Nyt löyty semmonen

Rimanalitus että terve...

12

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä..

      ole hääppöisennäköstä tuo floppikolmosen grafiikka sitten missään pelissä.tuokin on hirveetä röpögrafiikkaa ja sahalaitaa enemmän kun lääkärimäärää.

      • bonx

        mutta sahlaitoja ainakaan tostakuvasta ei juuri löydy, mutta yleisilme pelillä on kyllä erittäin pelkistetyn näköinen, ja muutenki pelin idea on vähän outo.

        otetaan toinen maailmansota ja laitetaanki siihen alieneita... ei ymmärrä...


      • no..
        bonx kirjoitti:

        mutta sahlaitoja ainakaan tostakuvasta ei juuri löydy, mutta yleisilme pelillä on kyllä erittäin pelkistetyn näköinen, ja muutenki pelin idea on vähän outo.

        otetaan toinen maailmansota ja laitetaanki siihen alieneita... ei ymmärrä...

        taisin sanoa väärin sahalaitoja näkyy jos pilkkua nussii,mutta piti sanoa kulmikas kuin leegolinna.


    • ei vakuuta

      Mahtaa olla huimat latausajat kun tuollaista määrää paskaa luetaan DVD:tä huomattavasti hitaammalla blu-ray -viritelmällä.

      22 Gt bittipaskaa levyllä ei näköjään taannut sitä että peli olisi hieno.

      • ..............

        mua tuo peli ei kans nyt vakuuta koska sitä ei edes oo tullu. Kuvista voi tehdä omat päätöksensä, tuskin noista näkee onko peli hyvä vai huono.

        peliä ei ole pakattu niinkuin X360:lla pelejä, vaan toki PS3:sella kannattaa hyödyntää Blueray disc:in isoa levytilaa. ja se on kyllä toisinpäin että latausajat pienenee koska prosessorin ei tarvitse sitä purkaa niin kauaa.


    • Ainakin aion tuon pelin hankkia. Näyttää liikkeessä tosi hienolta ja tuntuu mainiolta peliltä.

      • rimanalitus

        ja palkinto menee hell_patrolille. otan osaa valinnastasi


      • miestä

      • miestä kirjoitti:

        hell_patrol on tehnyt hyviäkin valintoja ja on vastikään hankkinut myös XBOX360:n. Tuolla suorituksilla ainakin tältä suunnalta irtoaa kirppuparralle muutama irtopistekin.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=500000000000002&posting=22000000018925445

        Se nyt sitten hankkia. Nyt vaan odottelen ps3:sta. Kyllä se on parempi. Tuo ohjain tosiaan on aika kökkö tuossa boxissa ja nettipelejähän en tuolla boxilla aio pelata ollenkaan koska en ala maksamaan kuukausimaksuja. Sekin asia onneksi hoituu ilmaiseksi ps3:sella. Ja Resistance on hyvä peli. hieno grafiikka ja kaikki kohdallaan.


      • voi sanoa xbox 360:llan
        hell_patrol kirjoitti:

        Se nyt sitten hankkia. Nyt vaan odottelen ps3:sta. Kyllä se on parempi. Tuo ohjain tosiaan on aika kökkö tuossa boxissa ja nettipelejähän en tuolla boxilla aio pelata ollenkaan koska en ala maksamaan kuukausimaksuja. Sekin asia onneksi hoituu ilmaiseksi ps3:sella. Ja Resistance on hyvä peli. hieno grafiikka ja kaikki kohdallaan.

        ohjainta kököksi? vaikka mielipide kysymyt tiedän,mutta ps2 ohjain täysi kalikka jota ei voi suositella kenellekään.itekin nyt tänään sorruin sitä kökkökonsolia pelaamaan ja grafiikka täyttä kuraa.vieläkin sormet sökönä.


      • voi sanoa xbox 360:llan kirjoitti:

        ohjainta kököksi? vaikka mielipide kysymyt tiedän,mutta ps2 ohjain täysi kalikka jota ei voi suositella kenellekään.itekin nyt tänään sorruin sitä kökkökonsolia pelaamaan ja grafiikka täyttä kuraa.vieläkin sormet sökönä.

        Vilpittömästi kyllä suosittelisin ennemmin ps ohjainta kun boxin ohjainta. Tuo Johdoton on ainakin huono kun se patterien paikka on siellä takana vaan sormien edessä. Eikä tuossa ohjaimessa nyt muutenkaan ole kehumista, mutta ajaahan se kai asiansa.


      • ....
        hell_patrol kirjoitti:

        Vilpittömästi kyllä suosittelisin ennemmin ps ohjainta kun boxin ohjainta. Tuo Johdoton on ainakin huono kun se patterien paikka on siellä takana vaan sormien edessä. Eikä tuossa ohjaimessa nyt muutenkaan ole kehumista, mutta ajaahan se kai asiansa.

        mikkis on tehnyt pelaamisesta entistä haastavempaa kun on laittanut patterit sinne :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe