Kaadoin kahvin läppärini päälle, vahingossa tietenkin. Kone lakkasi toimimasta mutta onneksi minulla oli kotivakuutus. Soitin vakuutusyhtiöön ja sain ohjeet: kone huoltoon ja sieltä kirjallinen kustannusarvio vak.yhtiölle. Vein koneen merkkihuoltoon ja kust.arvio tuli viikon kuluttua: korjaus maksaa 250 euroa. Postitin kust.arvion vak.yhtiölle.
Kului kolme viikkoa, sitten tuli vak.yhtiöstä päätös. Omavastuu 200 euroa, vakuutus korvaa 50 euroa. Soitin huoltoon ja kehotin korjaamaan koneen. Huolto kertoi, että varaosien saaminen kestää kolmisen viikkoa.
Siis koko homma kestänee n. 2 kuukautta. Merkillisen hidasta puuhaa. Tätäkin naputtelen tässä vanhalla pöytäkoneellani. Onneksi on edes se.
Kyllä kotivakuutus korvaa
5
878
Vastaukset
- hp_keisari
Valehtelit että terroristit olivat sabotoineet konettasi ja kaataneet kahvin sen päälle.
Et lyllä tasan tarkkaan tunnustanut itse kaataneesi
kahvia sen päälle.- kahvimuki
Kerroin vakuutusvirkailijalle puhelimessa kuinka vahinko sattui. Miksi en olisi kertonut?
- 1stMacFinn
On hyvä väline tässä. Siitä näet sen, joka kaatoi sen kahvin ja myös sen joka otti kotivakuutuksen, jossa on se 200 euron omavastuu.
- kahvimuki
Katsopa sinäkin joskus peiliin jos uskallat.
- PowerBook G4
kahvimuki kirjoitti:
Katsopa sinäkin joskus peiliin jos uskallat.
jos omavastuu on pieni, niin olet jo maksanut tekemäsi vahingon joka vuosi, joten saat korvauksen. Mutta jos omavastuusi olisi esim. 500 euroa, et saisi korvausta tässä tapauksessa, mutta vakuutusmaksusi olisi vuositasolla yli 50 euroa pienempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324461Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252365Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene142357Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512118- 321677
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321471Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731466- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401104