ei pidä puheistaan kiinni!!
en suosittele paikkaa kenellekkään, järjettömän tyhmää porukkaa töissä.
tälläisiä virheitä mitä he ovat tehneet, ei pitäisi sattua kenellekkään jos on koulutettu omaan alaan!!!
ei taida niillä vaihdevuotisilla naisilla olla edes koulutusta!
lappeenrannan
20
3825
Vastaukset
- Karoliina=)
No voi möhkö..ite just oisin ens viikol sinne menos.. mitäs ne on möhlint?
- SP.
saman olen myös kokenut
- taso
Palvelusta ei sen paikan yhteydessä voi edes puhua. Käytös ei ole hyvän asiakaspalvelijan veroista, ei edes asiakaspalvelijan.
- taitaa tulla tiskin takaa
kun näen että talossa on asunto tyhjillään ja kysyn sitä, niin nää vielä väittää että se on mennyt jo! Ja kun netistä katson, onkin asunto taas vapaa, mutta kun soitan ja kysyn, se onkin eri asunto samassa talossa...Ja sekin on kuulemma mennyt jo.. Nämä asunnotkin vissiin jaetaan pärstäkertoimen mukaan!
- kävi..
.. niin että oltais saatu kämppä asuntopalvelun kautta. Mentiin sitten kattomaan asuntoa ja onneksi entinen asukki kertoi mikä talossa on vikana. Kellarin häkkivarastoon oli tullut useampaan kertaan vettä, häkkivarastoon oli jouduttu laittamaan pakkauslavoja korokkeeksi ettei tavarat kastu kun seuraavan kerran vedet nousee sisälle. Asunnot on talvella sikakylmiä. Parvekkeen ovesta vetää koska ovessa ei ole tiivisteitä, eikä tiivisteitä laitettu vaikka asukkaat asiasta valittivat.
Sitten ilmotettiin asuntopalvelulle ettei me oteta ks. asuntoa niin akka ärähti toisesta päästä ettei varmaan kannata ihan heti tulla heiltä asuntoa kyselemään kun näin hyvä asunto ei meille kelpaa... - ö:ö:
en tiiä mikä niis asunnois vikana,mut meinkii naapuris kolme asuntopalvelun taloa ja niis on ollu jokaisessa monta asuntoa jo ainaskii neljä vuotta tyhjänä.....
- Kiflu
No, vuokrahinnan tasoon nähden asunnot ovat täysin p***stä. Listat repsottaa, ikkunoista vetää, reikäiset likaiset muovimattolattiat, kylppärin muovimattoseinät ja -lattiat. Siis halvimmalla mahdollisella materiaalilla kun on tehty, eikä edes viitsitä korjata, niin täysiä rappeutuneita slummilääviähän asunnot ovat. Itselläni on kokemusta 80-luvun lopulla rakennetusta asunnosta ja sekin oli jo täysin loppuunkäytetty läävä. Vuokraa kyllä otettiin reilut 500 euroa/kk.
Ei niissä valkoinen ihminen viitsi montaa vuotta asua. Itse ei kannata vuokrakämppää käydä remontoimaan, mutta kyllä se silmiin sattui, kun töistä tullessa ensimmäinen näky oli eteisen beige seinä ja vaalean keltainen vaatehuoneen ovi, jonka läpi edellinen asukas on ilmeisesti lyönyt vaimonsa pään. Asuntopalvelu monen valituksen jälkeen sai vihdoin korjausmiehen paikalle ja he paikkasivat reiän pakkelilla. mainitsin, että uuden oven saa jo tavallinen kuluttajakin halvimmillaan neljälläkympillä... - tympääntynyt
Kiflu kirjoitti:
No, vuokrahinnan tasoon nähden asunnot ovat täysin p***stä. Listat repsottaa, ikkunoista vetää, reikäiset likaiset muovimattolattiat, kylppärin muovimattoseinät ja -lattiat. Siis halvimmalla mahdollisella materiaalilla kun on tehty, eikä edes viitsitä korjata, niin täysiä rappeutuneita slummilääviähän asunnot ovat. Itselläni on kokemusta 80-luvun lopulla rakennetusta asunnosta ja sekin oli jo täysin loppuunkäytetty läävä. Vuokraa kyllä otettiin reilut 500 euroa/kk.
