kun muistaa osoitteen, kiitti Murukulta kivasta runostasi se piristi ankeaa oloani.
0Äänestä
*MURUKULTA*
Kyllä rakkaudellekin sattuu vahinkoja..kait :)) Vai onko se sitä, että pitää oppia taas jotain uutta ja taas ja taas..!:/ Mikä murhe sulla? Jos en muuta voi, niin *halirutsis* tulee sinulle minulta, että jaksaisit!
0Äänestä
Rellu
onko se todellakin helppo hakea takaisin *miettii* ja mistä sitä osaa hakea, kun minä oon aina luullu, että se tulee luokse, eikä mun tarvii sitä ettiä mistään - noooh, tää nyt on tätä, heh.
Mutta, alku oli ihan jees, en kuitenkaan lähtisi sitä etsimään, jos tulee takaisin niin tulee :D
0Äänestä
*MURUKULTA*
Kootut selitykset: :) Se on se tunne,ei konkreettinen ihminen, joka tulee takaisin,rakkaus. öö..siis ajattelemalla, tuntemalla ym."hakee"; sen takaisin. Kyllä se tulee luokse,se oikea ihminen, mutta sitä ei heti ´ehkä´ huomaa, voi mennä vähän ohi, ennen kuin lyö jarrut pohjaan, että; hetkinen?!..tossa se on! Onko tarpeeksi sekavasti selitetty?! :)))))) Kiitos sinulle ja mukavaa pvää! :)
Vastaukset 4
Vanhimmat
kun muistaa osoitteen, kiitti Murukulta kivasta runostasi se piristi ankeaa oloani.
Kyllä rakkaudellekin sattuu vahinkoja..kait :))
Vai onko se sitä, että pitää oppia taas jotain uutta ja taas ja taas..!:/
Mikä murhe sulla? Jos en muuta voi, niin *halirutsis* tulee sinulle minulta, että jaksaisit!
onko se todellakin helppo hakea
takaisin *miettii* ja mistä sitä
osaa hakea, kun minä oon aina
luullu, että se tulee luokse, eikä
mun tarvii sitä ettiä mistään -
noooh, tää nyt on tätä, heh.
Mutta, alku oli ihan jees,
en kuitenkaan lähtisi sitä
etsimään, jos tulee takaisin
niin tulee :D
Kootut selitykset: :) Se on se tunne,ei konkreettinen ihminen, joka tulee takaisin,rakkaus. öö..siis ajattelemalla, tuntemalla ym."hakee"; sen takaisin. Kyllä se tulee luokse,se oikea ihminen, mutta sitä ei heti ´ehkä´ huomaa, voi mennä vähän ohi, ennen kuin lyö jarrut pohjaan, että; hetkinen?!..tossa se on! Onko tarpeeksi sekavasti selitetty?! :))))))
Kiitos sinulle ja mukavaa pvää! :)