tulee vaihdekepin juuresta kitinää. Eli kun vaihdekeppiä vähän heiluttaa niin syntyy sitä ääntä. Kuin myös kun lisää ja vähentää kaasua ja vaihdekeppi heiluu sen tahdissa.Saako sen suojauksen purettua että pääsis suihkuttaa vaihdekepin juureen ainetta kitinän poistoon? Vai onko vika suurempi? Onko ollut jollain samoja ongelmia?
scenic 03
vaihdekeppi
1
326
Vastaukset
- vaihdekeppi
lisäinfoo. Kun ajaa 2,3,4 vaihteella ja ottaa jalan pois kaasulta niin keppi nytkähtää ja kuuluu rusahdus.Ei tuo kepin nytkähtäminen mitään haittaa mutta se pieni rusahdus. Ja taas kun painat kaasua ja hölläät niin sama juttu. Missä vika? Auttaisiko jos sais laitettua voiteluainetta sinne vaihdekepin juureen? Vaihteet toimii muuten hyvin, menee päälle loistavasti ja pysyvät päällä kiihdytyksissä ja moottorijarrutuksissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165