Luukku.com surkea

not.com

Luukun Plus-palvelu on aika surkea. Minulla on ollut se jo vuoden verran ja joka päivä suodattimen läpi puskee vähintään 30 roskapostia, spämmeihin jää vain 10/päivä.

Ainoa tapa jolla voi asiasta reklamoida on soittaa kalliiseen puhelinpalveluun. Siellä nössöt vastailee olemattomia ja asiakas maksaa tyhjästä.
Kysyin kuka vastaa luukun kehnosta roskapostisuodatuksesta, vaikka asiakas maksaa siitä hyvän hinnan. Nössö puhelinpalvelija ei osannut sanoa mitään.
Paras tapa päästä eroon roskaposteista on lakkauttaa Luukun sähköposti.

Pitäisi kai laittaa postia pöllölaakson tj Karhuvaaralle. Samanlainen pöllö sekin taitaa olla kuin muutkin maikkarilla palkkansa ansaitsevat.

Avasin uuden postiosoitteen toiselle operaattorille noin vuosi sitten ja sinne ei ole tullut yhtäkään roskapostia, vaikka olen käyttänyt sitä osoitetta netissä tehtyihin tilauksiin.

6

1646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lmsdgåomkdlmsdf

      Operaattorin, Googlen gmail hyvä

    • Ole loogisempi!!!!!!!!!!!

      Minullapa on ollut luukku kolmisen vuotta, eikä ole tullut yhtäkään roskapostia. Ei sitä osoitetta kannata jaella joka saitilla. Äläkä jakele myös mihinkään foorumin profiiileihin, nimittäin spämmibotit osaa ettiä ne.

      • lukcom

        Minulla on aivan sama riesa luukun posteissa. Hankin sen pluspalvelun, mutta siitä huolimatta roskapostia tulee poistettavaksi koko ajan.
        En ole ainakaan jakanut netissä mihinkään osoitettani ja siitä huolimatta sitä piisaa.
        Ei siinä paljon logiikalla ole tekemistä, kun ei tiedä mistä se johtuu.

        Maikkari vain rahastaa asiakkaita olemattomalla roskapostisuodatinohjelmalla!


    • Anonyymi

      Kyllä oli oikeaa tietoa luukku.comista.Ihan valtavasti uudistuksen myötä minullekin tulee
      valtava määrä roskapostia.Pitääkin myös vaihtaa parempaan toimitsijaan,sillä tästä nykyisestä ei tule kuin kärttyiseksi.

      • Anonyymi

        15-vuotta ollut sullakin aikaa vaihtaa parempaan..


    • Anonyymi

      Minulla oli aikoinaan Luukku.com, joka oli pelkkä roskapostien levittäjä. Ok, se on ilmainen, mutta sillä hintaa ei saa mitään. Sen vuoksi ostin sähköpostin eräältä tunnetulta suomalaisesta palvelujentarjoajalta.

      Se maksaa muutaman euron /kk, mutta pääsin eroon roskapostista ja muista ikävistä ongelmista. Tästä siis maksan, ja siinä on todella hyvä roskapostin suodatus sekä virus-suodatus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1659
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1461
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1129
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1091
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      950
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      944
    Aihe