hailuoto ajot

jane 73

ne ois nyt tulevana viikonloppuna.ei ku sinne siis..kuka muu on menossa?

9

2478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi oululainen

      .. uutena Oululaisena ikinä kuullutkaan moisesta, ovatko ne Hailuodossa vai mantereella ja mille päiville nämä kokoontumisajot tms osuvat? Kaikki lisäinfo olisi tervetullutta.

      • Nimetön

        25-27.8.06...sinne vaan kattelemaan ja pitämään hauskaa...


    • tapahtuma

      muutaman kerran käyneenä sanon että ei kannata mennä!!!

      • Nimetön

        ihan sun oma mielipide.oon parikertaa myös siellä käyny ja mukavaa on ollu..aika pitkälle siitä kiinni mistä sattuu pitämään.
        kaikkihan eivät pidä mistään mikä sattuu omia ajatuksia vastaan olemaan.


      • Monessa olen käynyt

        Hailuotoajoissa oli taas mukavaa ja kun ilmakin oli hyvä niin arvostan tapahtumaa korkealle.


      • jane 73
        Monessa olen käynyt kirjoitti:

        Hailuotoajoissa oli taas mukavaa ja kun ilmakin oli hyvä niin arvostan tapahtumaa korkealle.

        pe-su oltiin ja kivaa oli.ilmat suosivat jne..eka kertaa hailuotoajoissa ja ei viimeistä.mutta tän kesän rallit on nyt takanapäin.kokkotreffen 2007 seuraava..mukavaa syksyä ja tulevaa talvea kaikille motoristeille!


      • naismotoristi vm-60
        jane 73 kirjoitti:

        pe-su oltiin ja kivaa oli.ilmat suosivat jne..eka kertaa hailuotoajoissa ja ei viimeistä.mutta tän kesän rallit on nyt takanapäin.kokkotreffen 2007 seuraava..mukavaa syksyä ja tulevaa talvea kaikille motoristeille!

        Vanha Hailuotoajo oli aina ehdottomasti se "must"-kokoontumisajo - niin kauan kuin se järjestettiin tuolla luonnon kauniilla saarella, upeine Yyterin kaltaisine hiekkarantoineen. Sen jälkeen, kun se siirrettiin mantereelle, en ole käynyt kuin kerran toteamassa, että ei sykähdytä. Sääli. Minusta oikeudenmukaista olisi myös vaihtaa nimi - kun nyt näköjään olette luopuneet vanhasta ajankohdastakin, syyskuun ensimmäisestä viikonlopusta.


      • mielipide..

        JOO..EI SE KAIKKI OLE KAIKKIA VARTEN !


      • ???
        naismotoristi vm-60 kirjoitti:

        Vanha Hailuotoajo oli aina ehdottomasti se "must"-kokoontumisajo - niin kauan kuin se järjestettiin tuolla luonnon kauniilla saarella, upeine Yyterin kaltaisine hiekkarantoineen. Sen jälkeen, kun se siirrettiin mantereelle, en ole käynyt kuin kerran toteamassa, että ei sykähdytä. Sääli. Minusta oikeudenmukaista olisi myös vaihtaa nimi - kun nyt näköjään olette luopuneet vanhasta ajankohdastakin, syyskuun ensimmäisestä viikonlopusta.

        me ollaan luovuttu nimestämme?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe