Miten on mahdollista?

jone74

että naisten jalkapallopelin yleisö ennätys on tällä kaudella vain 820 katsojaa.
Naisten jalkapallo on monessa suhteessa tasokkaampaa ja mielenkiintoisempaa kun miesten vastaava"potkupallo"
Miten saisi enemmän yleisöä katsomoihin?
Pärjääväthän naiset maailmalla paremmin ko. lajissa kun miehet.vai

9

1455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • calle

      on suoraan sanottuna perseesta sairaine lieveilmiöineen. Sitä osoittaa mainitsemasi katsojamäärätkin.

      • viitsisitkö tarkentaa?

        ja pienet katsojamäärät eivät osoita mitään muuta kuin suomalaisten junttiuden.

        ensin katsotaan töllöstä mestareiden liigaa, sitten käydään kerran kesässä katsomassa kotimaisia sarjoja, ja kun taso ei olekaan sama alkaa kitinä.. parasta pitää aina saada, mikään muu ei kelpaa. niin ja sään pitää olla täydellinen ja hodarijonon alle kaksi mertiä pitkä.


      • calle
        river23 kirjoitti:

        viitsisitkö tarkentaa?

        ja pienet katsojamäärät eivät osoita mitään muuta kuin suomalaisten junttiuden.

        ensin katsotaan töllöstä mestareiden liigaa, sitten käydään kerran kesässä katsomassa kotimaisia sarjoja, ja kun taso ei olekaan sama alkaa kitinä.. parasta pitää aina saada, mikään muu ei kelpaa. niin ja sään pitää olla täydellinen ja hodarijonon alle kaksi mertiä pitkä.

        muutama rivi alempaa otsikolla naisjalkapallo


      • ahdasmielisyytesi
        calle kirjoitti:

        muutama rivi alempaa otsikolla naisjalkapallo

        takia pitäisi naisten futis kieltää?

        kyllä tässä maailmassa homoja ja lesboja riittää, ei kenenkään identiteetti jalkapallon harrastamisesta kiinni ole.

        ryömihän takaisin sinne kiven alle.


    • itse olen kyllä ihmetellyt samaa pitkään.. minä ainakin mielummin katon naisten sata kertaa tasokkaampia otteluita kuin miesten "filmaus tunarointi pelleilyä".
      niin,en tiedä miten sais enemmän yleisöä..suomalaiset taitaa olla liian juntteja vielä..
      mutta lehdistö tietty vois vaikutta,ja että telkusta alettas näyttää naisten jalkapalloilua enemmän..et iha hyvin esim.keihäänheitto urheilijoiden hehkutushaastatteluiden tilalle vois ihan hyvin laittaa tota naisjalkapalloilua..
      se että keihäänheitto on suomen niin sanottu kansallis laji niin se jo kertoo aika paljon suomalaisten junttiudesta..se on niinku tylsää! voiko mitää tyhmempää lajia olla..hmm..ei kyllä tule mieleen..kalastustakin olisi mielenkiintoisempaa kattoa telkusta kuin keihäänheittoa..
      mutta ehkä em-kisat muuttaa tilannetta..itse ainakin pyrin käymään mahdollisimman monessa ottelussa..ja tuleehan se olemaan yks suurimmista tapahtumista suomessa..mutta toivon mukaa sit suomi ei mee taas lähettää niitä helvetin folioaikakoneita sinne..ettei tarvi nolostua..=)

      • calle

        olet tuota mieltä, niin et ymmärrä jalkapallosta yhtään mitään. Naiset eivät pysty minkäänlaiseen yhteispeliin vaan potkitaan minne sattuu ja juostaan sitten perässä kuka ensimmäiseski palloon ehtii. sama koskee naisjääkiekkoa. Noin 15 vuotiaat pojat voittaisivat naiset kummassakin lajissa.


      • jone74
        calle kirjoitti:

        olet tuota mieltä, niin et ymmärrä jalkapallosta yhtään mitään. Naiset eivät pysty minkäänlaiseen yhteispeliin vaan potkitaan minne sattuu ja juostaan sitten perässä kuka ensimmäiseski palloon ehtii. sama koskee naisjääkiekkoa. Noin 15 vuotiaat pojat voittaisivat naiset kummassakin lajissa.

        todella perehtynyt asiaan.mielipiteesi voit tunkea hanuriin!


      • vester
        jone74 kirjoitti:

        todella perehtynyt asiaan.mielipiteesi voit tunkea hanuriin!

        itsekin nainen. Naijalkapallohan on aivan eri asia kuin miesten pelaama peli. Sitä harrastetaan "kilpailumielessa" lähinnä pohjoismaissa ja suurista jalkapallomaista lähinnä Saksassa. Muualla sitä ei edes noteerata millään tavalla. Tällöin Suomen kaltaisten maiden on helppoa siinä menestyä. Näin kävi naisjääkiekossakin. Kun taso sitten jonkin verran nousi, on prossikin jo saavutus. On väärin edes pelata MM-tittelistä ko lajeissa.


      • jone74
        vester kirjoitti:

        itsekin nainen. Naijalkapallohan on aivan eri asia kuin miesten pelaama peli. Sitä harrastetaan "kilpailumielessa" lähinnä pohjoismaissa ja suurista jalkapallomaista lähinnä Saksassa. Muualla sitä ei edes noteerata millään tavalla. Tällöin Suomen kaltaisten maiden on helppoa siinä menestyä. Näin kävi naisjääkiekossakin. Kun taso sitten jonkin verran nousi, on prossikin jo saavutus. On väärin edes pelata MM-tittelistä ko lajeissa.

        olet jo ensirivillä oikeassa.
        karmeeta kun sä paljastit mut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe