onko tuo jotain homokieltä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.2143323Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin232640Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä132098Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri211528Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!2261474Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t201320- 791268
kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001165- 741073
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171052