tulee vaihdekepin juuresta kitinää. Eli kun vaihdekeppiä vähän heiluttaa niin syntyy sitä ääntä. Kuin myös kun lisää ja vähentää kaasua ja vaihdekeppi heiluu sen tahdissa.Saako sen suojauksen purettua että pääsis suihkuttaa vaihdekepin juureen ainetta kitinän poistoon? Vai onko vika suurempi? Onko ollut jollain samoja ongelmia?
scenic 03
vaihdekeppi
1
348
Vastaukset
- vaihdekeppi
lisäinfoo. Kun ajaa 2,3,4 vaihteella ja ottaa jalan pois kaasulta niin keppi nytkähtää ja kuuluu rusahdus.Ei tuo kepin nytkähtäminen mitään haittaa mutta se pieni rusahdus. Ja taas kun painat kaasua ja hölläät niin sama juttu. Missä vika? Auttaisiko jos sais laitettua voiteluainetta sinne vaihdekepin juureen? Vaihteet toimii muuten hyvin, menee päälle loistavasti ja pysyvät päällä kiihdytyksissä ja moottorijarrutuksissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586