Ei niissä valkoinen ihminen viitsi montaa vuotta asua. Itse ei kannata vuokrakämppää käydä remontoimaan, mutta kyllä se silmiin sattui, kun töistä tullessa ensimmäinen näky oli eteisen beige seinä ja vaalean keltainen vaatehuoneen ovi, jonka läpi edellinen asukas on ilmeisesti lyönyt vaimonsa pään. Asuntopalvelu monen valituksen jälkeen sai vihdoin korjausmiehen paikalle ja he paikkasivat reiän pakkelilla. mainitsin, että uuden oven saa jo tavallinen kuluttajakin halvimmillaan neljälläkympillä...Samanlaiset kokemukset asuntopalvelun väestä.
Johtajasta lähtien töykeää ja ylimielistä porukkaa. Asioiden selvitäminen asallisella tasolla toivotonta.Enpä ole elämäni aikana törmännyt niin ylimieliseen johtajaan. Asialliseen kysymykseen saa todella koppavan vastauksen. Ja sitten tämä linnustoon kuuluva isännöitsijä. Huh huh... No herrasta kiirivä maine puukoot puolestaan. - yks mukavakin
tympääntynyt kirjoitti:
Samanlaiset kokemukset asuntopalvelun väestä.
Johtajasta lähtien töykeää ja ylimielistä porukkaa. Asioiden selvitäminen asallisella tasolla toivotonta.Enpä ole elämäni aikana törmännyt niin ylimieliseen johtajaan. Asialliseen kysymykseen saa todella koppavan vastauksen. Ja sitten tämä linnustoon kuuluva isännöitsijä. Huh huh... No herrasta kiirivä maine puukoot puolestaan.ihminen, taitaa olla asunnonvälittäjä Raija A.
Hän kyllä on erittäin ystävällinen ja asiansa osaava, ja jopa ´pahoittelee´ toisten tekemiä mokia...
Vaikka ihmettelen näin tietokoneiden aikakaudella ettei toimistolla olla tietoisia vapaista/vapautuvista asunnoista, eikä taideta muutenkaan tietää mistään mitään! Naapuritalossakin on kaiken aikaa kaksi asuntoa tyhjillään, mutta netissä näyttä, että on vain yksi tyhjä. Viittisköhän ilmoittaa asiasta? Olihan tässäkin talossa yksi asunto tyhjillään melkein 4 kk:tta ennenkuin joku meni ja ilmoitti siitä... - sitten oma
yks mukavakin kirjoitti:
ihminen, taitaa olla asunnonvälittäjä Raija A.
Hän kyllä on erittäin ystävällinen ja asiansa osaava, ja jopa ´pahoittelee´ toisten tekemiä mokia...
Vaikka ihmettelen näin tietokoneiden aikakaudella ettei toimistolla olla tietoisia vapaista/vapautuvista asunnoista, eikä taideta muutenkaan tietää mistään mitään! Naapuritalossakin on kaiken aikaa kaksi asuntoa tyhjillään, mutta netissä näyttä, että on vain yksi tyhjä. Viittisköhän ilmoittaa asiasta? Olihan tässäkin talossa yksi asunto tyhjillään melkein 4 kk:tta ennenkuin joku meni ja ilmoitti siitä...asunto narisijat!
- aivan oikein
sitten oma kirjoitti:
asunto narisijat!
Kyllä mielestäni asiakkaat saavat valittaa jos ovat saaneet jossain huonoa palvelua. Me Suomalaiset olemme yleensä liiankin kilttejä emmekä valita helposti mistään. Minusta on ihan hyvä kun on nämä keskustelupalstat ja tänne voi kirjoittaa ja tuoda julki sellaisia asioita, mistä muuten emme tietäisi mitään. Lisää vaan tänne valituksia huonosta palvelusta!!
- kiitos neuvosta
sitten oma kirjoitti:
asunto narisijat!
