Mitä hääauton peräkoukussa oleva "kolina systeemi" tarkoittaa ja mitä siihen pitäisi laittaa?
Auton perässä oleva???
7
5225
Vastaukset
- laitetaan
dildoja, ruoskia, barbara, käsiraudat jne...
- hölömö...
eikös sentään vanhoja keniä ja tyhjiä tölkkejä... :)
- kenkiä
kenkiä
- niinjuuri
Kuori vaikka hernekeittopurkeista etiketit, siistejä purkkeja ja kolina kuuluu - ja sitten hiihtomonoja, kenkiä, saappaita - mikä nyt sattuu sopivimmalta tuntua!
- Oivoi teitä
Kylläpä olette antaneet ylimielisiä vastauksia ko. kysyjälle. Suomalaista uhoa varmaan; käytöstavat myös hukassa. Mutta sinä kohtelias ja asiasta faktoja tietävä kerrothan tietosi minulla ja ko. ihmettelijälle. Mitä "vieheeseen" laitettavat tavarat todella edustavat ja mitä muuta kuin tölkkejä ja kenkiä tulisi vieheeseen laittaa?
- siinä ole
niin eikai siinä ole mitää tiettyä sääntöä mitä siellä pitää roikkua. en ole koskaa kuullut tuon tavan todellista merkitystä. yleensähän on juu kenkiä ja tölkkejä. meillä ei ollut kumpaakaan, vaan pieniä tiskipöydän pesualtaita 5kpl =)ei varmasti ole monella ollut, mut tämä olikin ihan henk. koht. syistä keksitty idea.
terveisiä häävieraille jos tästä tunnistitte!
- ...
Eli tapana on laittaa (esimerkiksi) sulhasen ja morsiamen vanhoja kenkiä (ja jos ei löydy/halua niitä uhrata, niin toki kenen tahansa), metallisia killuttimia ja muuta äänekästä rojua, koska niistä lähtevä mökä karkoittaa uudesta avioliitosta "pahojen henkien aikeet". Että siis peikot lähtee kolinaa karkuun. (Mitä enemmän ääntä, sitä onnellisempaa pitäisi siis tulla) ;)
Onnellista hääpäivää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693