Jammu nähty eilen Puijon tornissa

tietäwäinen

Tieto perustuu luotettaviin lähteisiin.

7

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konna

      Olisko lepositeet mitään sun kohdallas? Miten olis psyykelääkitys?

      • mikko n.

        Vankimielisairaaloista voi päästä valvotuille poistumisluville. Näinollen on hyvinkin mahdollista, että mainittu henkilö olisi osallistunut tuollaiselle matkalle ja palannut sitten kiltisti hoitajien kanssa takaisin sairaalaan. On esimerkiksi huomattava, että Suomessa on arkipäivää se, että pitkäaikaisvangitkin kävisivät töissä vankilan ulkopuolella, olisivat kylpylälomilla (joku pankkiryöstäjä karkasi tällaisessa tilanteessa) tai nuortenleirillä saaristossa (nuoria väkivaltarikollisia karkasi Sipoon saaristossa vietetyltä kalastuslomalta). Myös niinkin on tapahtunut, että pakkolaitostuomiota istunut pedofiili olisi päästetty (valvotulle) lomalle Tervakosken puuhamaahan.


      • masander
        mikko n. kirjoitti:

        Vankimielisairaaloista voi päästä valvotuille poistumisluville. Näinollen on hyvinkin mahdollista, että mainittu henkilö olisi osallistunut tuollaiselle matkalle ja palannut sitten kiltisti hoitajien kanssa takaisin sairaalaan. On esimerkiksi huomattava, että Suomessa on arkipäivää se, että pitkäaikaisvangitkin kävisivät töissä vankilan ulkopuolella, olisivat kylpylälomilla (joku pankkiryöstäjä karkasi tällaisessa tilanteessa) tai nuortenleirillä saaristossa (nuoria väkivaltarikollisia karkasi Sipoon saaristossa vietetyltä kalastuslomalta). Myös niinkin on tapahtunut, että pakkolaitostuomiota istunut pedofiili olisi päästetty (valvotulle) lomalle Tervakosken puuhamaahan.

        Vankimielisairaala on Turussa eli ei kovin lähellä Puijon tornia (Kuopiossa). Vankimielisairaaloita on Suomessa vain yksi ja siellä hoidetaan mielisairaita vankeja (jotka siis edelleen suorittavat tuomiotaan). Valtion mielisairaaloita on kaksi: Niuvanniemi Kuopiossa ja Vanha Vaasa Vaasassa. Niissä hoidetaan mielisairaana rikokseen syyllistyneitä tai muita vaarallisia/vaikeahoitoisia mielisairaita ja tehdään mielentilatutkimuksia.


    • se jätkä tippui sieltä tornista alas...

    • näin tällaista

      Sen jälkeen käytiin yhdessä kaljalla Kuopion rautatie-aseman kuppilassa.

      Oli Jammu lähdössä käymään Helsingissä jotain asioitaan hoitamassa. Viikon arveli viipyvänsä sillä reissulla

      • metallikukko

        edelleen Niuvassa joka on kävelymatkan päässä Puijolta.


      • hilppi
        metallikukko kirjoitti:

        edelleen Niuvassa joka on kävelymatkan päässä Puijolta.

        Jammu on nähty usein Puijon tornissa hoitajien kanssa. Vähän viihdykettä arkeen, mikäpä siinä sitten.

        Säälittävä tapaus hirveine tekoineen, mutta en minä Jammua silti lähtisi kivittämään. Sairas ihiminen syntymästään saakka. Kyllä se syyttävä sormi pitäisi kohdistaa yhteiskuntaan, joka salli miehen liikkua vapaana, vaikka hyvin tiedettiin, että pommi voi räjähtää koska tahansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe