Tulee jäämään meidän puhekieleemme.
Olikohan sama ideoija kuin ”elämä on” sanonnalla.
Ei sillä väliä mitä mainostivat, en edes muista, mutta mahtavia, mieleenjääviä mainossanomia.
Muistan vain ne 500 tonttupatsasta pihalla ja ne tokaisut
”Kaamee kapula”
12
572
Vastaukset
ja koen ko. mainokset ärsyttäviksi. Ehkä ne ovat liian valmiiksi pureskeltuja ja kuiviin puristettuja juttuja, joihin ei jää tilaa omille oivalluksille tai ajatuksille. Niitä ei yksinkertaisesti jaksaisi toista kertaa katsoa.
- ei mitään huvittavaa
ei ole mitään hauskaa esmkaameekapula jossa rehtori vintillä.missä on huumori?
Tullu mieleen miten noin yksinkertasta voi olla eli ei mitään tarvii itse tajuta,olla öllööttää vaan mutta kun ei naurat yksinkertaisuudet.
Ja se mummokin hyvä...hyvä..ei oikeasti niin vanhaa mummoa edes ole noin nuorilla lapsilla.
Ja se hyppyrimäki jossa kauppias ja termospullo...voi hyvänen aika...
- Likka123
Minua tuo "kaamee kapula" ärsyttää samoin kuin "elämä on". Tietysti mainonta kaäyttää hyväkseen tätäkin kielen vaikutuskeinoa. Meillä on kyllä tullut Atrian ja Fazerin mainoksista sanonnoiksi "hyvähyvähyvä", "hyvä ruoka, parempi mieli" ja "sehän kuulostaa hyvältä".Minusta ne ovat herttaisia mainoksia kaikki.
- juosta karkuun
kun se mainos tulee.
Periaattessa en katso sitä kun jo eka kerralla tuli niin ärsyyntynyt olo.
- missä huumori?
mieli ruokaa ostaa kaupasta jossa kauppias epäsiisti ja lihava.
Ja yleenssäkkin jossa mies on joku sankari ja naiset palvelijoita.
Kaamee kapulasta vielä minua yököttää kun se nainen rapsuttaa rehtorin selkää........- Ukki
Vaan eipä ko. mainos oo meikäläiselle tarkoitettukaan.
Kohderyhmään saattaa upotakin. - no senhän arvaa
Ukki kirjoitti:
Vaan eipä ko. mainos oo meikäläiselle tarkoitettukaan.
Kohderyhmään saattaa upotakin.Miks miehillä vain on se kaamee kapula, seksiä yritetty laittaa mukaan, onhan he sen näkösiikin että varmana on kaamee kapula,joko liian iso, mutta luulen vain että liian pieni kuin rusina.
- Kalle-Aaretti
Jotkut jäävät elämään. Pitkäänhän sinnitteli sekin: "Onks viljoo näkyny?" tai jotain sinnepäin.
- kiva nainen
oli jostakin viihdeohjelmasta, Heikki Kinnunen esitti, verkkareitten taskua venytti kossupullo.
- kiihoke
DNA kauppaan
- Jaba_43
...mutta en pidä.
Kautta aikojen, eli niin kauan kuin muistan, mikä ulottuu mainonnan suhteen 60-luvun alkuun, on ihmisiä eniten puhuttanut sellainen mainonta, joka ylittää huomioarvokynnyksen, muttei anna mitään sen enempää.
Eivät nämä toimi, vaikka puhuttavat, kun ovat kummallisia.
Mainosmiehenä on oikein paha mieli todeta, että hyi, kun palaa rahaa hukkaan.
Jos kuitenkin olisin väärässä, niin en ole pahoillani.Monissa mainoksissa itse asia on "toisarvoinen juttu". Tärkeintä on kohellus! Maailmalla olen huomioinut, että kieltä osaamattomalle automainokset eivät aukea pätkääkään ja jopa huonolla kielitaidollakin ne eivät viittaa autoon???
Kapula sentään on lausuntamuodoltaan lähellä itseaiheutettua tautia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1562012
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231938Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1681683Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980- 64954
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917