Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mun eka kerta kesti

20 s

Olin yli 20 ja sotaväen käynyt ennekuin pääsin poikuudestani. Mulla oli pitkään ollut itseäni 3v nuorempi tyttöystävä Päivi joka ei kuitenkaan halunnut mennä sänkyyn eikä ees jatkaa muuhunkaan kovin intiimiin enempi vähempi kiihkeen suutelemisen ja vaatteiden päältä kopeloinnin lisäksi. Se sano silloin ettei vielä ollut valmis siihen ja myös että mies menettää kunnioituksensa tyttöön jos se anttaa. Minä vain aloin kerta kerralta olla kuumempi ja koetin hivuttaa pitemmälle, joka tietysti Päivistä alko tuntuu ahistavalta ja suhde alko sitten etääntyy, kriisiintyy ja bängs.

Siinä vaiheessa törmäsin yhdellä tanssilavalla Teijaan joka oli mun ikänen, aivan pikkasen vanhempikin, rehevämuotoinen ja ennenkaikkea reheväluontoinen, ja toki kokenut sänkykammarissakin. Tapailtiin jonkun kerran, käytiin elokuvissa ja melkein ekoilla treffeillä suudella imutettiin pitkään autonpenkillä. Noin viikko ensitapaamisesta Teija pyysi mua elokuviin ja sen jälkeen mentiin juomaan parit oluet. Kun lähdettiin baarista sanoin etten voi ainakaan muutamaan tuntiin ajaa autolla ennenkuin promillet on haihtuneet, eli jossakin pitäisi tappaa aikaa. Teija ehdotti että mentäisiin heille, vanhemmatkin ja veli oli mökillä. Teijalla alettiin katsella telkkaria ja hetken päästä Teija ehdotti että hän voisi maistattaa mulla yhtä hyvää likööriä, ettei olisi hankalaa ollenkaan jos vaikka jäisin yöksi, voisin nukkua vaikka takkahuoneen varavuoteessa. Otimme vielä parit napsut ja pientä pussailua telkkarin äärellä. Jossakin vaiheessa Teija kävi petaamassa varavuoteen auki mulle ja vaihtoi itselleenkin päälle oloasun. Minä olin aivan kiihkona, mutta en osannut alkaa toimii mitenkään. Teija johdatti munt sitten sinne takkahuoneeseen ja sanoi että olisi voinut omaankin huoneeseen muuten, mutta tässä olisi tilaa paremmin vaikka kahdelle. Sitten minä vähensin vaatetusta ja menimme peittojen alle. Suudeltiin ja vaatetus väheni kummaltakin olemattomaksi. Sain kosketella ennenkokemattomia paikkoja.

Vähän ajan päästä koetin rullata lompakossa pitkään mukana matkannut miehisen egon nostajaa eli linja-autoaseman automaatista ostamaani kortsua kullini päälle, mutta en totaalisena amatöörinä siinä onnistunut. Kortsu jäi roikkuu vain aavistuksen päälle saatuna puolitanaan painuneen elimeni päähän. Teija nappasi kumin pois ja sanoi että eiköhän me pärjätä ilmankin kun hän napsii pillereitä. Sitten hän alkoi elvyttää vehjettäni käsipelillä ja kävi selälleen reidet levällään. Yritin nousta päälle, mutta kulli ei meinannut ensin löytää oikeaan paikkaan ja sitten jännityksestä vähän juuresta velttona mennä sisään edes kunnon kosteaan paikkaan. Teijan ansiokkaan ohjailun jälkeen se kuitenkin livahti sisään ja kerkesin liikuttaa eestaas 3-4 hätästä työntöä kun aivoni ikäänkuin sulatti tiedon että nyt ollaan siellä ja poikuus meni. Tästä syntyneessä huumassa kulki sykähdys koko miehen lävitse ja vehkeeni ampui lastinsa yksin tein ulos. Hetken vielä hytisin Teijan päällä ennenkuin kutistuin ulos ja hän työnsi minut päältään. Teija kävi siistiytymässä ja tuli viereeni nukkumaan, minä en sinä yönä nukkunut vaan katsoin naista joka teki minusta miehen.

Suoritteeni ei kuitenkaan vielä vakuuttanut vaan suhteemme kuihtui seuraavan päivän aikana, ilmeisesti lopullinen koulutukseni miehen töihin katsottiin viisaammaksi antaa jollekkin toiselle.

Sellainen oli ekakerta, liekö kovin epätavallinen ees?

7

12481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies minäkin

      oli se aika VITUN nolo munkin eka kerta - mitään en osannu tehä...

      enkä kehtaa kertoa edes täällä!

      • taas näitä..

        miks et kehtaa kertoo edes täällä?! EI SUA KUKAAN TUNNE


    • heh

      oli itseasiassa helvetin outo, kesti päälle 3 tuntia enkä edes lauennut.
      homma johtui siitä, että olin pistänyt kortsun jotenkin huonosti, ja se oli vain
      löystynyt työntäessä ja mennyt aivan kasaan jolloin kaikki tunto terskanpäästä
      katosi. noh, sitten otin sen jossain välissä pois, mutta ei ottanut lauetakseen
      enään.

    • dustman

      Noh kun tuolla joku innostui rohkaisemaan niin kerrottaan nyt sitte munkin eka kerta joka TODELLAKIN on nolo...


      Noh olin ollut tyttöystäväni kanssa suunnilleen pari kuukautta ja olin lämmitellyt sitä monet kerrat, mutta huonolla menestyksellä... Noh kuitenkin pyysin häntä viikonloppuna meidän mökille jonne tuli sitten kaverini myös tyttöystävänsä kanssa ja luonnollisesti tässä vaiheessa kun homma oli sovittu niin ajattelin että, jospa tällä kertaa onnaisi kun tyttöystävänikin oli lähdössä jonnekki matkoille vanhempien kanssa, joten ei kahteen viikkoon nähtäisi ollenkaan...

      noh mökillä ollessamme sitten ilta sujui ihan normaalisti tuli siinä käytyä saunassa (tosin vaan kaverini kanssa, joten tämä eka kertani ei vielä tässä kohtaa toteutunut ;) ) ja muutamat keppanat juotua. Noh ilta kului normaalistin makkaraa paistellessa jne... Siinä sitte kello alkoi olemaan sen verran että päätettiin mennä nukkumaan, kaverini meni tyttöystävänsä kanssa luonnollisesti 'vierasmajaan' ja me jäätiin mökkiin, noh siinä sitten tyttöystäväni oli loppuillasta ollut hieman omituisen oloinen ja muutenkin hiljainen ja kysyin siinä vaiheessa, että "Mikä sulla oikein on ku oot ollu ihan erikoinen loppuillasta, et tuleeko tästä meidän jutusta yleensäkkään yhtään mitään (tässä vaiheessa ajattelin että ei tälläkään kertaa onnistu, joten 'epätoivon vallassa on helppo kysyä kaikenlaista..). Tyttöystäni kuitenkin vakuutteli että tottakai tulee, että sitä nyt vaan sattuu väsyttämään jne.. noh kuitenkin kun mentiin peittojen alle valmiina nukkumaan niin tyttöystäni kysyy multa, että "Muistaks mistä silloin viime viikonloppuna puheltiin (Yksi näitä epätoivoisia pillunsaanti yrityksiä..)?, että voitas mun puolesta jatkaa siihen mihin sillon jäätiin..."

      *NAPS* tällä kertaa taas tämä kuuluisa 'pala' nousi kurkkuun ja katsoin tyttöä silmiin kysyvästi, mutta en kuitenkaan viitsinyt avata suutani ettei homma taas mene persiilleen.. Noh, sitten rupesin suutelemaan tyttöä kiihkeästi jne.. Noh sitte kun tuli vaihe että voisi päästä tositoimiin, niin tyttö kysyi, että kai mulla on kondomeja mukana? Noh sitten yhtäkkiä iski hirveä pelko että "ei vittu! jos mulla on niin se on rahapussissa, mutta ei ole hajuakaan missä rahapussi on!" Noh sanoin tytölle että "Joooo t-tota k-kyllä m-mulla pitäis pari olla m-mukana, että o-o-tas vähä", Noh siinä sitte hirvees pannaris lähdin pelkät boxerit jalassa juokseen ulos hirveässä vesisateessa autolle, mutta ei löytynyt.. seuraavaksi menin epätoivon vallitessa kopputelemaan vierasmajaan kysymään kaveriltani pientä palvelusta, mutta eipä hän tietenkään herännyt, noh siinä vaiheessa ajattelin jo, että eipä lähde poikuus tälläkään kertaa, että siellä se jo laittaa paitaa päällensä! Noh kun toivon menettäneenä vielä ajattelin mennä kuitenkin vielä terassin kautta takasin mökkiin niin siinä pöydällähän se rahapussi kellisteli mukavan viattoman näköisenä.. Noh siinä vaiheessa tunsin uskovani jälleen elämän ihanuuteen ja naama virneessä juoksin kortonki kädessä takasin mökkiin...

      Noh tyttöystäni ei onneksi ollut menettänyt innostustaan vaikka reissu kestikin aika kauan. Noh siinä sitten vielä vähän aikaa hieroskelin, jotta saisin kalun uudelleen seisokkiin, mutta jotenkin jännitys kuitenkin iski ja kaluni ei sitten enään totellutkaan kunnolla, noh ajattelin että eihän tässä vaiheessa hommaa voi jättää kesken vaikka siinä vaiheessa se rupesikin jo tuntumaan aika turhauttavalta.. Noh kuitenkin menin tytön päälle ja rupesin laittamaan kaluani sisään. Mutta kaikenlisäksi en saanut sitä millään sinne! Aikani ähisten ja puhisten tyttöystäni otti kaluni käteensä ja yritti auttaa, mutta ei siltikään.. siinä vaiheessa alkoi nolouden-puna tulla kasvoille, mutta pakko oli yrittää vaikka 'juniori' alkoi olla aika 'väsyneen' oloinen, noh kuitenkin hain tunnelmaa vielä uudestaan hieromalla vielä hiukan aikaa tyttöystävääni ja sain kaluni sen verran seisokkiin että sain sen vihdoinki (!) työnnettyä sisään.. Noh siinä sitten helpotuksen tunteessa aloin jyystämään mutta empä sitten ehtinyt montaa työntöä työntämään kun jo laukesin! Noh empä siinä tilanteessa keksinyt muuta sanottavaan kuin "Tzori kultsi! mä tulin vähä nopeesti..." ja homma oli ohitse, huomasin tyttöystäni kasvoilta selvän pettymyksen ilmeen mutta se ei varmasti ollut minun ilmettäni suurempi...

      • Jasper

        Noh, näitä sattuu, sille ei voi mitään. Noh, parempi tuuri ens kerralla. Noh voivoi..


    • premature

      Vai ekakerralla 3 kertaa eestaas ja mälli lensi. Toi kuullostaa vähän siltä kun minulla suurin osa avioseksistä ekan vaimon kanssa. Mälli irtos heti kuin sain sisään, joskus jo karvoille ennen sisäänlaittoa. Paska homma, mutta siihen kuolee koko suhde. Tosin se oli muutenkin kaikinpuolin epäkypsä ja typerä, ei me pystytty puhuu mistään. Seksistä kaikista vähiten. Lapsia tuli tehtyä sentään kolme tuolla sarjatulinopeudella.

      Kun aloitin paljon myöhemmin suhteen paljon eron jälkeen nykyiseni (jo 2. vaimoksi muuttuneen) kanssa pelkäsin että sama pisto-kasto-nosto jatkuu, mutta mitä vielä. Nyt se on upeeta ja asioista puhutaan ja vielä niiden oikeilla nimillä.

      Täällä minua ei siis tunneta, mutta ei tällaisesta juuri muuten huudeltaisikaan. Kotona sentään on asiat puhuttu, halki. Mites muilla, onko ollut tällaisia vaikeuksia elämän varrella?

    • jep

      Kerrankin näitä mitkä ovat lähempänä todellisuutta. Lähinnä huvttaa noi pitkät jyystämiset sun muut mitä mikä ensi kertalaisil on. Useimmiten kun taitaa olla että toi 20s taitaa olla oikeampi.
      Itsel homma meni luetun ymmärtämisen kautta eli kaikki ahmittu tietoa sovitettiin luonnossa. Eihän siinä muija ensimmäisel kerral saanut mut onneks oli paketti kortsui varastos ja paneita vielä pusseissa joten yö meni loistavasti loppuen lopuksi. Neljännen kortsun täytön jälkeen oppi viimeinkin metkut ja sen jälkeen muijakin sai jo. Mutta kieltämättä joskus noita liian nopeita vieläkin joskus käy kun strategia pettää. Enään kyllä ei jaksa paketillista kortsui käyttää yössä kuten ensimmäisel kerral. Hyvä jos muutaman kerran viikossa viittii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe