hei! tietääkö joku miten saa paikattua kumisaappaat vedenpitävästi. reikä ei ole pohjassa vaan jalkaterän sivussa.
kumisaappaiden paikkaus
5
2625
Vastaukset
- Audistinen
Hanki polkupyörän kumin paikkaukseen tarkoitettu paikkarasia. Siinä on eri kokoisia paikkoja ja liimaa. Teet samojen ohjeiden mukaan jotka siinä on mukana..
- kehiin
Saat huomattavasti kestävämmän paikkauksen kuin polkupyörän paikalla.
Liquisole on siis silikonimaista "nestemäistä kumia" pienessä tuubissa.- sitä
saa?
- huonomuistinen
sitä kirjoitti:
saa?
Jostain isommasta marketista me ostimme kumiliimaa, muistelisin nähneeni tarjoustalossakin.
- parempi
Saattaa tuntua ensihätään että toimii, mutta pidemmänpäälle haurastuttaa kumin ja reikä vaan suurenee kyllä vanha kunnon pyöränpaikka on parempi, mutta paikkaus pitää tehdä todella huolella ja liimalle aikaa reagoida eli kuivua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341