London Eye

jjjj

Ollaan menossa ensi viikonloppuna Lontooseen ja tarkoituksena on käydä myös London Eye:ssa. Netistä saa ostettua lippuja siihen etukäteen. Jos ostaa netistä lipun, jolla ei pääse jonon ohi niin kauanko jonotus teidän kokemuksen mukaan kestää. Jonon ohittavia lippujakin myydään etukäteen, mutta ovat aika kalliita....

Kiitos!

5

1429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lippujakin jonottanut

      Oma kokemukseni on kuluvan vuoden heinäkuun arkipäivältä, jolloin jonotin ensin lippuja ehkäpä vartin verran ja sitten "lennolle" puolisen tuntia. Tuolloin varsinainen jonotusalue oli aivan täynnä. Sehän voi tietysti olla yli äyräidenkin esim. nyt tulevana Bank Holidayn pidennettynä viikonloppuna. Lontoossa on varmaan nyt elokuussakin paljon ulkomaalaisia turisteja eivätkä suinkaan kaikki brititkään ole siellä vielä käyneet.

      Jos olet ehdottoman varma, että myös käytät liput, niin mielestäni ne kannattaa ostaa etukäteen. Jos olet kiinnostunut lippupaketeista, joihin sisältyy muitakin kohteita (mm. vahakabinetti) ja vähän alennusta, niin luultavasti niitäkin saa netistä.

    • jonoja

      kannattaa ottaa liput etukateen ja jos niilla viela paasee jonojen ohi niin aina vaan parempi! viikonoppuisin jonot on sita luokkaa, etten itse ole edes vaivautunut jaamaan jonoon seisomaan...

    • ajankohdasta

      Itse olin elokuun alussa London Eye:ssä. Havaitsin, että illalla jonotus kestää tolkuttoman kauan, mutta aamulla jonotin vain 5 - 10 min. Kannattaa siis mennä heti, kun kyseinen häkkyrä aamulla aukeaa (muistaakseni klo 10.00).

    • taala toissa

      viikonloppuisinkin jono on vaan 30-35 minuuttia,koska kapsuliin laitetaan 28 ihmista ja niita on 32,eli tosi nopee jono.kiireisinta 10.30-16.00.ei siis kannata ostaa fast track lippua.ja jos meikelaisen bongaa niin aina paasee suomalaiset jonojen ohi!

      • ei kysytä

        Suomalaisuudesta ei ole apua, jonon ohi ei pääse. Turvatarkastukset ovat siinäkin laitteessa kovat - metallinpaljastimilla tutkitaan ja kysellään veitsistä sekä pyydetään avaamaan laukku. Kapseliin ei välttämättä laiteta 28 ihmistä, itse olin kapselissa, johon ehti mukaan vain viisi muuta. Pitää muistaa, ettei London Eye pysähdy "lastauksen" ajaksi, vaan siihen mennään "lennossa".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe