Kupit ja pallot tempun salaisuus

8

1495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Magician00000

      No eihän tuo nyt kovinkaan kummoinen temppu ollut.


      • magician000000000
        BelieveItOrNot kirjoitti:

        tuo temppu vaatii ihan sairaasti harjoitusta ja kupit ja pallot temppuhan on kaikin puolin merkittävä.

        Vähän tuon tempun historiaa:
        http://www.kolumbus.fi/heikki.harha/juttu5.htm

        Kiva ku oot noin aktiivinen et kerkeet vastata noin nopee. Oon varmaan ainut kuka tätä puolikuollutta foorumia selaa päivittäin.


      • Make Magic
        magician000000000 kirjoitti:

        Kiva ku oot noin aktiivinen et kerkeet vastata noin nopee. Oon varmaan ainut kuka tätä puolikuollutta foorumia selaa päivittäin.

        Et ole.


      • ei234
        Make Magic kirjoitti:

        Et ole.

        Et ainut.


    • Mendoza

      Varsinaisestihan Penn & Teller eivät paljasta yhtikäs mitään. Rutiineja on tietysti monenlaisia, mutta useimmat etenevät ihan erilailla kun tämä.

      Eikä heitä ole tämän takia heitetty Magic Castlestakaan ulos-tämä on pelkkää showta. Heidät kuitenkin on useastikin valittu vuoden taikuriksi (Magician of the Year) ja nauttivat alalla kovaa arvostusta.

      Tämä versio kupeista on taikurimaailmassa todella arvostettu. Se on äärimmäisen taitavasti rakennettu kokonaisuus joka on tehty viihdyttämään.

      Mikäli haluaa nähä loistavat kupit ja pallot, kannattaa katsoa (jos jossain pystyy) Michael Ammarin, Paul Gertnerin tai Dennis Loomisin versio. Vaikka Penn & Teller ovatkin "kertoneet" miten se toimii, ei kellään ole varmasti hajuakaan...

      • Paul Gertnerin rutiini world´s Greatest magic II ohjelmassa oli aika hyvä. Ammar esitti V osassa oman version kupit ja pallot tempusta. Palloa hävisi ja ilmestyi siihen malliin että ei sitä enää seuraamaan pystynyt. Dennis loomista en sitten tiedä...


      • sinä

        Mendoza miten tuo maksuhomma menee kun haluaisin sieltä jenkkilästä tänne suomeen muutamia kirjoja ja pari videota. Kun monet liikkeet tuntuvat kertovan että heillä käy visa electron. Eli visa electronhan veloittaa rahat suoraan tililtä joten miten se maksu sen kanssa tapahtuu? Ilmoitan kortin numeron firmalle ja mites tuo nimikirjoitukset joita suomessa vaaditaan!?

        Onko sinulla hajua tuosta systeemistä kun siellä päin maapalloa liikut!

        Tuollaiselta sivulta meinasin tilata...
        http://www.misdirections.com/illusion.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe