Ajattelin kysyä täältä jos joku osaisi auttaa. Uusin Nortonin virussuojauksen tämän vuoden tammikuussa, ollut sitä ennen vuoden käytössä. Kesäksi tulin opiskelukaupungistani kotikaupunkiini, enkä ole täällä käyttänyt konettani. Se ei ole siis ollut yhdistettynä nettiin kuin viimeksi toukokuun lopussa.
Kesäkuussa sitten käytin konetta päällä niin näytölle ilmestyi keltainen ilmoitustaulu: Virusuojaus on vanhentunut. Miten ihmeessä se on voinut vanhentua? Tietääkseni suojaus pitäisi kestää vuoden? En millään muista mille ajalle olen maksanut suojauksen silloin tammikuussa, mutta olen aina ollut siinä uskossa, että sitä tarvitsee päivittää vain vuoden välein.
Pitäisikö tässä nyt ottaa yhteys johonkin vai voisiko ilmoitus johtua siitä, että kone ei ole ollut kytkettynä verkkoon? Ei ainakaan minun järjen mukaan. Kiitos kovasti jos joku osaa auttaa!
Nortonin
päivityksestä?
3
488
Vastaukset
- soittanut
kannattaa soittaa tekniseen tukeen , itellä teheny saman monta kertaa...puh. 0922930410
- virustunnisteet
Niitähän tulee päivittäin.
- morko
Ilmaista suomenkielistä tukea saa tästä numerosta 09 2311 3405.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.464955- 692968
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2891898Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2621770Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151689Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531266Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951239- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331147Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801127