Ihana

Parisparis

Minusta Paris Hilton on vaan hyvä ja ihana ihminen...ja sitäpaitsi se on osannut käyttää kaikkea julkisuuttaan hyväksi ja tienaa jo sillä rutosti rahaa kun on vaan Paris Hilton. Sitä en kiellä että kultalusikka joka reijässä sillä pimulla on, mutta oisn minäkin ne lusikat ottanu jos annettu ois.

...Menkää te kateelliset lällättelijä pellet muualle parkumaan jos ette kestä totuutta...siitä että Paris on parempi kun kukaan suomen pikku julkkis tai tavis...tietysti...

Ja on rikkaus kun saa katsoa jotain oikeaa kevytkenkä viihdettä lehtien palstoilta, kun muutenkin on mailmassa niin synkät ajat...hyvän tahtoinen viihdyttäjä se vaan on...just sellanen minkä takia tää mailma pyörii...jos kaikki ois jotain Matti Vanhasia niin aika tylsät oltavat ois.

13

2109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rane

      Totta turiset, Paris on paras.

    • Parisin ihailija

      Totta puhut. Kerrankin asiallista puhetta. Sitäpaitsi Paris on myös kaunis ja seksikäs.

      • On..

        Tosi kaunis :) Pidän hänestä. ;D♥


    • abbn

      Tavallinen seksillä myyvä diiva jenkki. Noita nyt tulee ulos joka tuutista.

      • Parisin ihailija

        Minä olen toista mieltä.


      • parisin fani½!!!!!
        Parisin ihailija kirjoitti:

        Minä olen toista mieltä.

        totta on paris on ihan huippu hän on kaunis ja seksikäs ja vaikka mitä... jos pitäs sanoo että kumpi on kauniinpi paris vai nicole niin ehdottomasti paris...


      • Parisin ihailija
        parisin fani½!!!!! kirjoitti:

        totta on paris on ihan huippu hän on kaunis ja seksikäs ja vaikka mitä... jos pitäs sanoo että kumpi on kauniinpi paris vai nicole niin ehdottomasti paris...

        Eikä minua sitäpaitsi kiinnosta juurikaan mitkään opintotuet, enkä ole oikeastaan huolissani sen enempää köyhien tai lapsiperheidenkään asiasta.

        Minä olen kiinnostunut Paris Hiltonista.


    • no sitä sun tätä..

      paris hilton on hyvä tyyppi eli te mitkä haukutte niin miettikää,miksi se on niin rikas?kenen ansiota?no tietysti ihmisten,miksi hän on rikas?koska moni pitää hänestä!!!niin ajatelkaa sitä luuserit!

      • Tolla tavalla rahaa?

        Tota nii noi... luultko sää et ihmiset ''antaa'' semmoseel seurapiiriprinsessalle rahaa joka saa rahaa vaikkapa isukiltas kun vaan pyytää ?? o_o Jos semmos ois ni ois aix mageet ol Parisin paikal,tosin en oo Parisin lähelekään suurin fani tai ees fani vaan kattelen sitä sillonkun on tylsää ::pp


    • VOI voi

      No hyi helvetti joku Paris Hilton. Ehkä maailman epäaidoimman näköinen huora. Jos se ei olisi syntynyt siihen rikkaaseen Hiltonin sukuun, niin se olisi varmaan töissä jossain hampurilaispaikassa 6 dollarin tuntipalkalla. Kertokaapa te Parisin ihailijat, että mitä se on tehnyt. Se ei ole tehnyt mitään muuta kuin vilautellut ja ollut suursnobien juhlissa. Mikäköhän sen älykkyysosamäärä on? 13?


      Tätä se nykymaailma on. Kunnoliset ihmiset ihmiset eivät tienaa sen erityisemmin, mutta tyhmät ihmiset tienaavat aivan helvetisti, kunhan vain syntyvät rikkaaseen sukuun. Voi voi.

    • Terd
    • i <3 paris hilton :)

      OOIIIIII oon mailman suurin paris hilton fani!!!!!! mun huone on täynä paris hiltonin kuvia ja hän on minun tyyliikonini!!!!! ja jos VOI voi vihaa paris hiltonia niin miks käyt näillä keskusteluissa ja sivustoissa haukkumassa toisten idolia???

    • Monikohan

      jätkä tuotkin julkislutkaa on tähänmennessä höylännyt?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe