ne ois nyt tulevana viikonloppuna.ei ku sinne siis..kuka muu on menossa?
hailuoto ajot
9
2538
Vastaukset
- Uusi oululainen
.. uutena Oululaisena ikinä kuullutkaan moisesta, ovatko ne Hailuodossa vai mantereella ja mille päiville nämä kokoontumisajot tms osuvat? Kaikki lisäinfo olisi tervetullutta.
- Nimetön
25-27.8.06...sinne vaan kattelemaan ja pitämään hauskaa...
- tapahtuma
muutaman kerran käyneenä sanon että ei kannata mennä!!!
- Nimetön
ihan sun oma mielipide.oon parikertaa myös siellä käyny ja mukavaa on ollu..aika pitkälle siitä kiinni mistä sattuu pitämään.
kaikkihan eivät pidä mistään mikä sattuu omia ajatuksia vastaan olemaan. - Monessa olen käynyt
Hailuotoajoissa oli taas mukavaa ja kun ilmakin oli hyvä niin arvostan tapahtumaa korkealle.
- jane 73
Monessa olen käynyt kirjoitti:
Hailuotoajoissa oli taas mukavaa ja kun ilmakin oli hyvä niin arvostan tapahtumaa korkealle.
pe-su oltiin ja kivaa oli.ilmat suosivat jne..eka kertaa hailuotoajoissa ja ei viimeistä.mutta tän kesän rallit on nyt takanapäin.kokkotreffen 2007 seuraava..mukavaa syksyä ja tulevaa talvea kaikille motoristeille!
- naismotoristi vm-60
jane 73 kirjoitti:
pe-su oltiin ja kivaa oli.ilmat suosivat jne..eka kertaa hailuotoajoissa ja ei viimeistä.mutta tän kesän rallit on nyt takanapäin.kokkotreffen 2007 seuraava..mukavaa syksyä ja tulevaa talvea kaikille motoristeille!
Vanha Hailuotoajo oli aina ehdottomasti se "must"-kokoontumisajo - niin kauan kuin se järjestettiin tuolla luonnon kauniilla saarella, upeine Yyterin kaltaisine hiekkarantoineen. Sen jälkeen, kun se siirrettiin mantereelle, en ole käynyt kuin kerran toteamassa, että ei sykähdytä. Sääli. Minusta oikeudenmukaista olisi myös vaihtaa nimi - kun nyt näköjään olette luopuneet vanhasta ajankohdastakin, syyskuun ensimmäisestä viikonlopusta.
- mielipide..
JOO..EI SE KAIKKI OLE KAIKKIA VARTEN !
- ???
naismotoristi vm-60 kirjoitti:
Vanha Hailuotoajo oli aina ehdottomasti se "must"-kokoontumisajo - niin kauan kuin se järjestettiin tuolla luonnon kauniilla saarella, upeine Yyterin kaltaisine hiekkarantoineen. Sen jälkeen, kun se siirrettiin mantereelle, en ole käynyt kuin kerran toteamassa, että ei sykähdytä. Sääli. Minusta oikeudenmukaista olisi myös vaihtaa nimi - kun nyt näköjään olette luopuneet vanhasta ajankohdastakin, syyskuun ensimmäisestä viikonlopusta.
me ollaan luovuttu nimestämme?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713839- 993466
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773310Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362618- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181046Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006