Exä jäkätti joka päivä

Hermot män

"Mä en saanu taaskaa nukuttua ku sä kuorsasit koko yön!! Mä en enää kestä tätä! MÄ EN KESTÄ!!!"

Onko tuttua???

3

1576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärsivä

Siis se on niin v...umaista kun joku kuorsaa! Se on ihan hirveetä! Jos me ei pian saada isompaa kämppää missä molemmille on omat huoneet, niin kohta on munkin ukolla exä joka jäkätti.

• Univajeessa elävä

Se että kuorsasit ei varmaakaan ollut perimmäinen syy että hän on sinun ex:äsi!

Mutta voin kokemuksesta vaimona sanoa että kyllä minäkin armaalle miehelle ( vielä nykyään ainakin) sanon että olen väsynyt koska valvoin lähes koko yön n.90 db:n " motti halkoja sahauksen"-äänen vuoksi!Jos sitä jäkätykseksi sanotaan niin ei voi mitään!
      Hän ei tietysti voi sille mitään ja enkä minäkään, koska en ole kuuro. Korvatulpat eivät auta. Siirryin muutaman kerran nukkumaan olohuoneen sohvalle, ja siitä mies loukkaantui ylen!Ja siitä mies suuttuu kun yöllä on pakko tönäistä ja pyytää kääntymään kyljelleen jotta edes saisi yrittää unen päästä kiinni!
      Jatkuva sahaus vieressä aiheuttaa paitsi unettomuutta, niin jatkuvan päiväväsymyksen!
      Kun mieheni oli tupakoimatta useamman kuukauden niin kuorsaus väheni huomattavasti, mutta koska kuorsaus ei häntä valvottanut, niin hän aloitti tupakoinnin uudestaan.
      Kaikesta huolimatta mieheni on minulle rakas!Yritän aina nukahtaa ennen häntä niin ainakin ehkä saan muutaman tunnin kunnon unen. Ja hieman syyllisenä nautin kun mies on reissussa hiljaisista öistä!

• Reiskanen

On on tuttua. Ex tyttöystäväni kuorsasi joka yö. Käsittämättömän raivostuttavaa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      95
      6518
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      53
      5584
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      63
      4348
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      82
      4244
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      77
      3989
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      81
      1371
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      78
      1197
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1165
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      35
      948
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      302
      889
    Aihe