Jammu nähty eilen Puijon tornissa

tietäwäinen

Tieto perustuu luotettaviin lähteisiin.

7

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konna

      Olisko lepositeet mitään sun kohdallas? Miten olis psyykelääkitys?

      • mikko n.

        Vankimielisairaaloista voi päästä valvotuille poistumisluville. Näinollen on hyvinkin mahdollista, että mainittu henkilö olisi osallistunut tuollaiselle matkalle ja palannut sitten kiltisti hoitajien kanssa takaisin sairaalaan. On esimerkiksi huomattava, että Suomessa on arkipäivää se, että pitkäaikaisvangitkin kävisivät töissä vankilan ulkopuolella, olisivat kylpylälomilla (joku pankkiryöstäjä karkasi tällaisessa tilanteessa) tai nuortenleirillä saaristossa (nuoria väkivaltarikollisia karkasi Sipoon saaristossa vietetyltä kalastuslomalta). Myös niinkin on tapahtunut, että pakkolaitostuomiota istunut pedofiili olisi päästetty (valvotulle) lomalle Tervakosken puuhamaahan.


      • masander
        mikko n. kirjoitti:

        Vankimielisairaaloista voi päästä valvotuille poistumisluville. Näinollen on hyvinkin mahdollista, että mainittu henkilö olisi osallistunut tuollaiselle matkalle ja palannut sitten kiltisti hoitajien kanssa takaisin sairaalaan. On esimerkiksi huomattava, että Suomessa on arkipäivää se, että pitkäaikaisvangitkin kävisivät töissä vankilan ulkopuolella, olisivat kylpylälomilla (joku pankkiryöstäjä karkasi tällaisessa tilanteessa) tai nuortenleirillä saaristossa (nuoria väkivaltarikollisia karkasi Sipoon saaristossa vietetyltä kalastuslomalta). Myös niinkin on tapahtunut, että pakkolaitostuomiota istunut pedofiili olisi päästetty (valvotulle) lomalle Tervakosken puuhamaahan.

        Vankimielisairaala on Turussa eli ei kovin lähellä Puijon tornia (Kuopiossa). Vankimielisairaaloita on Suomessa vain yksi ja siellä hoidetaan mielisairaita vankeja (jotka siis edelleen suorittavat tuomiotaan). Valtion mielisairaaloita on kaksi: Niuvanniemi Kuopiossa ja Vanha Vaasa Vaasassa. Niissä hoidetaan mielisairaana rikokseen syyllistyneitä tai muita vaarallisia/vaikeahoitoisia mielisairaita ja tehdään mielentilatutkimuksia.


    • se jätkä tippui sieltä tornista alas...

    • näin tällaista

      Sen jälkeen käytiin yhdessä kaljalla Kuopion rautatie-aseman kuppilassa.

      Oli Jammu lähdössä käymään Helsingissä jotain asioitaan hoitamassa. Viikon arveli viipyvänsä sillä reissulla

      • metallikukko

        edelleen Niuvassa joka on kävelymatkan päässä Puijolta.


      • hilppi
        metallikukko kirjoitti:

        edelleen Niuvassa joka on kävelymatkan päässä Puijolta.

        Jammu on nähty usein Puijon tornissa hoitajien kanssa. Vähän viihdykettä arkeen, mikäpä siinä sitten.

        Säälittävä tapaus hirveine tekoineen, mutta en minä Jammua silti lähtisi kivittämään. Sairas ihiminen syntymästään saakka. Kyllä se syyttävä sormi pitäisi kohdistaa yhteiskuntaan, joka salli miehen liikkua vapaana, vaikka hyvin tiedettiin, että pommi voi räjähtää koska tahansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe