Eräs nimimerkki ehdotti minulle intensiivisempää keskustelua
                                      valaistumisesta, joka liittyy nimenoaam tulossa olevaan suurpuhdistukseen.. Kokemuksieni mukaan ko.
                                      aiheesta kannattaa puhua hyvin varovasti, ihmiset jotka väittävät olevansa
                                      valaistuneita, yleensä eivät sitä ole. Olen tavannut sellaisia ''Kassiloita''
                                      eritoten Suomessa ollessani senverran paljon, että tiedän kyllä mistä on
                                      kyse. Väärästä hybriksestä, pyrkimyksestä ylentää, pyhittää itseään uskoen
                                      että kun riittävän monet tämän ''guruaseman'' tunnustavat, se sitten
                                      toteutuisi ikäänkuin itsestään. Näin se vaan ei mene, ne jotka kohottavat
                                      itsensä, joutuvat laskeutumaan muita alemmas kuraojaan. Varminta ja
                                      turvallisinta on mennä itse sinne kuraojaan , esim luopumalla täysin kaiken
                                      maallisen maineen ja kunnian tavoittelusta tässä mielisairaassa
                                      systeemissä ja ajassa jota elämme. Ollakseen vapaa ja valaistunut
                                      sellaisten ihmisten joukossa jota esim nykysuomalaiset keskimäärin
                                      edustavat, on oltava heidän hylkimänsä, vihaamansa. Jos Euroopan Unionin
                                      pimeimmän kaupungin Porvoon kulttuuripiirit olisivat minua ymmärtäneet ja
                                      ihailleet, se olisi ollut minulle suurempi loukkaus kuin se, että he julistivat
                                      minut omilla paskoillaan projisoiden ''sataprosenttiseksi skitsofreenikoksi''
                                      ja rikkoivat taloni Impivaaran. Silti tämä oli rikos, jota en hyväksy ja johon
                                      haen korvausta ja perusteluja Strasbourgissa , koska asiaan sekaantui
                                      muutamia laillistettuja lääkäreitä ja STM:n viranomaisia, mm. ministeri
                                      Osmo Soininvaara. 
                                      Siis mitä tulee ns. valaistumiseen , siitä kannattaa puhua suu supussa. Tämä
                                      on ehdoton mielipiteeni. Jos me kaksi esim. alamme vaihtaa
                                      kokemuksiamme, siitä ei pidä tulla kahden suomalaisen jääkiekkomöllin
                                      kilpalaulantaa siitä kumpi meistä on fiksumpi ja enemmän valaistunut.
                                      Tällaiseen en ryhdy ja jos sinä sitä yrität, saat keskustella ilman minua.
                                      Toiseksi jos henkisten asioiden opettamisella alkaa joku keräämään rahaa ,
                                      kuten monet new age liikkeet ( esim. scientologit ) ja myös tavanomaiset
                                      kristilliset kirkot ovat tehneet , silloin liikutaan hyvin pettävillä jäillä. Miedän
                                      tulee ymmärtää periaate'' herra ruokkii lintunsa'', eli me saamme kaiken
                                      tarvitsemamme aivan ponnistelematta kunhan olemme sen arvoisia
                                      sisäisesti. meidän tulee etsiä ENSIN kappale taivasten valtakuntaa, joka on
                                      meissä sisäisesti, niin kas välittömästi kilisee pajatso myös konkreettia
                                      kultaa.. Ruotsalainen Emmanuel Swedenborg , joka on yksi opettajiani on
                                      korostanut Jungin tavoin asioiden ''vastaavuuksia''.. Kaikella henkisellä,
                                      esoteerisella on vastineensa konkreetissa maailmassa ja päinvastoin.
                                      Tämän asian syvällisellä ymmärtämisellä päästään käsiksi magiaan, mutta
                                      jos valkoisesta magiasta puhutaan, on etsittävä ENSIN se henkinen minkä
                                      jälkeen saamme automaattisesti konkreettisen.. Amerikkalainen, Babylonin
                                      Porton ohjaama arvomaailma ja ''privare '' ( privat - riisto ) talousjärjestelmä
                                      ovat kaikesta julkisesta jumalamyönteisyydestään huolimatta selvästi
                                      saatanallista mustaa magiaa ja heidät tullaan tuhoamaan tuhannen pillun
                                      päreiksi hyvin pian.. Ladenin hyökkäys oli pieni esinäytös siitä mitä on
                                      tuleva..Jos tässä vaiheessa ihmettelet miten Johannes KASTAJA voi käyttää
                                      näin vulgaaria kieltä, totean ettei minulle ole enää pitkään aikaan ollut
                                      mitään rumia tai kauniita sanoja. Ne kaikki ovat vain ihmisten
                                      arvojärjestelmien luomuksia jotka aivan kohta kaatuvat nuriniskoin,
                                      mukkelismakkelis.. Minun jumalani ja Jeesukseni nauraa maha kuralla kun
                                      säikyttelen uskovaisia vittuilemalla heille kuin pahainen katupoika.. Jos
                                      tunnet mytologiaa, se arkkityyppi jota kannan on rääväsuinen Johannes K,
                                      sama kuin Hermes, Mercurius, Rautahannu jota kaikki kunnon porvarisämmät
                                      inhoavat ja jonka pään he haluavat vadilla eteensä herjattavaksi..Olen
                                      sanonut kaikille kunnon pullamössöuskovaisille että minun vittuiluni on kuin
                                      kärpäsen surinaa siihen verraten mitä minun perässäni tuleva
                                      toimeksiantajani, valkoisen hevosen ratsastaja Jeesus K teille tekopyhille
                                      mulkuille sanoo..Patmosen Johanneksen vision mukaan hänen suustaan on
                                      törröttävä PALAVA MIEKKA , ja tämä viittaa siihen massapsykoosiin joka
                                      asiat täysin väärin ymmärtäneitä fundamentalistiuskovaisia odottaa..Se että
                                      USA ja heidän arvomaailmansa on sama kuin babylonin portto, se on jo
                                      sinänsä oleva niin saatanallinen yllätys että heitä kritiikittömästi ihailleet
                                      suomalaiset ovat sekaisin pelkästä sitä koskevasta tiedosta..Päätän
                                      joulusaarnani tällä haavaa näin..jatketaan lisää kunhan esität
                                      vastauskommenttejasi.. lue tarkemmin www.box55.pp.fi kaksitoista tiedostoa JK.
vittuilu on parasta taidetta
---
6
2524
Vastaukset
- ............
Aamen!
 - Hohhoijakkaa
Voi hyvä luoja!
Meillä on nykytiedon mukaan vain yksi elämä ja joku käyttää sen tuolla lailla! On kaksi vaihtoehtoa: tuon on oltava provo tai se valitettavampi vaihtoehto - nyt lääkitys kohdilleen.
Tuollaisten vuodatusten latojat uskottelevat olevansa meitä maan matosia parempia ja fiksumpia. Mutta jos tuo on viisautta, niin olen mielelläni edelleen vähän tyhmä. - Anonyymi
Mulla on aina tai usein hyvät syyt sanoa muille henkilöille että HAISTAKAA persereikääni jumalauta saatanat kikkeli pippeli

Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285276Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1884980"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1061342
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1371042Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030