Niin olen yli kakskymppinen ja kiinostunut aloittamaan näyttelemisen. Miten mun pitäis toimia? Mistä pääkaupunkiseudulta löytyisi kursseja? Kun kaikki koulut ovat alaikäisille, paitsi teatterikorkea. Mutta siihen vaadidaankin sitten jo kunnon pohja
näyttelijäksi?
5
847
Vastaukset
- lei
http://www.smok.com/palvelut/musti/
musiikkiteatteri-ilmaisun koulu mustin ammatillinen päivälinja on kallis mutta hyödyllinen ja hyvä vuoden kestävä koulu esiintyjille. ikähaarukka 17-35.- Paimio
Paimiossa on musiikkiteatterilinja joka on huomattavasti halvempi (ja monipuolisempi). Tosin 1,5 tunnin päässä pk-seudulta. Katso www.paimio.fi/kansanopisto
- kannattaa kysellä
Olen kuullut, että jossain päin Suomea olisi järjestetty jopa työvoimapoliittisena teatterialan koulutusta. Tämä vaihtoehto on ainakin suunnattu aikuisille eikä tule kalliiksi. Kannattaa kysellä työvoimatoimistoista.
- en edes minä
Mielestäni ihminen ei ole koskaan liian vanha siihen mitä sydämmessään haluaa.
- asdfs
Teatterikorkeaan vaaditaan kunnon pohja? Nej.
Laura Birn pääsi sisään vaikkei tiennyt näyttelemisestä paljon mitään, ollut edes harrastanut sitä. Toki opiskeli kalliossa..
Oli jokin muukin immeinen joka pääsi sisään sen perusteella että oli yksinkertaisesti hyvä tyyppi.
Ne hakee tietynlaisia oppilaita, sellaisia joissa on potentiaalia ja varaa tulla hyväksi näyttelijäksi, ei valmiita näyttelijöitä. Persoonallisuus peliin siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812