Wienin ooppera

Juhlamatka

Wienin valtionoopperan lippuja voi ostaa etukäteen Internetistä. Hintaluokkia löytyy kuusi - seitsemän erilaista, lippujen hinnat vaihtelevat sen mukaan noin 40 eurosta 190 euroon kappaleelta. Minkälaisia kokemuksia on ko. paikasta? Oletteko ostaneet liput Wienistä, matkatoimiston välityksellä vai Internetistä?
Kalleimpia lippuja emme aio ostaa, mutta minkähintaisilla lipuilla pääsee vielä sellaiseen paikkaan, josta näkee ja kuulee esityksen hyvätasoisesti. Menemme juhlistamaan ainutkertaista tilannetta, joten halvimmat paikatkaan eivät nyt kiinnosta.

4

1249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kammarsänger

      Netin kautta olen useinmiten ostanut. Jopa parilla kympillä voi saada ihan kohtuulliset paikat ainakin jos ei nyt koko näyttämöä on pakko nähdä. Kuukautta ennen esitystä liput tulee on-line myyntiin, eli silloin voi itse valita (jäljelläolevista) paikan. Ennen sitä on jonkinlainen varaussysteemi. Huonoimmat paikat ovat mielestäni aitioiden takarivit. Sekä Balkon että Gallerie ovat mielestäni ihan hyvät, jopa sivuilla jos saa paikan ensimmäiseltä riviltä.
      Jos ei täältä http://www.staatsoper.at/Content.Node2/index.php
      löydy paikkoja niin Ticket Office Jirsa on hyvä ja luotettava lipputoimisto jota olen joskus käyttänyt ja olen aina sanut hintaluokan parhaat paikat. Osoite löytyy tästä:
      http://www.viennaticket.at/en/home/

      Hyvää matkaa ja nautinnolisia musiikihetkiä!

      • Juhlamatka

        Lähdemme matkaan vasta helmikuussa, joten varaan liput vasta talvella.
        Kiitos vinkeistä!


      • seisomapaikat
        Juhlamatka kirjoitti:

        Lähdemme matkaan vasta helmikuussa, joten varaan liput vasta talvella.
        Kiitos vinkeistä!

        Olemme näin menetelleet. Ostimme seisomapaikat ja kun valot sammuivat, hipsimme tyhjille tuoleille. Yleinen käytäntö Keskisessä Euroopassa. Wienissä myös Volksoper, jossa korkeatasoisisa operettiesityksiä. http://www.viennaticketonline.com/?cid=2,35
        Senkun naattimaan !


    • oopperaan!

      Ajattelin poiketa Valtionoopperassa, kun seuraavan kerran käyn Wienissä. Liput on tietenkin syytä varata etukäteen, että varmasti pääsee mieleiseensä esitykseen. Kysymys kuuluukin, että kun maksan netin kautta luottokortillani liput, niin saanko jonkin varausnumeron, jota vastaan voin lunastaa liput oopperan lippukassasta? Vai miten tämä toimii?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe