Mistä löytyisi 10/89 Buck 4 patruunoja, muistaakseni haulikoko näissä 6,1mm.
Kertokaahan jos tietoa!!!
Mistä löytyisi paukkuja 10/89 buck shot 6mm
6
1273
Vastaukset
Mitäpä meinasit tuommoisilla tupsauttaa?
- browning
Hanhia meinaan tussauttaa. 5mm olis kyllä ollut parempi haulikoko, mutta kun 10 cal. ei kukaan valmista sillä haulikoolla.
Ja 10 cal. vie haulet aivan eri tavalla kuin 12 cal. Pysyy tiukka kasa pitkiltäkin matkoilta. Siksi isoja haulia kaipailen.Varmaankin ihan käypä valinta. Luulen kyllä, ettei löydy semmoisia patruunoita Suomesta. Suostuttele jokin aseliike tilaamaan niitä vaikka 200 kpl jenkkilästä. Hintaahan semmoiselle erälle tietysti tulee, mutta eivät ne rupea paria laatikkoa hommaamaan. Luulen semmoisten latausten hinnan pyörivän siinä 3-4€ kappaleelta.
Sinuna yrittäisin hommata jostain 10/89 messinkihylsyjä ja lataisin itse kunnon hanhipaukut.
Millainen kymppilouskutin sinulla on? Olen joskus miettinyt itsekkin semmoisen hommaamista.
- browning
Ostin viime keväänä Browning Dura-touch puoliautomaatin.
Kaikin puolin olen tyytyväinen aseeseen.Saattaisi tulla ehkä ongelmia niiden messinkihylsyjen kanssa, mutta kannattaa silti kokeilla.
Oletpa erikoiseen asehankintaan päätynyt, mutta älä välitä, minunkin kiväärini lienee vasta toinen Suomessa...
Mielestäni perisuomalaisesta lyhytnäköisyydestä aseiden, kaliibereiden ja varsinkin tähtäimien suhteen pitäisi ehdottomesti päästä eroon.- Nimetön
k0rh0nen kirjoitti:
Saattaisi tulla ehkä ongelmia niiden messinkihylsyjen kanssa, mutta kannattaa silti kokeilla.
Oletpa erikoiseen asehankintaan päätynyt, mutta älä välitä, minunkin kiväärini lienee vasta toinen Suomessa...
Mielestäni perisuomalaisesta lyhytnäköisyydestä aseiden, kaliibereiden ja varsinkin tähtäimien suhteen pitäisi ehdottomesti päästä eroon.hommaa lataustarvikkeet niin ei jää panokselle paljoa hintaa ja haulivalikoima on hyvä löytyy vaikka minkäkokoista.. jos haluat lisäinfoa niin pistä postia [email protected]. niin ja voin toimittaa tässä lähitulevaisuudessa tavaraa ihan kohtuuhintaan , niin ja saahan niitä kympin hylsyjäkin,mulle on tulossa 1500 remingtonin hylsyä rapakontakaa..ja muuta lataus sälää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2741708IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471559Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1521274Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5071077- 1411076
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.741011Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73953Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47901Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta152867