Onko kellää muulla käytössä? Onko heillä aina asiakaspalvelu todellakin niin alarvoista, että heihin ei saa yhteyttä millään tavalla?!
Irtisanoin sopimuksen vissiin muutama viikko liian myöhään ja vaativat koko seuraavan vuoden törkän korotetut maksut.
Hyvin kirjoittelivat, että pyydä meiltä hyvä tarjous ennen kun irtisanot, mutta eivät sitten vastaa mihinkään viestiin tai puhelinsoittoihin!
Mua niin raivostuttaa!
osoite.com/Introite
3
862
Vastaukset
- meni
Oma hallinta netin kautta puuttuu heiltä kokonaisuudessaan. Puhelimessä kyselivät minkä salasanan haluan... Jee, tosi turvallista. Onhan niitä muita parempia ja halvempia, pistä vaihtoon vaan!
- masterMIND
- on ainakin hyvin syvältä vasten hyviä liiketoimintatapoja. Jos domainkautesi/webhotellisi vuokra-aika on menossa vanhaksi yleensä muut lähettävät siitä huomautuksen kuukautta JOPA kahta ennen, ennekuin asia menee vanhaksi. Introite EI TOIMI niin. Heillä on toiveissa rahastaa tavallaan hiukan ylimääräistä. Se on kuitenkin väärä tapa ja oikeudessa perintä ei mene läpi. Edellyttää tietenkin, että Sinulle on voitu ilmoitus lähettää = toimiva sähköposti osoite ja muut yhteystiedot oikein. Jos Introite voi osoittaa, että Sinuun on YRITETTY olla yhteydessä AJOISSA he voittaa, mutta Introiten tapa ei ole ilmoitella AJOISSA !
- "Jaakkola"
kirjoittanut edes vähän eri tyylillä kun putkeen täällä kirjoittelet!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605