Pitää kyllä

Nyt sanoa kun täällä ollaan tuota Xbox ohjainta hehkutettu ja nyt kun sain koneen viimein ja sain ohjaimen käteen niin ei se kyllä voita pleikan ohjainta. Ainakaan tuo johdoton ohjain ei voita. Tulee pahasti siellä takana oleva patterien paikka sormien tielle ja tatitkin on asetettu jotenkin huonosti ohjaimeen. Olkanäppäimet taas ei toimi juuri ollenkaan. Kyllä pleikalla on paljon paremmin muotoiltu ohjain, mutta kai tuolla nyt on sitten pärjättävä. Tosin sekin varmasti vaikuttaa etten pahemmin ole boxilla pelaillut.

3

356

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskoisin

Itse olin tottunut alkuperäisen xboxin ohjaimeen (siihen isompaan) ja tämä uusi langaton aluksi vaikutti aivan liian pieneltä, mutta siihen tottui varsin pian ja enä en voisi edes kuvitella palaavansa x1:n hehtaarihalkomallin ohjaimeen.

PS:n ohjainta en viitsi edes kommentoida.

• niin se on

...

• sanoi kettu kun pal...

itse pidin pleikkarin ohjainta hyvänä vielä kun ps2 tuli myyntiin mutta kun kerran kokeili xboxin sitä limppua niin mikään ei ole ollut parempi tai niin luulin kunnes sain xbox360 ja ohjain oli yllätys kun sehän on täydellinen.harmittaa kun ps3 tulee se sama vanha ohjain millä auto ja räiskintä ei onnistu enää millään.onneksi ratti pelastaa autopelit ja parhaat räiskinnät tulee xboxille.saisi jo tulla se uus pleikkari äkkiä myyntiin.pleikkarilla tasohyppelyt on ihan omaa luokkaa ja siksi ps3 on pakkohankinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1435
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      102
      916
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      835
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    10. 48
      547
    Aihe