Onko kellään tietoa,vaikuttaako jännittäminen jotenkin silmänpaineen mittaustulokseen optikon suorittamana ja minkä verran?Omat arvot olivat viimeksi vähän nousseet,ja jälkeenpäin jäin miettimään sitä,että taisin kyllä siinä mittaustilanteessa pitää silmiä mahdollisimman suurina auki samalla,kun yritin olla räpsyttelemättä silmiä..Pitäisikö silmiä pitää ihan normaalisti siinä tilanteessa,vai mahdollisimman isona auki,että tulisi luotettava mittaustulos?
silmänpaine
ja jännittäminen
3
580
Vastaukset
- vaikutukseen
taitaapi se silmien paine toimia ihan omia aikojaan jännittämisestä riippumatta.
Ja taaskaan kysyjä ei kerro ikäänsä ollenkaan...
Mutta kohollaan olevaa painetta on syytä seurata, sanoihan optikko kai sen. - _____
Ei vaikuta jännittäminen. Ei vaikka istuisit tulisilla hiilillä. Silmänpaineeseen vaikuttaa vain siihen tarkoitetut lääkkeet ja kannabis. Kortisonipohjaiset silmätipat voivat kohottaa painetta.
- pyhyhy
jännitys ja kipu vaikuttaa. eli jos jännittää tai koskee johonkin mittaus ei ole luotettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255