Tulee jäämään meidän puhekieleemme.
Olikohan sama ideoija kuin ”elämä on” sanonnalla.
Ei sillä väliä mitä mainostivat, en edes muista, mutta mahtavia, mieleenjääviä mainossanomia.
Muistan vain ne 500 tonttupatsasta pihalla ja ne tokaisut
”Kaamee kapula”
12
571
Vastaukset
ja koen ko. mainokset ärsyttäviksi. Ehkä ne ovat liian valmiiksi pureskeltuja ja kuiviin puristettuja juttuja, joihin ei jää tilaa omille oivalluksille tai ajatuksille. Niitä ei yksinkertaisesti jaksaisi toista kertaa katsoa.
- ei mitään huvittavaa
ei ole mitään hauskaa esmkaameekapula jossa rehtori vintillä.missä on huumori?
Tullu mieleen miten noin yksinkertasta voi olla eli ei mitään tarvii itse tajuta,olla öllööttää vaan mutta kun ei naurat yksinkertaisuudet.
Ja se mummokin hyvä...hyvä..ei oikeasti niin vanhaa mummoa edes ole noin nuorilla lapsilla.
Ja se hyppyrimäki jossa kauppias ja termospullo...voi hyvänen aika...
- Likka123
Minua tuo "kaamee kapula" ärsyttää samoin kuin "elämä on". Tietysti mainonta kaäyttää hyväkseen tätäkin kielen vaikutuskeinoa. Meillä on kyllä tullut Atrian ja Fazerin mainoksista sanonnoiksi "hyvähyvähyvä", "hyvä ruoka, parempi mieli" ja "sehän kuulostaa hyvältä".Minusta ne ovat herttaisia mainoksia kaikki.
- juosta karkuun
kun se mainos tulee.
Periaattessa en katso sitä kun jo eka kerralla tuli niin ärsyyntynyt olo.
- missä huumori?
mieli ruokaa ostaa kaupasta jossa kauppias epäsiisti ja lihava.
Ja yleenssäkkin jossa mies on joku sankari ja naiset palvelijoita.
Kaamee kapulasta vielä minua yököttää kun se nainen rapsuttaa rehtorin selkää........- Ukki
Vaan eipä ko. mainos oo meikäläiselle tarkoitettukaan.
Kohderyhmään saattaa upotakin. - no senhän arvaa
Ukki kirjoitti:
Vaan eipä ko. mainos oo meikäläiselle tarkoitettukaan.
Kohderyhmään saattaa upotakin.Miks miehillä vain on se kaamee kapula, seksiä yritetty laittaa mukaan, onhan he sen näkösiikin että varmana on kaamee kapula,joko liian iso, mutta luulen vain että liian pieni kuin rusina.
- Kalle-Aaretti
Jotkut jäävät elämään. Pitkäänhän sinnitteli sekin: "Onks viljoo näkyny?" tai jotain sinnepäin.
- kiva nainen
oli jostakin viihdeohjelmasta, Heikki Kinnunen esitti, verkkareitten taskua venytti kossupullo.
- kiihoke
DNA kauppaan
- Jaba_43
...mutta en pidä.
Kautta aikojen, eli niin kauan kuin muistan, mikä ulottuu mainonnan suhteen 60-luvun alkuun, on ihmisiä eniten puhuttanut sellainen mainonta, joka ylittää huomioarvokynnyksen, muttei anna mitään sen enempää.
Eivät nämä toimi, vaikka puhuttavat, kun ovat kummallisia.
Mainosmiehenä on oikein paha mieli todeta, että hyi, kun palaa rahaa hukkaan.
Jos kuitenkin olisin väärässä, niin en ole pahoillani.Monissa mainoksissa itse asia on "toisarvoinen juttu". Tärkeintä on kohellus! Maailmalla olen huomioinut, että kieltä osaamattomalle automainokset eivät aukea pätkääkään ja jopa huonolla kielitaidollakin ne eivät viittaa autoon???
Kapula sentään on lausuntamuodoltaan lähellä itseaiheutettua tautia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944151- 262268
- 2002126
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1011942PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3911732- 1431329
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001249Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815