”Kaamee kapula”

soilike

Tulee jäämään meidän puhekieleemme.
Olikohan sama ideoija kuin ”elämä on” sanonnalla.
Ei sillä väliä mitä mainostivat, en edes muista, mutta mahtavia, mieleenjääviä mainossanomia.
Muistan vain ne 500 tonttupatsasta pihalla ja ne tokaisut

12

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja koen ko. mainokset ärsyttäviksi. Ehkä ne ovat liian valmiiksi pureskeltuja ja kuiviin puristettuja juttuja, joihin ei jää tilaa omille oivalluksille tai ajatuksille. Niitä ei yksinkertaisesti jaksaisi toista kertaa katsoa.

      • ei mitään huvittavaa

        ei ole mitään hauskaa esmkaameekapula jossa rehtori vintillä.missä on huumori?

        Tullu mieleen miten noin yksinkertasta voi olla eli ei mitään tarvii itse tajuta,olla öllööttää vaan mutta kun ei naurat yksinkertaisuudet.

        Ja se mummokin hyvä...hyvä..ei oikeasti niin vanhaa mummoa edes ole noin nuorilla lapsilla.

        Ja se hyppyrimäki jossa kauppias ja termospullo...voi hyvänen aika...


    • Likka123

      Minua tuo "kaamee kapula" ärsyttää samoin kuin "elämä on". Tietysti mainonta kaäyttää hyväkseen tätäkin kielen vaikutuskeinoa. Meillä on kyllä tullut Atrian ja Fazerin mainoksista sanonnoiksi "hyvähyvähyvä", "hyvä ruoka, parempi mieli" ja "sehän kuulostaa hyvältä".Minusta ne ovat herttaisia mainoksia kaikki.

      • juosta karkuun

        kun se mainos tulee.
        Periaattessa en katso sitä kun jo eka kerralla tuli niin ärsyyntynyt olo.


    • missä huumori?

      mieli ruokaa ostaa kaupasta jossa kauppias epäsiisti ja lihava.

      Ja yleenssäkkin jossa mies on joku sankari ja naiset palvelijoita.

      Kaamee kapulasta vielä minua yököttää kun se nainen rapsuttaa rehtorin selkää........

      • Ukki

        Vaan eipä ko. mainos oo meikäläiselle tarkoitettukaan.
        Kohderyhmään saattaa upotakin.


      • no senhän arvaa
        Ukki kirjoitti:

        Vaan eipä ko. mainos oo meikäläiselle tarkoitettukaan.
        Kohderyhmään saattaa upotakin.

        Miks miehillä vain on se kaamee kapula, seksiä yritetty laittaa mukaan, onhan he sen näkösiikin että varmana on kaamee kapula,joko liian iso, mutta luulen vain että liian pieni kuin rusina.


    • Kalle-Aaretti

      Jotkut jäävät elämään. Pitkäänhän sinnitteli sekin: "Onks viljoo näkyny?" tai jotain sinnepäin.

      • kiva nainen

        oli jostakin viihdeohjelmasta, Heikki Kinnunen esitti, verkkareitten taskua venytti kossupullo.


    • kiihoke

      DNA kauppaan

    • Jaba_43

      ...mutta en pidä.

      Kautta aikojen, eli niin kauan kuin muistan, mikä ulottuu mainonnan suhteen 60-luvun alkuun, on ihmisiä eniten puhuttanut sellainen mainonta, joka ylittää huomioarvokynnyksen, muttei anna mitään sen enempää.

      Eivät nämä toimi, vaikka puhuttavat, kun ovat kummallisia.

      Mainosmiehenä on oikein paha mieli todeta, että hyi, kun palaa rahaa hukkaan.

      Jos kuitenkin olisin väärässä, niin en ole pahoillani.

      • Monissa mainoksissa itse asia on "toisarvoinen juttu". Tärkeintä on kohellus! Maailmalla olen huomioinut, että kieltä osaamattomalle automainokset eivät aukea pätkääkään ja jopa huonolla kielitaidollakin ne eivät viittaa autoon???

        Kapula sentään on lausuntamuodoltaan lähellä itseaiheutettua tautia...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      659
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe