Pitää kyllä

Nyt sanoa kun täällä ollaan tuota Xbox ohjainta hehkutettu ja nyt kun sain koneen viimein ja sain ohjaimen käteen niin ei se kyllä voita pleikan ohjainta. Ainakaan tuo johdoton ohjain ei voita. Tulee pahasti siellä takana oleva patterien paikka sormien tielle ja tatitkin on asetettu jotenkin huonosti ohjaimeen. Olkanäppäimet taas ei toimi juuri ollenkaan. Kyllä pleikalla on paljon paremmin muotoiltu ohjain, mutta kai tuolla nyt on sitten pärjättävä. Tosin sekin varmasti vaikuttaa etten pahemmin ole boxilla pelaillut.

3

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskoisin

      Itse olin tottunut alkuperäisen xboxin ohjaimeen (siihen isompaan) ja tämä uusi langaton aluksi vaikutti aivan liian pieneltä, mutta siihen tottui varsin pian ja enä en voisi edes kuvitella palaavansa x1:n hehtaarihalkomallin ohjaimeen.

      PS:n ohjainta en viitsi edes kommentoida.

    • niin se on

      ...

    • sanoi kettu kun pal...

      itse pidin pleikkarin ohjainta hyvänä vielä kun ps2 tuli myyntiin mutta kun kerran kokeili xboxin sitä limppua niin mikään ei ole ollut parempi tai niin luulin kunnes sain xbox360 ja ohjain oli yllätys kun sehän on täydellinen.harmittaa kun ps3 tulee se sama vanha ohjain millä auto ja räiskintä ei onnistu enää millään.onneksi ratti pelastaa autopelit ja parhaat räiskinnät tulee xboxille.saisi jo tulla se uus pleikkari äkkiä myyntiin.pleikkarilla tasohyppelyt on ihan omaa luokkaa ja siksi ps3 on pakkohankinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      90
      1821
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1456
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1260
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1039
    5. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    6. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      65
      941
    7. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      936
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      903
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      874
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      817
    Aihe