heips. lukaisin tossa houkutuksen ja oli niin hyvä kirja että pitäisi saada lisää! enkuksi luin myös ensimmäisen luvun netistä. ongelma vain, että nyt ei enää ole mitä lukea, paitsi taas uudelleen ja uudelleen houkutusta..
niin, eli varsinainen kysymys: osaisiko kukaan suositella minulle jotain saman tapaista mukaansa tempaavaa kirjaa?? pitäisi saada jotain lukemista ja tuon tapaiset kirjat eivät yleensä kuulu "lukualueeseeni" joten en osaa itsekkään etsiä..
kiitos jos joku keksisi mulle jonkun kirjan.. :)
houkutusksen tapaisia kirjoja?
6
264
Vastaukset
- Abra
Tarkoitatko vampyyrijuttuja vai jotain vähän yliluonnollista jännitystä vai magiaa vai rakkautta ja intohimoa? Osais paremmin suositell ajotain jos tietäisi enemmän...
- Edward Cullen
Juu, vähän tarkemmin voisi kuvailla. :)
Siis, juuri voisi olla jotain vampyyriä tai muuta fantasiaa. Ja tuota, mielellään myös rakauttaa ja intohimoa. Eli siis tuossa houkutuksessa minua viehätti tuo kahden erilaisen olennon välinen yhteys ja sen ongelmat.. typistettynä: rakkausfantasiaa
:D - Abra
Edward Cullen kirjoitti:
Juu, vähän tarkemmin voisi kuvailla. :)
Siis, juuri voisi olla jotain vampyyriä tai muuta fantasiaa. Ja tuota, mielellään myös rakauttaa ja intohimoa. Eli siis tuossa houkutuksessa minua viehätti tuo kahden erilaisen olennon välinen yhteys ja sen ongelmat.. typistettynä: rakkausfantasiaa
:DEnsin tulee mieleen Susan Pricen Sterkarmin poika ja Diana Gabaldonin kirjat. Näissä ei tosin ole vampyyreja, mutta kahden eri maailmasta olevan henkilön rakkautta kylläkin... mua on aina viehättäny historialliset jutut joten nää on semmosia. Mietin vielä lisää jos tulis mieleen!
- Edward Cullen
Abra kirjoitti:
Ensin tulee mieleen Susan Pricen Sterkarmin poika ja Diana Gabaldonin kirjat. Näissä ei tosin ole vampyyreja, mutta kahden eri maailmasta olevan henkilön rakkautta kylläkin... mua on aina viehättäny historialliset jutut joten nää on semmosia. Mietin vielä lisää jos tulis mieleen!
Tuhannesti kiitosksia jo noista! :) pitääkin heti tarkistaa löytyykö kirjastostani noita kirjoja. Lisää otan toki vastaan, nimittäin kirjat tulee yleensä luettua parissa päivässä jos on hyvä teos. Pidän myös historiallisista kirjoista ja elokuvista.(esim. elokuvista, pidät todella paljon troijasta ja muista vastaavista vaikka ne ei fantasiaa olekkaan.. ) Eli myös tämät tyyppisiä kirja ehdotuksia otan vastaan. :)
Edward Cullen kirjoitti:
Tuhannesti kiitosksia jo noista! :) pitääkin heti tarkistaa löytyykö kirjastostani noita kirjoja. Lisää otan toki vastaan, nimittäin kirjat tulee yleensä luettua parissa päivässä jos on hyvä teos. Pidän myös historiallisista kirjoista ja elokuvista.(esim. elokuvista, pidät todella paljon troijasta ja muista vastaavista vaikka ne ei fantasiaa olekkaan.. ) Eli myös tämät tyyppisiä kirja ehdotuksia otan vastaan. :)
Susanna Clarke: Jonathan Strange & Mr Norrell. Loistava teos, kerrassaan.
- Edward Cullen
matthau kirjoitti:
Susanna Clarke: Jonathan Strange & Mr Norrell. Loistava teos, kerrassaan.
kiitos paljon myös matthaulle! :)
lisää, lisää vaan! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404