Kupit ja pallot tempun salaisuus

Mitkäköhän mahtaa olla penn ja tellerin motiivit kun he paljastavat taikatemppuja!?

http://youtube.com/watch?v=BPyvAtQYVok&mode=related&search=

8

1678

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Magician00000

No eihän tuo nyt kovinkaan kummoinen temppu ollut.

• magician000000000
        BelieveItOrNot kirjoitti:

tuo temppu vaatii ihan sairaasti harjoitusta ja kupit ja pallot temppuhan on kaikin puolin merkittävä.

Vähän tuon tempun historiaa:
        http://www.kolumbus.fi/heikki.harha/juttu5.htm

Kiva ku oot noin aktiivinen et kerkeet vastata noin nopee. Oon varmaan ainut kuka tätä puolikuollutta foorumia selaa päivittäin.

• Make Magic
        magician000000000 kirjoitti:

Kiva ku oot noin aktiivinen et kerkeet vastata noin nopee. Oon varmaan ainut kuka tätä puolikuollutta foorumia selaa päivittäin.

Et ole.

• ei234
        Make Magic kirjoitti:

Et ole.

Et ainut.

• Mendoza

Varsinaisestihan Penn & Teller eivät paljasta yhtikäs mitään. Rutiineja on tietysti monenlaisia, mutta useimmat etenevät ihan erilailla kun tämä.

Eikä heitä ole tämän takia heitetty Magic Castlestakaan ulos-tämä on pelkkää showta. Heidät kuitenkin on useastikin valittu vuoden taikuriksi (Magician of the Year) ja nauttivat alalla kovaa arvostusta.

Tämä versio kupeista on taikurimaailmassa todella arvostettu. Se on äärimmäisen taitavasti rakennettu kokonaisuus joka on tehty viihdyttämään.

Mikäli haluaa nähä loistavat kupit ja pallot, kannattaa katsoa (jos jossain pystyy) Michael Ammarin, Paul Gertnerin tai Dennis Loomisin versio. Vaikka Penn & Teller ovatkin "kertoneet" miten se toimii, ei kellään ole varmasti hajuakaan...

• Paul Gertnerin rutiini world´s Greatest magic II ohjelmassa oli aika hyvä. Ammar esitti V osassa oman version kupit ja pallot tempusta. Palloa hävisi ja ilmestyi siihen malliin että ei sitä enää seuraamaan pystynyt. Dennis loomista en sitten tiedä...

• sinä

Mendoza miten tuo maksuhomma menee kun haluaisin sieltä jenkkilästä tänne suomeen muutamia kirjoja ja pari videota. Kun monet liikkeet tuntuvat kertovan että heillä käy visa electron. Eli visa electronhan veloittaa rahat suoraan tililtä joten miten se maksu sen kanssa tapahtuu? Ilmoitan kortin numeron firmalle ja mites tuo nimikirjoitukset joita suomessa vaaditaan!?

Onko sinulla hajua tuosta systeemistä kun siellä päin maapalloa liikut!

Tuollaiselta sivulta meinasin tilata...
        http://www.misdirections.com/illusion.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1702
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      97
      666
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe