Stella?

ninnamaria

Mitä mieltä olette nimestä Stella? Lähinnä kiinnostaa mitä mielikuvia, tunteita, ajatuksia nimi teissä herättää. Itse olen korviani myöten ihastunut nimeen, mieheni on vielä hieman epävarma, mieleen tulee kuulemma vain "läski nainen".
Isompi tyttö on Lilja Mila Anniina. Toiset nimet tulevat suvusta, kuin myös pienimmän neidomme toiset nimet Essi ja Mikaela.
Eli nimi kokonaisuudet ovat valmiina, emme kaipaa uusia ehdotuksia toisiksi nimiksi tms. Kiinnostaisi vaan tietää mitä Stellasta teille tulee mieleen.
Kiitämme avusta ja toivottelemme hyvää sykysyn alkua!

12

3949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan ok

      Mukava nimi!

      Stellasta tulee nyt tietenkin ekana mieleen se bändi ja sen keulakuva ("läski? nainen"). Mutta onko bändi tullut jäädäkseen? Ja entä sitten?

      Improteatteri Stella Polaris on positiivinen mielikuva. Ja tietenkin Stella on tähti latinaksi.
      Ja Stella Polaris on myös Pohjantähti. Ja onhan Stella myös kaupunki. Italiassa kai?

      Stella-niminen tyttö on reipas ja aurinkoinen ja vähän itsepäinenkin. Sopii myös teinille ja nuorelle aikuiselle ja keski-ikäisellekin. Vanhus-Stella on varmaan teräsmuori tai tyylikkäästi ikääntyvä hopeanharmaahiuksinen leidi.

      Hyvä nimi, jolla on myös merkitys!
      Vaatii tosin jotain potkua sukunimeltäkin...
      tai mistä sitten tykkää..

      Lilja ja Stella on hyvä pari!
      Ovat sitä paitsi luontonimiä molemmat!

    • mielipiteeni

      tulee mieleen tähti ja Vauva-lehden palstalla kirjoitteleva ällöttävä stella80. Tuo stella80 on pilannut ainakin minun osaltani tuon nimen ja yhdistän sen nykyään aina tuohon nimimerkkiin.

    • kirsi80

      Stellasta ensimmäisenä tulee mieleen kyseinen bändi, mutta ei se kyllä huono mielikuva ole! Stella on kiva nimi tyttöselle!

    • Poison.

      Tähti. Voisin jopa harkita sitä omalle lapselle, jos sellaisia joskus saan. :-)

      Laittakaa ihmeessä nimeksi, sopii hyvin yhteen Liljan kanssa, joka sekin sievä nimi.

    • Uneton päätteellä

      Mulla tulee mieleen Stella-niminen unilääke.
      Ja seiskyt-kaheksytluvun vaihteessa joku juntti lauloi "Stella, Stella... rakastella olit ihana ja ihmeellinen..." Aivan järkky piisi.
      Näin miettii nelivitonen.

      • mielikuva.

        Minullekin tulee mieleen tuo Frederikin biisi.
        Rakas Stella = rakastella - yhdistelmä häiritsee.


    • iitu_

      Minulle ei ainakaan tule bändi mieleen, vaan Stella McCartney, jonka vaatteita rakastan. McCartney on myös todella kaunis nainen, joten assosioin nimen heti kauniiseen, en ollenkaan "läskiin naiseen". Toki Stella-nimi liitetään yleensä tähtiin. Ihana nimi!

      • ajatuspa

        tulee itsellenikin aina: ihanan Paul McCartneyn tytär, joka on aika paljon isänsä näköinen eli söötti ;D


    • nimeni on Stella

      Stella nimi on jees.Itse olen kyseisen nimen haltija ja olen aina ollut tyytyväinen nimeeni.Ei ole koskaan ollut luokalla,eikä koko koulussa samannimistä.Enkä muuallakaan ole törmännyt Stella nimiseen henkilöön.Olen syntynyt 77.Sitä mieltä kuitenkin olen,että sukunimen ei tulisi olla ainakaan supisuomalainen.esim.Stella Virtanen kuulostaisi aivan käsittämättömän typerältä.Oma sukunimeni on ruotsinkielinen.Terkkuja kaikille,jotka tunnistaa!

    • sisiliskosisko

      Tunnen kaksostytöt (jo yli 7v.) joiden nimet on Stiina ja Stella, ja heillä on pikkusisko ja pikkuveli, pikkusisko ainakin oli Sandra, pikkuveli kai Andreas tms.

      Mutta ihana nimi. Stella Essi Mikaela on erikoinen, mutta helppo nimi

    • sixpäkpalomies

      Seat-merkisten autojen vaatimattomin varustetaso on Stella, eli karvalakkimalli :-((

    • Anonyymi

      Stellat ovat snitchejä eli kertovat rehellisesti kaiken mitä heille kerrotaan. He ovat myös ilkeitä ja ärsyttäviä. On koko päivän kokeisiin harjoittelua tai puhelimen räpläystä! Eli he ovat periaatteessa nörttejä. Sitten ulkonäkö on hyvä mutta jos tulee meikkiä niin ihan päin pers***tä on koko likka.
      Onhan se kuitenkin suloinen nimi, mutta luonne on yleensä heillä huono.

      Toivottavasti ei auttanut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe