"Mä en saanu taaskaa nukuttua ku sä kuorsasit koko yön!! Mä en enää kestä tätä! MÄ EN KESTÄ!!!"
Onko tuttua???
Exä jäkätti joka päivä
3
1520
Vastaukset
- kärsivä
Siis se on niin v...umaista kun joku kuorsaa! Se on ihan hirveetä! Jos me ei pian saada isompaa kämppää missä molemmille on omat huoneet, niin kohta on munkin ukolla exä joka jäkätti.
- Univajeessa elävä
Se että kuorsasit ei varmaakaan ollut perimmäinen syy että hän on sinun ex:äsi!
Mutta voin kokemuksesta vaimona sanoa että kyllä minäkin armaalle miehelle ( vielä nykyään ainakin) sanon että olen väsynyt koska valvoin lähes koko yön n.90 db:n " motti halkoja sahauksen"-äänen vuoksi!Jos sitä jäkätykseksi sanotaan niin ei voi mitään!
Hän ei tietysti voi sille mitään ja enkä minäkään, koska en ole kuuro. Korvatulpat eivät auta. Siirryin muutaman kerran nukkumaan olohuoneen sohvalle, ja siitä mies loukkaantui ylen!Ja siitä mies suuttuu kun yöllä on pakko tönäistä ja pyytää kääntymään kyljelleen jotta edes saisi yrittää unen päästä kiinni!
Jatkuva sahaus vieressä aiheuttaa paitsi unettomuutta, niin jatkuvan päiväväsymyksen!
Kun mieheni oli tupakoimatta useamman kuukauden niin kuorsaus väheni huomattavasti, mutta koska kuorsaus ei häntä valvottanut, niin hän aloitti tupakoinnin uudestaan.
Kaikesta huolimatta mieheni on minulle rakas!Yritän aina nukahtaa ennen häntä niin ainakin ehkä saan muutaman tunnin kunnon unen. Ja hieman syyllisenä nautin kun mies on reissussa hiljaisista öistä! - Reiskanen
On on tuttua. Ex tyttöystäväni kuorsasi joka yö. Käsittämättömän raivostuttavaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904