Minusta Paris Hilton on vaan hyvä ja ihana ihminen...ja sitäpaitsi se on osannut käyttää kaikkea julkisuuttaan hyväksi ja tienaa jo sillä rutosti rahaa kun on vaan Paris Hilton. Sitä en kiellä että kultalusikka joka reijässä sillä pimulla on, mutta oisn minäkin ne lusikat ottanu jos annettu ois.
...Menkää te kateelliset lällättelijä pellet muualle parkumaan jos ette kestä totuutta...siitä että Paris on parempi kun kukaan suomen pikku julkkis tai tavis...tietysti...
Ja on rikkaus kun saa katsoa jotain oikeaa kevytkenkä viihdettä lehtien palstoilta, kun muutenkin on mailmassa niin synkät ajat...hyvän tahtoinen viihdyttäjä se vaan on...just sellanen minkä takia tää mailma pyörii...jos kaikki ois jotain Matti Vanhasia niin aika tylsät oltavat ois.
Ihana
13
2109
Vastaukset
- Rane
Totta turiset, Paris on paras.
- Parisin ihailija
Totta puhut. Kerrankin asiallista puhetta. Sitäpaitsi Paris on myös kaunis ja seksikäs.
- On..
Tosi kaunis :) Pidän hänestä. ;D♥
- abbn
Tavallinen seksillä myyvä diiva jenkki. Noita nyt tulee ulos joka tuutista.
- Parisin ihailija
Minä olen toista mieltä.
- parisin fani½!!!!!
Parisin ihailija kirjoitti:
Minä olen toista mieltä.
totta on paris on ihan huippu hän on kaunis ja seksikäs ja vaikka mitä... jos pitäs sanoo että kumpi on kauniinpi paris vai nicole niin ehdottomasti paris...
- Parisin ihailija
parisin fani½!!!!! kirjoitti:
totta on paris on ihan huippu hän on kaunis ja seksikäs ja vaikka mitä... jos pitäs sanoo että kumpi on kauniinpi paris vai nicole niin ehdottomasti paris...
Eikä minua sitäpaitsi kiinnosta juurikaan mitkään opintotuet, enkä ole oikeastaan huolissani sen enempää köyhien tai lapsiperheidenkään asiasta.
Minä olen kiinnostunut Paris Hiltonista.
- no sitä sun tätä..
paris hilton on hyvä tyyppi eli te mitkä haukutte niin miettikää,miksi se on niin rikas?kenen ansiota?no tietysti ihmisten,miksi hän on rikas?koska moni pitää hänestä!!!niin ajatelkaa sitä luuserit!
- Tolla tavalla rahaa?
Tota nii noi... luultko sää et ihmiset ''antaa'' semmoseel seurapiiriprinsessalle rahaa joka saa rahaa vaikkapa isukiltas kun vaan pyytää ?? o_o Jos semmos ois ni ois aix mageet ol Parisin paikal,tosin en oo Parisin lähelekään suurin fani tai ees fani vaan kattelen sitä sillonkun on tylsää ::pp
- VOI voi
No hyi helvetti joku Paris Hilton. Ehkä maailman epäaidoimman näköinen huora. Jos se ei olisi syntynyt siihen rikkaaseen Hiltonin sukuun, niin se olisi varmaan töissä jossain hampurilaispaikassa 6 dollarin tuntipalkalla. Kertokaapa te Parisin ihailijat, että mitä se on tehnyt. Se ei ole tehnyt mitään muuta kuin vilautellut ja ollut suursnobien juhlissa. Mikäköhän sen älykkyysosamäärä on? 13?
Tätä se nykymaailma on. Kunnoliset ihmiset ihmiset eivät tienaa sen erityisemmin, mutta tyhmät ihmiset tienaavat aivan helvetisti, kunhan vain syntyvät rikkaaseen sukuun. Voi voi. - Terd
Parislaisten kannattaa laittaa tämä aloitussivuksi:
http://www.butterwall.com/paris-hilton
:) - i <3 paris hilton :)
OOIIIIII oon mailman suurin paris hilton fani!!!!!! mun huone on täynä paris hiltonin kuvia ja hän on minun tyyliikonini!!!!! ja jos VOI voi vihaa paris hiltonia niin miks käyt näillä keskusteluissa ja sivustoissa haukkumassa toisten idolia???
- Monikohan
jätkä tuotkin julkislutkaa on tähänmennessä höylännyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483