hailuoto ajot

jane 73

ne ois nyt tulevana viikonloppuna.ei ku sinne siis..kuka muu on menossa?

9

2523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi oululainen

.. uutena Oululaisena ikinä kuullutkaan moisesta, ovatko ne Hailuodossa vai mantereella ja mille päiville nämä kokoontumisajot tms osuvat? Kaikki lisäinfo olisi tervetullutta.

• Nimetön

25-27.8.06...sinne vaan kattelemaan ja pitämään hauskaa...

• tapahtuma

muutaman kerran käyneenä sanon että ei kannata mennä!!!

• Nimetön

ihan sun oma mielipide.oon parikertaa myös siellä käyny ja mukavaa on ollu..aika pitkälle siitä kiinni mistä sattuu pitämään.
        kaikkihan eivät pidä mistään mikä sattuu omia ajatuksia vastaan olemaan.

• Monessa olen käynyt

Hailuotoajoissa oli taas mukavaa ja kun ilmakin oli hyvä niin arvostan tapahtumaa korkealle.

• jane 73
        Monessa olen käynyt kirjoitti:

Hailuotoajoissa oli taas mukavaa ja kun ilmakin oli hyvä niin arvostan tapahtumaa korkealle.

pe-su oltiin ja kivaa oli.ilmat suosivat jne..eka kertaa hailuotoajoissa ja ei viimeistä.mutta tän kesän rallit on nyt takanapäin.kokkotreffen 2007 seuraava..mukavaa syksyä ja tulevaa talvea kaikille motoristeille!

• naismotoristi vm-60
        jane 73 kirjoitti:

pe-su oltiin ja kivaa oli.ilmat suosivat jne..eka kertaa hailuotoajoissa ja ei viimeistä.mutta tän kesän rallit on nyt takanapäin.kokkotreffen 2007 seuraava..mukavaa syksyä ja tulevaa talvea kaikille motoristeille!

Vanha Hailuotoajo oli aina ehdottomasti se "must"-kokoontumisajo - niin kauan kuin se järjestettiin tuolla luonnon kauniilla saarella, upeine Yyterin kaltaisine hiekkarantoineen. Sen jälkeen, kun se siirrettiin mantereelle, en ole käynyt kuin kerran toteamassa, että ei sykähdytä. Sääli. Minusta oikeudenmukaista olisi myös vaihtaa nimi - kun nyt näköjään olette luopuneet vanhasta ajankohdastakin, syyskuun ensimmäisestä viikonlopusta.

• mielipide..

JOO..EI SE KAIKKI OLE KAIKKIA VARTEN !

• ???
        naismotoristi vm-60 kirjoitti:

Vanha Hailuotoajo oli aina ehdottomasti se "must"-kokoontumisajo - niin kauan kuin se järjestettiin tuolla luonnon kauniilla saarella, upeine Yyterin kaltaisine hiekkarantoineen. Sen jälkeen, kun se siirrettiin mantereelle, en ole käynyt kuin kerran toteamassa, että ei sykähdytä. Sääli. Minusta oikeudenmukaista olisi myös vaihtaa nimi - kun nyt näköjään olette luopuneet vanhasta ajankohdastakin, syyskuun ensimmäisestä viikonlopusta.

me ollaan luovuttu nimestämme?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      70
      2372
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1558
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1335
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      71
      1329
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      128
      1217
    6. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      140
      1072
    7. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1031
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      70
      1018
    9. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      120
      978
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      73
      969
    Aihe