Ilmeisesti omistat itse omistusasunnon, kun tuommoista neuvoa tarjoat. Kiitos vaan neuvosta. Luulen kuitenkin, ettet itsekkään ostaisi huonossa kunnossa olevaa asuntoa,jollet satu olemaan todellinen remontti Reiska/Raija. Ihmettelen kuitenkin onko narinaa, jos ottaa tosiasioita esille.Et kai huomaa,että narinaa on myös se, kun narisee toisten narinoista. Jos itse siedät töykeää ja huonoa palvelua, niin etsi sitä vaan ja ole onnellinen.
- ei hyvä
kiitos neuvosta kirjoitti:
Ilmeisesti omistat itse omistusasunnon, kun tuommoista neuvoa tarjoat. Kiitos vaan neuvosta. Luulen kuitenkin, ettet itsekkään ostaisi huonossa kunnossa olevaa asuntoa,jollet satu olemaan todellinen remontti Reiska/Raija. Ihmettelen kuitenkin onko narinaa, jos ottaa tosiasioita esille.Et kai huomaa,että narinaa on myös se, kun narisee toisten narinoista. Jos itse siedät töykeää ja huonoa palvelua, niin etsi sitä vaan ja ole onnellinen.
Tämähän on hyvä asuntopalvelun mainospätkä. Ei tosin vastaa ihan heidän omaa mainostaan. Itselläni myös erittäin negatiivisiä kokemuksia asioinnista kyseisen lafkan henkilökunnan kanssa.
- hölmöt
aivan oikein kirjoitti:
Kyllä mielestäni asiakkaat saavat valittaa jos ovat saaneet jossain huonoa palvelua. Me Suomalaiset olemme yleensä liiankin kilttejä emmekä valita helposti mistään. Minusta on ihan hyvä kun on nämä keskustelupalstat ja tänne voi kirjoittaa ja tuoda julki sellaisia asioita, mistä muuten emme tietäisi mitään. Lisää vaan tänne valituksia huonosta palvelusta!!
"Lisää vaan tänne valituksia huonosta palvelusta!!"
Eiköhän kannattaisi suoraan ottaa yhteyttä Asuntopalveluun, eikä narista täällä, idiootti. - puhutte!
Kiflu kirjoitti:
Ei niissä valkoinen ihminen viitsi montaa vuotta asua. Itse ei kannata vuokrakämppää käydä remontoimaan, mutta kyllä se silmiin sattui, kun töistä tullessa ensimmäinen näky oli eteisen beige seinä ja vaalean keltainen vaatehuoneen ovi, jonka läpi edellinen asukas on ilmeisesti lyönyt vaimonsa pään. Asuntopalvelu monen valituksen jälkeen sai vihdoin korjausmiehen paikalle ja he paikkasivat reiän pakkelilla. mainitsin, että uuden oven saa jo tavallinen kuluttajakin halvimmillaan neljälläkympillä...asuntopalvelun toimistossa ei saa minkäänlaista palvelua ja asunnot on todella kehnossa kunnossa. itse viime kesänä kävin kattomassa yhtä huhtarin kämppää, missä oli yllättävän halpa vuokra. kun kysyin ennen asunnossa käyntiäni, "mikähän tässä on vikana, kun vuokra on niin halpa", niin nainen vaan totes, että "meillä on eri tasoisia asuntoja". noh, kämpässähän haisi rööki ja kusi, vessassa oli remonttimiehen tavarat ja joku lattianpesukone. lisäksi ulko-ovesta selvisi, että talon kattoa rempattaisiin koko kesä. eli ei voinu näitäkään juttuja se mimmi siellä toimistossa kertoa. eikä toimistossa todellakaan ole mitään tietoa ammattitaidosta, itse netistä katsomalla tiesin enemmän kun nainen tiskin takana. ja kyllä, ne harvat ja hyvät asunnot menee pärstän mukaan parhaiten persettä nuolevalle. alko nimittäin hieman vituttaa niitten toiminta tuossa kesäkuukausina.
