Istanbuliin joulukuussa > lennot

lissu

Osaako joku enemmän matkustellut kertoa mistä lähtisin etsimään kohtuuhintaisia lentoja Istanbuliin joulukuussa?
Samoin jos on antaa halpojen hotellien linkkejä tai vihjeitä.

8

1762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stannn

Kannattaa käyttää hakutoimintoa ja etsia sanalla Istanbul, löytyy paljon matkustusvinkkejä. Luultavasti Turkish Airlines www.thy.com on halvin suoraan Helsingistä Istanbuliin.

• Bunny

Olin siellä helmikuussa. Silloin löytyi halvin lento KLM:ltä, ostin Supersaverista. Hotellin varasin gtahotels.com:sta. Hotel Grand Star Taksimilla mutta hintaa en enää muista.

• YOnna

Juuri KLM tai Malev on halvin yhteys Istanbuliin. Sitten kehotan myös katsomaan airbalticin lentoja, hki-riga - riga istanbul.. oli tuossa 100e:n pintaan viimeksi meno.
        e-bookersista malevin-klm:n lennot saa halvalla myös.

• lento Istanbuliin
        YOnna kirjoitti:

Juuri KLM tai Malev on halvin yhteys Istanbuliin. Sitten kehotan myös katsomaan airbalticin lentoja, hki-riga - riga istanbul.. oli tuossa 100e:n pintaan viimeksi meno.
        e-bookersista malevin-klm:n lennot saa halvalla myös.

THY:lla on tarjouksia vähän väliä. Katsokaapa niiten sivuja. meno-paluu Istanbuliin voi olla vaikkapa vain 111 euroa tai 205 euroa. Riippuu aika paljon matkustusajankohdasta. Nää siis on verollisia hintoja. En tosin tiedä sattuuko näin edullista juuri jouluksi, mutta vertailu kannattaa.

• Lenteilijä

Tässä ainakin yksi yhteensuuntaan 7.12 Hel-Berlin Tegel (TXL) 16.10-17.10 Air Berlin 57€,
      TXL-IST 20.40-02.25 (huom aikaerot) Sunexpress
      119€. Hyvvee matkustelua.

• lissu

oho ei ole kallista. Noiden kautta saan varmasti varattua.
        Ei muuta kuin joulukuuta kuumeisesti odottelemaan.

• Halpaa on
        lissu kirjoitti:

oho ei ole kallista. Noiden kautta saan varmasti varattua.
        Ei muuta kuin joulukuuta kuumeisesti odottelemaan.

Pelkät lennot Istanbuliin edestakaisin oli viikko sitten n. 220€ Itse olen varannut lennot Antalyaan asti ja hinta on 386€ ja ei tarvitse vaihtaa kuin Istanbulissa konetta...

• tosun

turkish Airlinesilla Helsinki-Istanbul-Helsinki joulukuussa maksaa vain 206€. Soita 09-759 98 10

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3996
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1364
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1296
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1195
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1051
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      951
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      924
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      911
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      892
    Aihe