Kenet valitsisit näistä?
1. Aragorn
2. Legolas
3. Gandalf
4. Pippin
5. Frodo
7. Sam
8. Saruman
9. Sauron
*heh* Valikoima ei ehkä ole kovin suuri... ^_^
Kenet valitsisit näistä?
21
1054
Vastaukset
- Torni
1. Aragornin
Mä jotenkin rakastan häntä!- ~mandy
Niin... Aragorn on mun mielest... söpö! Ja Legolaskin on ihan kiva ;)
- Arwen
~mandy kirjoitti:
Niin... Aragorn on mun mielest... söpö! Ja Legolaskin on ihan kiva ;)
1.ARAGORN!!!!! SE ON SUPERMEGASIISTITRIPLAHYPERMEGAMAGEE-SIISTI JÄTKÄ!!!
4.Pippin myös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - gidy
Onn ihan samalla kannalla!! se on niin charmikas ja luotettava! 2 tornissa on se yx bitch joka on niin in low siihen... Murr! se kuuluu Arwenille!!!!!!!!!!!!
- hobitti-laura
apuwa!!!! vaikee valinta mutta ykkönen olis frodo, sitten kakkonen olis lagolas tai aragorn....hankala valinta ku kaikki yhtä hyviä ;)
- Mitherel
En haluaisi olla pilkunviilaaja, mutta se on Legolas eikä Lagolas.
- Jess
..Aragornin koska se on mun mielestä paras...
- *Polgara~
ehdottomasti Legolaksen..*ihastunut* x)
- gandalf
..sen seurassa oli kaikkein hauskinta, jos johki muuhun tarkotukseen valittais, se ois varmaan aragorn =)
- gandalf
..sen seurassa oli kaikkein hauskinta, jos johki muuhun tarkotukseen valittais, se ois varmaan aragorn =)
- Sarah
valitsisin Pippinin tai Frodon...
- tipi
kakkosen eli legolaksen!
- djdififkr
Kakkoseen!
- killah...
FRODO!!!!=) sen jälkeen tulis varmaan legolas....
- angelgirl21
Aragorn komein ja vahvin. Frodo söpöin ja ystävällisin vaikka vähän sinisilmäinen. Legolas rohkea ja älykäs. Argorn, Frodo ja Legolas mä rakastan teitä!!!!!!!!!!!
- *wirn*
Legolas ja Sam se olla pitää!!!Mutta Merri puuttuu!!!*nyyh* Mix jätit komeen miehen pois laskuista???Aragorn pois laskuista!!Merri tilalle!!!
- hemulih
tietenkin 5:frodo reppulin..:Dse on paras kaikista..
- Mitherel
Legolas tietty! Se vaan on paras, mun mielestä. Sen jälkeen tulee Pippin.
- Rica1
Legolas!
- Kissankelloja_
Ääähh varmaankin Frodo tai Sam :3
- 0000000
No Aragorn ja Legolas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983