- artsi1969
aspa koti lappeenrannan asuntopalvelussa ei ole asiakaspalvelua laisinkaan,he muistavat kyllä jos joku kakarana on häädön saanut,nyt 20 v myöhemmin he jotka vielä ovat töissä siellä muistavat tapahtuneen ja kunnon asuntoa on mahdoton saada,luvattiin kerran kaupunkista eräs asunto minulle ja miehelleni käytös oli puhelimessa erittäin kohteliasta ja sanottiin että on kolme päivää aikaa miettii otetaanko me asunto.?No kävi sitten niin että mieheni meni asunto palveluun asunnon saamisen takia että ilmoittamaan että otetaan se niin helvetti aukes karmea huuto oli tullut että sinä et meiltä asuntoa saa mistään kuka lie lupaillut mut emme saa,alkoi ihan hävettää kun oli muitakin ihmisiä.Eli pelkkää puhetta se asunto,tosin en tiedä jos minä olisin mennyt asioimaan.Päätin että ostan asunnon selvisi sekin asia helpommin,pahoittelen niitä joilla ei mahdollisuuksia ole ostaa asuntoa.Erästä tuttuani yritettiin väkisin saimaankadulle mietin miksi ja mitä varten ei käytä alkoholia ja on työssä käyvä ihminen,kehtaavat vielä sanoa että on hyvää seutua.H.Hirvonen onneksi osaa ja puolustaa miten käyttäydytään ei tällä palstalla asiat parane vaan suoraan yhteyttä korkeempiin tahoihin juuri heikki hirvoseen oli as.palvelu saanut noottia käytöksestään ! Emmehän mekään mene sinne ketään haukkumaan vaan asuntoa etsimään oli sitten köyhä tai rikas jokainen on saman arvoinen myös lappeenrannassa !
- owkäågkeräopgkergreg
mikäs vika saimaankadussa on?,ystävällisiä ihmisiä siellä ja hyvä yhteishenki niissä taloissa,samoin raitakatu on hyvä paikka elää
- Niin se vaan on !
Lappeenrannassa on vallalla hällä väliä meininki, töitä tehdään silloin kun tehdään pala palalta asenteella, onko niin väliä, ja kun asenne ei ole kunnossa laadusta turha puhua mitään.Tämä koskee kaikkia elämän aloja tässä kaupungissa. Kohdallani hyvä esimerkki muutaman kuukauden takaa E-Karjalan keskussairaalassa vuodeosastolla tarjottiin illalla tuplalääkitys kahden eri hoitajan toimesta, toisen annoksen vedin viemarista alas puhumatta sen enempää, joten tarkkana potilaan oltava mitä suuhunsa laittaa. Täällä puhutaan kyllä paljon kuinka rakennetaan loisto hotelleja, kylpylöitä, tennispalatseja, suurhalleja lähes joka kylään, mutta ne on useimmiten vain puheita, itse teot kestävät vuosikymmeniä, tai eivät toteudu koskaan. Rahastamisen taito täällä osataan hyvin, rahaa kiskotaan vaikka joudut palvelemaan itseäsi.
- mikledon
Ihan siedettävää porukkaa siellä asuntopalvelussa on, mutta jännästi ne vaa töpeksii siellä. katsoin netistä että raitakadulla oli 35 neliön yksiö ja vielä huippuhalvalla 308e/kk. sitten menin heti seuraavana päivänä kysymään sitä ja ne sanoi että lähettää tarjouksen. noh tarjous tuli mutta nyt saamani asunto onkin 30,5 neliön pienempi yksiö mutta vuokrakin sen mukainen 280e/kk. mutta kun netissä luvattiin isompaa asuntoa... tarjouksen saatuani hävisi netistä sen isomman kämpän tiedot eli en oo varma oliko netissä kyse pikkuasunnostani vai saiko joku toinen sen isomman. saisi hoitaa työnsä paremmin eikä myydä sikaa säkissä. mutta hyväksyn tarjouksen tässä elämäntilanteessa.
- huuttulainen
Niinhän se on aina ollut ja tulee olemaankin, nimittäin se,että naiset keskenään riitelevät ja nokittelevat ja lisänä se valtataistelu asemasta työpaikalla. Välinpitämätöntä touhua ja turhaa juoksuttamista! Kyse lienee johtajuuden puutteesta eli yhtenäisistä ohjeista asiakaspalvelussa. Jokainen siellä tekee kuten osaa ja muut riitelevät. JOHTAJA on heikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643222Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna252983- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532321Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä792202- 692088
- 452082