Tässä Kouvolalaisten kommenttia kyseisestä paikasta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&con ference=4500000000000229&posting=22000000018122962
Ei vaikuta kovin hyvälle..
LADY LINE
15
6960
Vastaukset
- ehkä minäkin
Kun ei ole nähnyt paikkaa valmiina, niin vaikea on vielä päättää, että haluanko vaihtaa sinne.
Vähän kun ostaisi sian säkissä.- se juuri
on!itse en todellakaan aio vaihtaa hyvää salia kyseiseen paikkaan.
- LADYLINE
Mie ainekin vaihdoin jo sinne. Siellä voi käydä vaikka päivittäin katsomassa miten remontti edistyy...
Eikä yhden ihmisen mielipiteestä kannata vetää johtopäätöksiä, niin erilainen maku on ihmisillä.
Että sinne vaan, kaikki kuuluu yhteen hintaan ja menee suoraan tililtä kerran kk!!! - SP.
LADYLINE kirjoitti:
Mie ainekin vaihdoin jo sinne. Siellä voi käydä vaikka päivittäin katsomassa miten remontti edistyy...
Eikä yhden ihmisen mielipiteestä kannata vetää johtopäätöksiä, niin erilainen maku on ihmisillä.
Että sinne vaan, kaikki kuuluu yhteen hintaan ja menee suoraan tililtä kerran kk!!!VITTUA? Mikä ihme on tuommonen systeemi että tililtä suoraan? No siitä vaan kuka tahtoo. Ja sittenkö pitää maksaa suuri summa että kyseisen järjestelmän saa loppumaan? Kyllä taas kustaan silmään ihmisiä
- jäsen Lpr
SP. kirjoitti:
VITTUA? Mikä ihme on tuommonen systeemi että tililtä suoraan? No siitä vaan kuka tahtoo. Ja sittenkö pitää maksaa suuri summa että kyseisen järjestelmän saa loppumaan? Kyllä taas kustaan silmään ihmisiä
et oo vissii kuullu sanaa SUORAVELOITUS koskaan? Ite liityin jäseneksi viime viikon torstaina ja ei ainaskaan vielä oo alkanu kaduttaa. Ja mie uskon ainaskin et paikasta tulee ykköspaikka lappeenrannassa.
- SP.
jäsen Lpr kirjoitti:
et oo vissii kuullu sanaa SUORAVELOITUS koskaan? Ite liityin jäseneksi viime viikon torstaina ja ei ainaskaan vielä oo alkanu kaduttaa. Ja mie uskon ainaskin et paikasta tulee ykköspaikka lappeenrannassa.
kuullut sanasta SUORAVELOITUS koskaan. enpä usko että siitä tulee platinumia suositumpi, se on ja pysyy lappeenrannan parhaana salina. Ja ihmettelinkin tuota että minkä helvetin takia pitää maksaa iso summa että sen sopimuksen irtisanoo? Kyllä pässejä kustaan silmään kunnolla taas
- ei todellakaan
SP. kirjoitti:
kuullut sanasta SUORAVELOITUS koskaan. enpä usko että siitä tulee platinumia suositumpi, se on ja pysyy lappeenrannan parhaana salina. Ja ihmettelinkin tuota että minkä helvetin takia pitää maksaa iso summa että sen sopimuksen irtisanoo? Kyllä pässejä kustaan silmään kunnolla taas
ole ainakaan jumppavalikoiman suhteen edes nyt Lpr:n paras sali. Kuntosalipuoli siellä kyllä on ok. Samanlainen jäsenyys/suoraveloitus -järjestelmä sielläkin muuten on. Luulen, että Ladyline pystyy tarjonnallaan hyvinkin houkuttelemaan Platinumin Lpr -kestussa asuvat naisasiakkaat.
- Norjalainen,
ei todellakaan kirjoitti:
ole ainakaan jumppavalikoiman suhteen edes nyt Lpr:n paras sali. Kuntosalipuoli siellä kyllä on ok. Samanlainen jäsenyys/suoraveloitus -järjestelmä sielläkin muuten on. Luulen, että Ladyline pystyy tarjonnallaan hyvinkin houkuttelemaan Platinumin Lpr -kestussa asuvat naisasiakkaat.
ei ole mitään suoraveloitusta. Itse ainakin ihan käteisellä latasin kuukausikorttini. Tai voihan semmoinenkin tietysti olla, mutten sitä ainakaan käyttänyt itse
- ei tod
SP. kirjoitti:
oo paras sali!!! Huhtari on! Vertaileppas vaikka jumppatarjontaa ja jumppien määriä Platinumiin...
- lainattua
Tämä lainattu Kouvolan Lady Linen viestiketjusta:
"Onko kellään kokemusta ladylineltä eroamisesta?Se kun ei onnistu kun suurella rahalla..Mä olen sitä mieltä että koko juttu on suurta kusetusta,luvataan enemmän ku annetaan ja siitä kiskotaan todella suuret rahat.Olen todella pettynyt siihen paikkaan,,jumpat yleensä ihan täys ja sali ahdas ja nyt ei meinaa edes eroaminen onnistua ilman että pulitan pitkän pennin..AARGH!!"
Minä aijon kuitenkin liittyä kyseiseen paikkaan=)- kajahtaa
Liity vain kyseiseen kuntoklubiin, se kannattaa!!
- päätät
mitä teet ,mutta sanon että älä hitossa vaihda...!Itse en aio vaihtaa ainakaan!
- hinta/kk?
...eli mikä tuo kk -maksun suuruus Ladylinella on? Eikö eroamiselle muuten ole sopimuksessa määrätty jotain selviä ehtoja? Ei vaan myös minua ärsyttää nykyään suunnattomasti tuo kuntokeskusten jäsenyyssysteemi. Jos joku paikka tarjaisi rinnalle kohtuu hintaisia lyhyemmän ajan kortteja ilman sitoutumisia kävisin varmasti siellä.
Sitoumiskammon yksi ilmenemismuoto kai tämäkin...
Milloin se uusi sali oikein viettää avajaisia heti syyskuun alussa vai myöhemmin? - ollu
hinta/kk? kirjoitti:
...eli mikä tuo kk -maksun suuruus Ladylinella on? Eikö eroamiselle muuten ole sopimuksessa määrätty jotain selviä ehtoja? Ei vaan myös minua ärsyttää nykyään suunnattomasti tuo kuntokeskusten jäsenyyssysteemi. Jos joku paikka tarjaisi rinnalle kohtuu hintaisia lyhyemmän ajan kortteja ilman sitoutumisia kävisin varmasti siellä.
Milloin se uusi sali oikein viettää avajaisia heti syyskuun alussa vai myöhemmin?jopa 56e.Ja ilmeisesti siellä pitää päättää ryhdytkö jäseneksi...ja maksu suoraveloitetaan tililtäsi joka kuukausi.Itse en siihen suostuisi.Minä ainakin aion pysyä omalla salilla.
- liityn
hinta/kk? kirjoitti:
Milloin se uusi sali oikein viettää avajaisia heti syyskuun alussa vai myöhemmin?Eli jos liittyy ennen paikan avaamista, niin kk-maksu on 59 euroa/kk. Siihen sisältyy myös solarium ja vaikka mitä muuta.
Vaikuttaa niin hyvälle, että on PAKKO liittyä. Se tietysti hirvittää, että pitää sitoutua vuodeksi, mutta käyn joka tapauksessa jumppaamassa n. 5 kertaa viikossa, niin eiköhän Lady Line ole silloin minun paikkani =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255