Kenet valitsisit näistä?
1. Aragorn
2. Legolas
3. Gandalf
4. Pippin
5. Frodo
7. Sam
8. Saruman
9. Sauron
*heh* Valikoima ei ehkä ole kovin suuri... ^_^
Kenet valitsisit näistä?
21
1211
Vastaukset 21
- Torni
1. Aragornin
Mä jotenkin rakastan häntä!- ~mandy
Niin... Aragorn on mun mielest... söpö! Ja Legolaskin on ihan kiva ;)
- Arwen
~mandy kirjoitti:
Niin... Aragorn on mun mielest... söpö! Ja Legolaskin on ihan kiva ;)
1.ARAGORN!!!!! SE ON SUPERMEGASIISTITRIPLAHYPERMEGAMAGEE-SIISTI JÄTKÄ!!!
4.Pippin myös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - gidy
Onn ihan samalla kannalla!! se on niin charmikas ja luotettava! 2 tornissa on se yx bitch joka on niin in low siihen... Murr! se kuuluu Arwenille!!!!!!!!!!!!
- hobitti-laura
apuwa!!!! vaikee valinta mutta ykkönen olis frodo, sitten kakkonen olis lagolas tai aragorn....hankala valinta ku kaikki yhtä hyviä ;)
- Mitherel
En haluaisi olla pilkunviilaaja, mutta se on Legolas eikä Lagolas.
- Jess
..Aragornin koska se on mun mielestä paras...
- *Polgara~
ehdottomasti Legolaksen..*ihastunut* x)
- gandalf
..sen seurassa oli kaikkein hauskinta, jos johki muuhun tarkotukseen valittais, se ois varmaan aragorn =)
- gandalf
..sen seurassa oli kaikkein hauskinta, jos johki muuhun tarkotukseen valittais, se ois varmaan aragorn =)
- Sarah
valitsisin Pippinin tai Frodon...
- tipi
kakkosen eli legolaksen!
- djdififkr
Kakkoseen!
- killah...
FRODO!!!!=) sen jälkeen tulis varmaan legolas....
- angelgirl21
Aragorn komein ja vahvin. Frodo söpöin ja ystävällisin vaikka vähän sinisilmäinen. Legolas rohkea ja älykäs. Argorn, Frodo ja Legolas mä rakastan teitä!!!!!!!!!!!
- *wirn*
Legolas ja Sam se olla pitää!!!Mutta Merri puuttuu!!!*nyyh* Mix jätit komeen miehen pois laskuista???Aragorn pois laskuista!!Merri tilalle!!!
- hemulih
tietenkin 5:frodo reppulin..:Dse on paras kaikista..
- Mitherel
Legolas tietty! Se vaan on paras, mun mielestä. Sen jälkeen tulee Pippin.
- Rica1
Legolas!
- Kissankelloja_
Ääähh varmaankin Frodo tai Sam :3
- 0000000
No Aragorn ja Legolas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.109523Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 52462
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410