Ihana

Parisparis

Minusta Paris Hilton on vaan hyvä ja ihana ihminen...ja sitäpaitsi se on osannut käyttää kaikkea julkisuuttaan hyväksi ja tienaa jo sillä rutosti rahaa kun on vaan Paris Hilton. Sitä en kiellä että kultalusikka joka reijässä sillä pimulla on, mutta oisn minäkin ne lusikat ottanu jos annettu ois.

...Menkää te kateelliset lällättelijä pellet muualle parkumaan jos ette kestä totuutta...siitä että Paris on parempi kun kukaan suomen pikku julkkis tai tavis...tietysti...

Ja on rikkaus kun saa katsoa jotain oikeaa kevytkenkä viihdettä lehtien palstoilta, kun muutenkin on mailmassa niin synkät ajat...hyvän tahtoinen viihdyttäjä se vaan on...just sellanen minkä takia tää mailma pyörii...jos kaikki ois jotain Matti Vanhasia niin aika tylsät oltavat ois.

13

2109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rane

      Totta turiset, Paris on paras.

    • Parisin ihailija

      Totta puhut. Kerrankin asiallista puhetta. Sitäpaitsi Paris on myös kaunis ja seksikäs.

      • On..

        Tosi kaunis :) Pidän hänestä. ;D♥


    • abbn

      Tavallinen seksillä myyvä diiva jenkki. Noita nyt tulee ulos joka tuutista.

      • Parisin ihailija

        Minä olen toista mieltä.


      • parisin fani½!!!!!
        Parisin ihailija kirjoitti:

        Minä olen toista mieltä.

        totta on paris on ihan huippu hän on kaunis ja seksikäs ja vaikka mitä... jos pitäs sanoo että kumpi on kauniinpi paris vai nicole niin ehdottomasti paris...


      • Parisin ihailija
        parisin fani½!!!!! kirjoitti:

        totta on paris on ihan huippu hän on kaunis ja seksikäs ja vaikka mitä... jos pitäs sanoo että kumpi on kauniinpi paris vai nicole niin ehdottomasti paris...

        Eikä minua sitäpaitsi kiinnosta juurikaan mitkään opintotuet, enkä ole oikeastaan huolissani sen enempää köyhien tai lapsiperheidenkään asiasta.

        Minä olen kiinnostunut Paris Hiltonista.


    • no sitä sun tätä..

      paris hilton on hyvä tyyppi eli te mitkä haukutte niin miettikää,miksi se on niin rikas?kenen ansiota?no tietysti ihmisten,miksi hän on rikas?koska moni pitää hänestä!!!niin ajatelkaa sitä luuserit!

      • Tolla tavalla rahaa?

        Tota nii noi... luultko sää et ihmiset ''antaa'' semmoseel seurapiiriprinsessalle rahaa joka saa rahaa vaikkapa isukiltas kun vaan pyytää ?? o_o Jos semmos ois ni ois aix mageet ol Parisin paikal,tosin en oo Parisin lähelekään suurin fani tai ees fani vaan kattelen sitä sillonkun on tylsää ::pp


    • VOI voi

      No hyi helvetti joku Paris Hilton. Ehkä maailman epäaidoimman näköinen huora. Jos se ei olisi syntynyt siihen rikkaaseen Hiltonin sukuun, niin se olisi varmaan töissä jossain hampurilaispaikassa 6 dollarin tuntipalkalla. Kertokaapa te Parisin ihailijat, että mitä se on tehnyt. Se ei ole tehnyt mitään muuta kuin vilautellut ja ollut suursnobien juhlissa. Mikäköhän sen älykkyysosamäärä on? 13?


      Tätä se nykymaailma on. Kunnoliset ihmiset ihmiset eivät tienaa sen erityisemmin, mutta tyhmät ihmiset tienaavat aivan helvetisti, kunhan vain syntyvät rikkaaseen sukuun. Voi voi.

    • Terd
    • i <3 paris hilton :)

      OOIIIIII oon mailman suurin paris hilton fani!!!!!! mun huone on täynä paris hiltonin kuvia ja hän on minun tyyliikonini!!!!! ja jos VOI voi vihaa paris hiltonia niin miks käyt näillä keskusteluissa ja sivustoissa haukkumassa toisten idolia???

    • Monikohan

      jätkä tuotkin julkislutkaa on tähänmennessä höylännyt?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1853
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      978
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      118
      650
    9. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      639
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      21
      632
    Aihe