Nortonin

päivityksestä?

Ajattelin kysyä täältä jos joku osaisi auttaa. Uusin Nortonin virussuojauksen tämän vuoden tammikuussa, ollut sitä ennen vuoden käytössä. Kesäksi tulin opiskelukaupungistani kotikaupunkiini, enkä ole täällä käyttänyt konettani. Se ei ole siis ollut yhdistettynä nettiin kuin viimeksi toukokuun lopussa.

Kesäkuussa sitten käytin konetta päällä niin näytölle ilmestyi keltainen ilmoitustaulu: Virusuojaus on vanhentunut. Miten ihmeessä se on voinut vanhentua? Tietääkseni suojaus pitäisi kestää vuoden? En millään muista mille ajalle olen maksanut suojauksen silloin tammikuussa, mutta olen aina ollut siinä uskossa, että sitä tarvitsee päivittää vain vuoden välein.

Pitäisikö tässä nyt ottaa yhteys johonkin vai voisiko ilmoitus johtua siitä, että kone ei ole ollut kytkettynä verkkoon? Ei ainakaan minun järjen mukaan. Kiitos kovasti jos joku osaa auttaa!

3

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soittanut

kannattaa soittaa tekniseen tukeen , itellä teheny saman monta kertaa...puh. 0922930410

• virustunnisteet

Niitähän tulee päivittäin.

• morko

Ilmaista suomenkielistä tukea saa tästä numerosta 09 2311 3405.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      934
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      788
    3. 60
      772
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      44
      734
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      46
      670
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      664
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38