jälleen on tullut kolleegalla kilometrit täyteen 10 tiellä. pitäkää poijaat ja tytöt jossain vaiheessa kiireidenne välissä hiljainen hetki itseksenne ja miettikää suomen liikenteen nykytilaa ja keinoja kiireen ja onnettomuksien vähentämiseksi. 10 tien onnettomuudesta en tiedä muuta kuin sen mitä iltalehti kirjoitti. http://www.iltalehti.fi/uutiset/200608245035077_uu.shtml
myssy päästä poijjaat!
16
4035
Vastaukset
- Meni
Mutta ei mennyt omasta syystä.Joten irvailut ja provot voi unohtaa,jo ennen kuin aloittaakaan.
Lepää Rauhassa.
T:Kollega - rahti 3187(pori)
itku menaa tulla,puoltuttu,saman huolintaliikkeen työssä kuin itsekin olen.Surkealta tuntui kuulla asiasta kun työkaveri menehtyi tänään.Kaikella kunnioituksella haluan osoittaa syvimmät osanottoni Omaisille.
- Rattimatti
Uhrin omaisille ja ystäville. Suru täyttänee meidän kaikkien mielen, tuttujen ja tuntemattomien. "Veljemme" on poissa!
- rekkakuski myös itse
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2006-08-25,104:2:400562,1:0:0:0:0:0:
- FinAme
hiljaiseksi aina vetää...............
- Nimetön
rahti 3179 :(
Osanottoni uhrin omaisille - tupu1771
Kuten huomataan ei kukaan ole kumminkaan
" syyllistä " teloittamassa. Tämä johtunee siitä että me kaikki tiedämme tien päällä kaiken olevan mahdollista. Vahingot kun eivät tule soitellen vastaan. Syvinmät osanottoni omaisille. Jaksamista myös hiekkarekan kuskille.- stycke
Oikeassa olet, tien päällä ja yleensäkin elämässä voi tapahtua aika yllättäviä asioita, joskus niillä on näin ikävä lopputulos. Tällaista loppua työviikolle ei kukaan toivo.
Toisaalta, kun olen tällainen positiivinen ihminen, olen halukas uskomaan, että nopea kuolema ei ole se kaikkein pahin vaihtoehto. Uhri ei varmasti ehtinyt juuri kipua kärsiä. Omaisilla on nyt raskasta aikaa, mutta vainaja siunataan ja omaiset pääsevät hiljalleen palautumaan takaisin elämän rytmiin, vaikkakin vailla yhtä rakasta ihmistä. Suru vaatii aikansa.
En tuntenut ko. kuljettajaa henkilökohtaisesti, vaikka olen hyvinkin saattanut nähdä jossain laivalla. Kyllä hän ja hänen omaisensa ovat ajatuksissani, kuten myös vastaantulija.
-Teemu-
- Ei onnea
Ei paljon lohduta,mutta keskipohjanmaa lehdessä oli parempi kuva tapahtuneesta.
- Ohjaamotarkkailija
Kolleegan poismenon johdosta. Joskus sitä sulkee koti-ovensa viimeisen kerran ja lähtee luo herran...
Surullisen kuuluisa tuo 10-tie Kosken kohdalla. Vuosien varrella sattunut runsaasti onnettomuuksia. Myös itselleni samalla "suoralla".- walkerman
ammattiveljen poismenon johdosta.
- hykkyrät
Enpä ole ennen nähnyt nimimerkeillä allekirjoitettua surunvalittelukirjaa!
Olisitte nyt edes tämän kerran laittaneet omat nimenne.Luuletteko ,että vainajan omaiset käyvät täällä lukemassa,että se ja se nimimerkki ottaa osaa.Järjen käyttö on edelleen sallittu.
Kirjoituksen tarkoitus EI ole vähätellä omaisten surua ja onnettomuuden traagisuutta.- löpökuski
vaikka olenkin rekisteröitymätön ja pelkkä nicci. Mutta ajatus on tärkein ...
Koskaan ei tiedä milloin se "viimeinen reissu" sattuu omalle kohdalle. - Mikko Mäntymäki
löpökuski kirjoitti:
vaikka olenkin rekisteröitymätön ja pelkkä nicci. Mutta ajatus on tärkein ...
Koskaan ei tiedä milloin se "viimeinen reissu" sattuu omalle kohdalle.Osanottoni kolleigan pois menon johdosta. Itsekkin olen koulutettu rekkamies mutta työllistyminen on ollut hankalaa kun aina kysellään kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658