Ihana

Parisparis

Minusta Paris Hilton on vaan hyvä ja ihana ihminen...ja sitäpaitsi se on osannut käyttää kaikkea julkisuuttaan hyväksi ja tienaa jo sillä rutosti rahaa kun on vaan Paris Hilton. Sitä en kiellä että kultalusikka joka reijässä sillä pimulla on, mutta oisn minäkin ne lusikat ottanu jos annettu ois.

...Menkää te kateelliset lällättelijä pellet muualle parkumaan jos ette kestä totuutta...siitä että Paris on parempi kun kukaan suomen pikku julkkis tai tavis...tietysti...

Ja on rikkaus kun saa katsoa jotain oikeaa kevytkenkä viihdettä lehtien palstoilta, kun muutenkin on mailmassa niin synkät ajat...hyvän tahtoinen viihdyttäjä se vaan on...just sellanen minkä takia tää mailma pyörii...jos kaikki ois jotain Matti Vanhasia niin aika tylsät oltavat ois.

13

2108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rane

      Totta turiset, Paris on paras.

    • Parisin ihailija

      Totta puhut. Kerrankin asiallista puhetta. Sitäpaitsi Paris on myös kaunis ja seksikäs.

      • On..

        Tosi kaunis :) Pidän hänestä. ;D♥


    • abbn

      Tavallinen seksillä myyvä diiva jenkki. Noita nyt tulee ulos joka tuutista.

      • Parisin ihailija

        Minä olen toista mieltä.


      • parisin fani½!!!!!
        Parisin ihailija kirjoitti:

        Minä olen toista mieltä.

        totta on paris on ihan huippu hän on kaunis ja seksikäs ja vaikka mitä... jos pitäs sanoo että kumpi on kauniinpi paris vai nicole niin ehdottomasti paris...


      • Parisin ihailija
        parisin fani½!!!!! kirjoitti:

        totta on paris on ihan huippu hän on kaunis ja seksikäs ja vaikka mitä... jos pitäs sanoo että kumpi on kauniinpi paris vai nicole niin ehdottomasti paris...

        Eikä minua sitäpaitsi kiinnosta juurikaan mitkään opintotuet, enkä ole oikeastaan huolissani sen enempää köyhien tai lapsiperheidenkään asiasta.

        Minä olen kiinnostunut Paris Hiltonista.


    • no sitä sun tätä..

      paris hilton on hyvä tyyppi eli te mitkä haukutte niin miettikää,miksi se on niin rikas?kenen ansiota?no tietysti ihmisten,miksi hän on rikas?koska moni pitää hänestä!!!niin ajatelkaa sitä luuserit!

      • Tolla tavalla rahaa?

        Tota nii noi... luultko sää et ihmiset ''antaa'' semmoseel seurapiiriprinsessalle rahaa joka saa rahaa vaikkapa isukiltas kun vaan pyytää ?? o_o Jos semmos ois ni ois aix mageet ol Parisin paikal,tosin en oo Parisin lähelekään suurin fani tai ees fani vaan kattelen sitä sillonkun on tylsää ::pp


    • VOI voi

      No hyi helvetti joku Paris Hilton. Ehkä maailman epäaidoimman näköinen huora. Jos se ei olisi syntynyt siihen rikkaaseen Hiltonin sukuun, niin se olisi varmaan töissä jossain hampurilaispaikassa 6 dollarin tuntipalkalla. Kertokaapa te Parisin ihailijat, että mitä se on tehnyt. Se ei ole tehnyt mitään muuta kuin vilautellut ja ollut suursnobien juhlissa. Mikäköhän sen älykkyysosamäärä on? 13?


      Tätä se nykymaailma on. Kunnoliset ihmiset ihmiset eivät tienaa sen erityisemmin, mutta tyhmät ihmiset tienaavat aivan helvetisti, kunhan vain syntyvät rikkaaseen sukuun. Voi voi.

    • Terd
    • i <3 paris hilton :)

      OOIIIIII oon mailman suurin paris hilton fani!!!!!! mun huone on täynä paris hiltonin kuvia ja hän on minun tyyliikonini!!!!! ja jos VOI voi vihaa paris hiltonia niin miks käyt näillä keskusteluissa ja sivustoissa haukkumassa toisten idolia???

    • Monikohan

      jätkä tuotkin julkislutkaa on tähänmennessä höylännyt?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      278
      840
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe