"Mä en saanu taaskaa nukuttua ku sä kuorsasit koko yön!! Mä en enää kestä tätä! MÄ EN KESTÄ!!!"
Onko tuttua???
Exä jäkätti joka päivä
3
1525
Vastaukset
- kärsivä
Siis se on niin v...umaista kun joku kuorsaa! Se on ihan hirveetä! Jos me ei pian saada isompaa kämppää missä molemmille on omat huoneet, niin kohta on munkin ukolla exä joka jäkätti.
- Univajeessa elävä
Se että kuorsasit ei varmaakaan ollut perimmäinen syy että hän on sinun ex:äsi!
Mutta voin kokemuksesta vaimona sanoa että kyllä minäkin armaalle miehelle ( vielä nykyään ainakin) sanon että olen väsynyt koska valvoin lähes koko yön n.90 db:n " motti halkoja sahauksen"-äänen vuoksi!Jos sitä jäkätykseksi sanotaan niin ei voi mitään!
Hän ei tietysti voi sille mitään ja enkä minäkään, koska en ole kuuro. Korvatulpat eivät auta. Siirryin muutaman kerran nukkumaan olohuoneen sohvalle, ja siitä mies loukkaantui ylen!Ja siitä mies suuttuu kun yöllä on pakko tönäistä ja pyytää kääntymään kyljelleen jotta edes saisi yrittää unen päästä kiinni!
Jatkuva sahaus vieressä aiheuttaa paitsi unettomuutta, niin jatkuvan päiväväsymyksen!
Kun mieheni oli tupakoimatta useamman kuukauden niin kuorsaus väheni huomattavasti, mutta koska kuorsaus ei häntä valvottanut, niin hän aloitti tupakoinnin uudestaan.
Kaikesta huolimatta mieheni on minulle rakas!Yritän aina nukahtaa ennen häntä niin ainakin ehkä saan muutaman tunnin kunnon unen. Ja hieman syyllisenä nautin kun mies on reissussa hiljaisista öistä! - Reiskanen
On on tuttua. Ex tyttöystäväni kuorsasi joka yö. Käsittämättömän raivostuttavaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021