Onko kellään tietoa, minkä operaattoreiden prepaid-liittymät ovat halvimmat? Olen lähdössä syksyksi vaihtoon, eikä kannata suomalaisella liittymällä paljon soitella siellä...
Vastaukset 3
- Zeynep1
Mulla on ollut BT, Orange ja Virgin. Virgin on halvin. Sim-kortti maksoi muistaakseni n. 10 puntaa.
- taalla,
mulla on Virgin ja se tosiaan maksoi £10, ja siihen hintaan sisaltyy £5 puheaikaa valmiiksi ladattuna. Ei noissa niin kauheasti hintaeroja taida olla. (Se on muuten Pay As You Go Briteissa, ei Prepaid:)
- emilialontoossa
Itselläni on ollut Vodafone ja Fresh. Ensimmäinen oli riistoa. Jälkimmäinen on osoittautunut ehdottomasti parhaimmaksi markkinoilla olevista. SIM-kortti maksaa £10 ja siihen kuuluu saman verran puheaikaa. Tekstarit 5 p ja puhelut 15 p. Ulkomaan viestit on kans 15 p, mutta puheluita ei voi soittaa ulkomaille, mutta se ei oo ainakaan vielä haitannut. Kurkkaa linkki http://www.carphonewarehouse.com/commerce/servlet/gben-server-PageServer?ARTICLE=MAIN.UK.INTERNET.STATIC.TTMOBILE.HOME.MBWLD
Onnea vaihtoon!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091815- 1391331
- 1161306
- 1641285
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281056- 111882
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.208760- 59671
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i122610- 23608