Muistaako kukaan että roni-poju olisi ampunut Seppo Leppäsen. Onko sama korlee, joka karpossa hakkasi kämmenellään nauloja laudan sisään.
Roni Korlee
14
6670
Vastaukset
hakkaa nauloja kämmenellä kyllä. asuu p-karjalassa kyllä lusi rahanväärennöksestä kyllä ampuminen en tiedä muistatko vuotta millon tapahtu
- kertoo tapauksesta
27.3-87 Korlee ja Seppo Leppänen menivät pistoolilla ja katkaistulla haulikolla varustautuneena tampereella erään oven taakse ja ammuskelivat ikkunan läpi sisään. Sitten Korlee tyhjensi pistoolin lippaan "kaveriinsa" Leppäseen.
Tuota puolta en Korleesta tuntenutkaan, hän oli melkoinen kuuluisuus n 15v sitten, poliisi kun lähti häntä tapaamaan, ei sinne lähdetty yhdellä partiolla. Korlee oli kuuluisa potkuistaan. Sitä en tiedä kauanko Korlee lusi. - mää79
kertoo tapauksesta kirjoitti:
27.3-87 Korlee ja Seppo Leppänen menivät pistoolilla ja katkaistulla haulikolla varustautuneena tampereella erään oven taakse ja ammuskelivat ikkunan läpi sisään. Sitten Korlee tyhjensi pistoolin lippaan "kaveriinsa" Leppäseen.
Tuota puolta en Korleesta tuntenutkaan, hän oli melkoinen kuuluisuus n 15v sitten, poliisi kun lähti häntä tapaamaan, ei sinne lähdetty yhdellä partiolla. Korlee oli kuuluisa potkuistaan. Sitä en tiedä kauanko Korlee lusi.ei pitkään istunu.kun puolusti itseänsä.hätävarjelun liioittelusta sai tuomion.ja yli 30 haulia käsivarsiin ku joku ampu sitä haulikolla.oisko ollu tuo leppänen
- mää79
sama mies.opetti mullekkin käsin naulojen hakkaamisen.enossa asuu.mukava ja rehti kaveri ainakin kavereita kohtaan.enpä toista noin mukavaa ihmistä tunne.
- A
roni korlee oli sukulaiseni avioliiton kautta 70 luvun lopulla...en ole koskaan tavannut ihmista joke olisi ollut pahempi valehtelija, vakivaltainen jope omaa vaimoaan ja lastaan kohtaan,,, huijasi rahaa papeilta ja vanhuksilta... moraaliton ja itsekas "scumbag"
- tonizio
Hyväinen "A" jos kerran olet sukua tälle "lapselle" niin olisitko hyvä ja soittais mulle (TONI) niin haluaisin todellakin tietää milloin Roni on ko tekoja tehnyt?
(kyllä, Roni oli pahimman luokan ryökäle, mutta ei milloinkaan koskenut muhun tai äitiin. En millään muotoa puolustele Ronin muita tempauksia, mutta mies oli parasta mitä isältä voi toivoa. Oletan sun tietävän mun puhelinnumeron kun väität olevasi "sukua". Jos et uskalla soittaa, niin ole hyvä ja poista mustamaalaava viestisi tai ainakin korjaa se totuuden mukaiseksi.)
Itse Ronista en ole kuullutkaan sitten 1990, joka on ihan hyvä vaan.. ei meinaan tultaisi kovastikkaan juttuun.. Silti paskanjauhaminen on vain turhaa.- h
tää juttu osui ihan vahingossa eteeni onhan se tehny mitä on tehny mut mun muistot ovat kyl aika paljon vain hyviä olen ronin veljen tyttö eli sukua ihan oikeest en kyl ennen tätä juttua tiennyt tonista oisipa mukava joskus kuulla sinusta
- A
Parasta mitä isältä voi toivoa???? Oi voi... Sinä olit niin pieni poika silloin, etkä millään voi muistaa mitä kaikkea kamalaa tapahtui ympärilläsi. Ja tuo on vain hyvä asia. Olen iloinen ettet jatkanut isäsi jalanjälkiä....Mitä taakseen jättää sen edestään löytää...
tämä varmasti on juttu Roninkin kohdalla
- Tonizio
Hyvä A, siltikään ei oo sitä soittoa tullut. Joten oletan ettet todellakaan ole kukaan lähipiiristä
, eli paskaa puhut. Ole hyvä ja soita, niin selviää tämäkin asia.
Mitä tulee isäni seuraamiseen, Roni ei onneksi ollut isäni, vaan parasta mitä oli. - Hurlumiz
Eli pelkkää paskanjauhantaa Toniziollakin? Vai olisiko Roni itse? No onpahan tapaus tämä Roni Korlee.
- Täh?
Kuka on Roni Korlee? Joku nimimies? Korisija?
- Anonyymi00013UUSI
Täh? kirjoitti:
Kuka on Roni Korlee? Joku nimimies? Korisija?
Tunsin Roni Korleen... Roni oli melkoinen persoona, jolla juttua piisasi... asui aikoinaan naapurina Pohjois-Karjalan Enossa...
- NAIKKONEN
RONILLA OON KÄYNY KYLÄSSÄ MONTA KERTAA JA MUKAVA IHMINEN ON :)
- Anonyymi
Seppo oli työkaveri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve132980Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U461961SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1011753Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1411743Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin821473- 711016
Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän11938Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä189934- 58840
- 18814