Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Spiritismi

säännöt?

Niin siis miten se koko homma aloitetaan? Miten se lauta tehdään ja miten se juttu etenee.. Eli mitä kysytään, aloitetaanko kysely heti jne jne..?

7

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • möömöö

      älä koita sitä, jos et halua saaja traumoja. oikiasti, säästä ittes siltä. usko mua, oon kokeillu ja se EI OO HAUSKAA! se tuntuu hauskalta ja jännältä mutta se on kamalaa ja pelottavaa. voit alkaa nähdä painajaisia ym. mä oon pelannu, enkä vitusa pelaa toista kertaa. sanon viel kerran et älä kiltti ees yritä. usko mua.

      • Mikko_89

        ÄLKÄÄ KOKLATKO!! LISÄTKÄÄ MUT MESEE OTSIKOSTA! TIIÄN VITUN PALJON TÄSTÄ PELISTÄ JA KERRON KAIKEN TOSI ASIASN!! ELI LISÄTKÄÄ


      • NoZe
        Mikko_89 kirjoitti:

        ÄLKÄÄ KOKLATKO!! LISÄTKÄÄ MUT MESEE OTSIKOSTA! TIIÄN VITUN PALJON TÄSTÄ PELISTÄ JA KERRON KAIKEN TOSI ASIASN!! ELI LISÄTKÄÄ

        mä en tajuu miksette vois kertoo, tai siis inä edustan opi-kantapään-kautta koulukuntaa ja ei väliä miten pitkään se vie mutta minä AION viel pelata tuota!nii miksette säästäis multa vaivaa ja kertoisitte?Kerrottiinhan teillekkin...miten muuten oisitte pelanneet!!!


      • mikko:94
        NoZe kirjoitti:

        mä en tajuu miksette vois kertoo, tai siis inä edustan opi-kantapään-kautta koulukuntaa ja ei väliä miten pitkään se vie mutta minä AION viel pelata tuota!nii miksette säästäis multa vaivaa ja kertoisitte?Kerrottiinhan teillekkin...miten muuten oisitte pelanneet!!!

        kokeile vaan. mua ei kiinnosta paskan vertaa mitä tete hengelläs! mun sukulaisii on jouutnu mielisairaalaa siitä! että perkele!


      • Wovvi1
        NoZe kirjoitti:

        mä en tajuu miksette vois kertoo, tai siis inä edustan opi-kantapään-kautta koulukuntaa ja ei väliä miten pitkään se vie mutta minä AION viel pelata tuota!nii miksette säästäis multa vaivaa ja kertoisitte?Kerrottiinhan teillekkin...miten muuten oisitte pelanneet!!!

        eli ensin sun täytyy hommata lauta, voit ostaa jostai tai tehdä ite. toisee yläkulmaa kirjotetaa kyllä ja toisee ei. alas keskel kirjotat näkemiin. sit keskel piirrät pentagrammin. sit numerot 0-9 ja kaikki aakoset. mä oo kuullu et pitää sanoo joku loitsu, jotku sanoo et ilma sitäki voi pelat. kokeil vaik ensi kysyy et tuleeks henki valost. jos ei tuu, ni pyyd heti lupa lopettaa, tai voi tapahtuu jotai kauheet. sun täytyy ain kysyy lupa lopettamisee. toivottavasti pääset alkuu noil! oon kokeillu, mut ei toiminu. johtuu varmaa siit et oon kokeillu sitä yksin ja taitaapa viel ol pentagrammiki vääri päi


    • ajatellut

      olen ajatellut kokeilla mutta tuleeko siitä mitään haittoja esim kuuleeko yllisiä ääniä? tai sinne päin?

    • vielä pikkuisen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe