Aihealueet

Listaukset

Kenet valitsisit näistä?

~mandy

Kenet valitsisit näistä?

1. Aragorn
    2. Legolas
    3. Gandalf
    4. Pippin
    5. Frodo
    7. Sam
    8. Saruman
    9. Sauron

*heh* Valikoima ei ehkä ole kovin suuri... ^_^

21

955

Vastaukset

• 1. Aragornin
        Mä jotenkin rakastan häntä!

• Niin... Aragorn on mun mielest... söpö! Ja Legolaskin on ihan kiva ;)

• ~mandy kirjoitti:

Niin... Aragorn on mun mielest... söpö! Ja Legolaskin on ihan kiva ;)

1.ARAGORN!!!!! SE ON SUPERMEGASIISTITRIPLAHYPERMEGAMAGEE-SIISTI JÄTKÄ!!!
          4.Pippin myös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Onn ihan samalla kannalla!! se on niin charmikas ja luotettava! 2 tornissa on se yx bitch joka on niin in low siihen... Murr! se kuuluu Arwenille!!!!!!!!!!!!

• apuwa!!!! vaikee valinta mutta ykkönen olis frodo, sitten kakkonen olis lagolas tai aragorn....hankala valinta ku kaikki yhtä hyviä ;)

• En haluaisi olla pilkunviilaaja, mutta se on Legolas eikä Lagolas.

• ..Aragornin koska se on mun mielestä paras...

• ehdottomasti Legolaksen..*ihastunut* x)

• ..sen seurassa oli kaikkein hauskinta, jos johki muuhun tarkotukseen valittais, se ois varmaan aragorn =)

• ..sen seurassa oli kaikkein hauskinta, jos johki muuhun tarkotukseen valittais, se ois varmaan aragorn =)

• valitsisin Pippinin tai Frodon...

• kakkosen eli legolaksen!

• Kakkoseen!

• FRODO!!!!=) sen jälkeen tulis varmaan legolas....

• Aragorn komein ja vahvin. Frodo söpöin ja ystävällisin vaikka vähän sinisilmäinen. Legolas rohkea ja älykäs. Argorn, Frodo ja Legolas mä rakastan teitä!!!!!!!!!!!

• Legolas ja Sam se olla pitää!!!Mutta Merri puuttuu!!!*nyyh* Mix jätit komeen miehen pois laskuista???Aragorn pois laskuista!!Merri tilalle!!!

• tietenkin 5:frodo reppulin..:Dse on paras kaikista..

• Legolas tietty! Se vaan on paras, mun mielestä. Sen jälkeen tulee Pippin.

• Legolas!

• Ääähh varmaankin Frodo tai Sam :3

• No Aragorn ja Legolas

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Käsienpesu yhtä lähes tyhjän kanssa - Koronavirus leviää ilman välityksellä

Kymmenet kirkossa käyneet saivat koronatartunnan Saksassa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006517138.html "Yli 40 ihmistä on saanut koronavirustartu
        Maailman menoa
        217
        10442
      2. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
        Maailman menoa
        238
        4950
      3. Martina manipuloi

Martina taas manipuloi hän on suuri teeskentelijä rooli vaihdetaan lennosta. Ensin suuri uhri nyt on tarve tuoda esille että on jotain onnellista me
        Kotimaiset julkkisjuorut
        62
        901