Mistä löytyisi 10/89 Buck 4 patruunoja, muistaakseni haulikoko näissä 6,1mm.
Kertokaahan jos tietoa!!!
Mistä löytyisi paukkuja 10/89 buck shot 6mm
6
1205
Vastaukset
Mitäpä meinasit tuommoisilla tupsauttaa?
- browning
Hanhia meinaan tussauttaa. 5mm olis kyllä ollut parempi haulikoko, mutta kun 10 cal. ei kukaan valmista sillä haulikoolla.
Ja 10 cal. vie haulet aivan eri tavalla kuin 12 cal. Pysyy tiukka kasa pitkiltäkin matkoilta. Siksi isoja haulia kaipailen.Varmaankin ihan käypä valinta. Luulen kyllä, ettei löydy semmoisia patruunoita Suomesta. Suostuttele jokin aseliike tilaamaan niitä vaikka 200 kpl jenkkilästä. Hintaahan semmoiselle erälle tietysti tulee, mutta eivät ne rupea paria laatikkoa hommaamaan. Luulen semmoisten latausten hinnan pyörivän siinä 3-4€ kappaleelta.
Sinuna yrittäisin hommata jostain 10/89 messinkihylsyjä ja lataisin itse kunnon hanhipaukut.
Millainen kymppilouskutin sinulla on? Olen joskus miettinyt itsekkin semmoisen hommaamista.
- browning
Ostin viime keväänä Browning Dura-touch puoliautomaatin.
Kaikin puolin olen tyytyväinen aseeseen.Saattaisi tulla ehkä ongelmia niiden messinkihylsyjen kanssa, mutta kannattaa silti kokeilla.
Oletpa erikoiseen asehankintaan päätynyt, mutta älä välitä, minunkin kiväärini lienee vasta toinen Suomessa...
Mielestäni perisuomalaisesta lyhytnäköisyydestä aseiden, kaliibereiden ja varsinkin tähtäimien suhteen pitäisi ehdottomesti päästä eroon.- Nimetön
k0rh0nen kirjoitti:
Saattaisi tulla ehkä ongelmia niiden messinkihylsyjen kanssa, mutta kannattaa silti kokeilla.
Oletpa erikoiseen asehankintaan päätynyt, mutta älä välitä, minunkin kiväärini lienee vasta toinen Suomessa...
Mielestäni perisuomalaisesta lyhytnäköisyydestä aseiden, kaliibereiden ja varsinkin tähtäimien suhteen pitäisi ehdottomesti päästä eroon.hommaa lataustarvikkeet niin ei jää panokselle paljoa hintaa ja haulivalikoima on hyvä löytyy vaikka minkäkokoista.. jos haluat lisäinfoa niin pistä postia [email protected]. niin ja voin toimittaa tässä lähitulevaisuudessa tavaraa ihan kohtuuhintaan , niin ja saahan niitä kympin hylsyjäkin,mulle on tulossa 1500 remingtonin hylsyä rapakontakaa..ja muuta lataus sälää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681