Oltais lähössä syyskuussa, mutta uskaltaako sinne lähteä terrorismiuhan takia?
Erityisen kiitollinen olisin vastauksista niiltä jotka joko asuvat siellä tai ovat vastikään käyneet.
Uskaltaako Lontooseen lähteä????
9
1080
Vastaukset
- Zeynep1
uskaltaa lahtea. toki riskeja on mutta lontoo on nin suuri kaupunki etta jos jotain kay, on taytta sattumaa jos itse sattuu paikalle.
terveisia taalta sateesta! - uskaltaa.
Suurempi todennakoisyys sulla on joutua auton alle Suomessa kuin pommin tielle taalla. Eika muutenkaan voi alkaa pelata kaikkea, ei tule elamasta muuten mitaan:)
Tervetuloa vaan, hauskaa lomaa:) - Lyyli
olin itse lasteni kanssa Aquariumissa toisen iskun aikana. Emme tienneet tapahtumasta mitään ennen kuin Suomesta alkoi tulla t-viestejä ja soittoja meidän voinnista yms. Sillä kertaa näimme sitten enemmän poliiseja kaduilla ja turvatarkastuksia oli useammassa paikassa, niin myös tänä vuonna. Nuo iskut eivät kuitenkaan meitä säikäyttäneet, ja kesällä olimme "keskustassa" jälleen viikon. Itselläni ei yhdestikään n. 15 käyntikerran aikana ole tapahtunut mitään uhkaavaa eikä pelottavaa kenenkään aiheuttamana. Eihän Lontoossa ole pakko mennä "laitakaupungille" eikä liikkua yöaikaan, jos vähänkään huolettaa. Ilman muuta menen Englantiin ensi kesänäkin, jos vain saan matkarahat kasaan.
- uskaltaa
Enpä usko, että Lontoossa on sen vaarallisempaa, kuin muuallakaan. Tulin Lontoosta juuri ennen tätä viimeisintä terroriuhkaa. Metroasemilla oli silloinkin jatkuvasti kuulutuksia, joissa kehoitetaan ilmoittamaan kaikki epäilyttävät esineet virkailijoille, mutta muuten kaikki oli ok.
- Terrori
Kiitokset kaikille asiallisista vastauksista
Kaippa sinne sitte uskaltaapi lähteä. Ja pakkohan se on ku matkatki äsken maksettiin :)- nasus2000
millin olet lähdössä? me lähdetään ukon kans 15.9. vähän kyl kans pelottaa toi matka. varsinkin kun töllöstä tulee koko ajan terroristidokkareita
- ajan kanssa
Sen verran vielä aiheesta; kävin työmatkalla alkuviikosta Lontoossa - ja harvoin matkoillaan joutuu lentokoneeseen päästäkseen jonottamaan niin kauan ja moneen kertaan kuin nyt Heathrow:lla, varaudu siis paluulennolle ajan kanssa kentälle!
- paikkansa
ajan kanssa kirjoitti:
Sen verran vielä aiheesta; kävin työmatkalla alkuviikosta Lontoossa - ja harvoin matkoillaan joutuu lentokoneeseen päästäkseen jonottamaan niin kauan ja moneen kertaan kuin nyt Heathrow:lla, varaudu siis paluulennolle ajan kanssa kentälle!
Lontosta lähdettäessä kannattaa varata aikaa, monessakin mielessä. Julkiset (metro tai bussit) eivät välttämättä kulje odotusten mukaisesti, lentokenttäbussi täynnä - joten odotettava seuraavaa, lentokentällä ruuhkaa turvatarkastuksissa ja muissakin. VARAA SIIS AIKAA TODELLA RIITTÄVÄSTI - PALUULENNOLLE EHTIÄKSESI.
- -M-
olin viime kesänä Lontoossa heti pommi iskujen jälkeen ja tein uuden reissun taas kesällä lontooseen, ei siellä tarvitse pelätä, päin vastoin siellä on turvallista kun joka kadun kulmassa näkee poliiseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374