London Eye

jjjj

Ollaan menossa ensi viikonloppuna Lontooseen ja tarkoituksena on käydä myös London Eye:ssa. Netistä saa ostettua lippuja siihen etukäteen. Jos ostaa netistä lipun, jolla ei pääse jonon ohi niin kauanko jonotus teidän kokemuksen mukaan kestää. Jonon ohittavia lippujakin myydään etukäteen, mutta ovat aika kalliita....

Kiitos!

5

1589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lippujakin jonottanut

Oma kokemukseni on kuluvan vuoden heinäkuun arkipäivältä, jolloin jonotin ensin lippuja ehkäpä vartin verran ja sitten "lennolle" puolisen tuntia. Tuolloin varsinainen jonotusalue oli aivan täynnä. Sehän voi tietysti olla yli äyräidenkin esim. nyt tulevana Bank Holidayn pidennettynä viikonloppuna. Lontoossa on varmaan nyt elokuussakin paljon ulkomaalaisia turisteja eivätkä suinkaan kaikki brititkään ole siellä vielä käyneet.

Jos olet ehdottoman varma, että myös käytät liput, niin mielestäni ne kannattaa ostaa etukäteen. Jos olet kiinnostunut lippupaketeista, joihin sisältyy muitakin kohteita (mm. vahakabinetti) ja vähän alennusta, niin luultavasti niitäkin saa netistä.

• jonoja

kannattaa ottaa liput etukateen ja jos niilla viela paasee jonojen ohi niin aina vaan parempi! viikonoppuisin jonot on sita luokkaa, etten itse ole edes vaivautunut jaamaan jonoon seisomaan...

• ajankohdasta

Itse olin elokuun alussa London Eye:ssä. Havaitsin, että illalla jonotus kestää tolkuttoman kauan, mutta aamulla jonotin vain 5 - 10 min. Kannattaa siis mennä heti, kun kyseinen häkkyrä aamulla aukeaa (muistaakseni klo 10.00).

• taala toissa

viikonloppuisinkin jono on vaan 30-35 minuuttia,koska kapsuliin laitetaan 28 ihmista ja niita on 32,eli tosi nopee jono.kiireisinta 10.30-16.00.ei siis kannata ostaa fast track lippua.ja jos meikelaisen bongaa niin aina paasee suomalaiset jonojen ohi!

• ei kysytä

Suomalaisuudesta ei ole apua, jonon ohi ei pääse. Turvatarkastukset ovat siinäkin laitteessa kovat - metallinpaljastimilla tutkitaan ja kysellään veitsistä sekä pyydetään avaamaan laukku. Kapseliin ei välttämättä laiteta 28 ihmistä, itse olin kapselissa, johon ehti mukaan vain viisi muuta. Pitää muistaa, ettei London Eye pysähdy "lastauksen" ajaksi, vaan siihen mennään "lennossa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1702
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1275
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1181
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      868
    Aihe