Onko kellään mitään ideaa, mitä tehdä, kun nahkaiset tossumaiset kengät alkoi jotenkin haista, kun kesähelteillä menin tyhmä pitämään niitä ilman sukkia?
Haisevat nahkatossut
4
947
Vastaukset
- voisi auttaa
Febreze on auttanut ainakin kangaspäällysteiseen sohvaan, joten voisit kokeilla. Suihkuta kenkiin ja pyyhi sitten puhtaalla rätillä kuivaksi.
Febrezeä myydään suihkepullossa.
Ja itse olin tyytyväinen tähän tuotteeseen.
Etikalla saa kuulemma myös pahoja hajuja pois.- 310806
Juuri eilen luin viimeisestä Pirkka-lehdestä; laita sukkaan puhdasta kissanhiekkaan ja sukka kenkään. Pitäisi hajut hävitä.
- ope
Puhdista jalkineet niin hyvin kuin voit ulkoa ja sisältä, kiedo muutamaan muovipussiin ja laita pakastimeen pariksi päiväksi.
Hajut ovat historiaa.- apppiibna
mutta kun pakasttin alkaa haista??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893738Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921969Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441652
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981463Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001334- 861287