"Mä en saanu taaskaa nukuttua ku sä kuorsasit koko yön!! Mä en enää kestä tätä! MÄ EN KESTÄ!!!"
Onko tuttua???
Exä jäkätti joka päivä
3
1574
Vastaukset
- kärsivä
Siis se on niin v...umaista kun joku kuorsaa! Se on ihan hirveetä! Jos me ei pian saada isompaa kämppää missä molemmille on omat huoneet, niin kohta on munkin ukolla exä joka jäkätti.
- Univajeessa elävä
Se että kuorsasit ei varmaakaan ollut perimmäinen syy että hän on sinun ex:äsi!
Mutta voin kokemuksesta vaimona sanoa että kyllä minäkin armaalle miehelle ( vielä nykyään ainakin) sanon että olen väsynyt koska valvoin lähes koko yön n.90 db:n " motti halkoja sahauksen"-äänen vuoksi!Jos sitä jäkätykseksi sanotaan niin ei voi mitään!
Hän ei tietysti voi sille mitään ja enkä minäkään, koska en ole kuuro. Korvatulpat eivät auta. Siirryin muutaman kerran nukkumaan olohuoneen sohvalle, ja siitä mies loukkaantui ylen!Ja siitä mies suuttuu kun yöllä on pakko tönäistä ja pyytää kääntymään kyljelleen jotta edes saisi yrittää unen päästä kiinni!
Jatkuva sahaus vieressä aiheuttaa paitsi unettomuutta, niin jatkuvan päiväväsymyksen!
Kun mieheni oli tupakoimatta useamman kuukauden niin kuorsaus väheni huomattavasti, mutta koska kuorsaus ei häntä valvottanut, niin hän aloitti tupakoinnin uudestaan.
Kaikesta huolimatta mieheni on minulle rakas!Yritän aina nukahtaa ennen häntä niin ainakin ehkä saan muutaman tunnin kunnon unen. Ja hieman syyllisenä nautin kun mies on reissussa hiljaisista öistä! - Reiskanen
On on tuttua. Ex tyttöystäväni kuorsasi joka yö. Käsittämättömän raivostuttavaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2065791Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1065670Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1924661Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514063Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613960Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313596En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.211503Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301410- 271115
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33980