Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Stansted-Lontoon keskusta

Iiiili

Olen menossa Lontooseen viikon päästä ja nyt tarttisin kiireesti tietoa. Kone lentää Stanstedille keskiyöllä ja onko ne nyt linja-autot, junat vai metrot millä pääsee Lontoon keskustaan ympäri vuorokauden? Tälläinen asia hukassa ja mä tiedän, että vastaus löytyy tuolta alempaa, mutta mulla ei ole nyt juuri aikaa aloittaa etsintää...

10

2277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulitepa

      Heip
      National express bussi menee tuota väliä 10-15 min välein 24h. Juna Stansted express ei mene läpi yön. Sitten bussifirmoja ainakin Terravision, minkä lippuja voi ostaa myös lentokoneesta Ryanairilla. Itse käytetty sekä national expressiä (viime viikolla mentiin) että Stansted expressii. Musta kätevimmin pääsi tolla bussilla, mutta riippuu tietty että mihin päin Lontoota menee=)

    • kulkee

      Terravision ja National Express -bussit kulkee yölläkin. Päätepiste Lontoossa Victoria Coach -station tai Liverpool Street -station. Matka kestänee noin 1,0 - 1,5 tuntia. Hotellille sieltä sitten parhaiten taksilla.

      • £££

        osaisitko kertoa vielä, paljon maksaa bussit stanstediltä keskustaan? ovatko bussit ns. pitkänmatkan busseja wc-koppeineen vai ihan kaupunkibusseja?


      • tästä
        £££ kirjoitti:

        osaisitko kertoa vielä, paljon maksaa bussit stanstediltä keskustaan? ovatko bussit ns. pitkänmatkan busseja wc-koppeineen vai ihan kaupunkibusseja?

        Pitkänmatkan busseja ovat, mutta ainakaan Terravision bussissa ei wc:tä ollut. Meno-paluu lippu maksoi Terravision bussissa 14 puntaa. National Express on kai pari puntaa kalliimpi, mutta kulkee läpi yön.


      • Noooo
        tästä kirjoitti:

        Pitkänmatkan busseja ovat, mutta ainakaan Terravision bussissa ei wc:tä ollut. Meno-paluu lippu maksoi Terravision bussissa 14 puntaa. National Express on kai pari puntaa kalliimpi, mutta kulkee läpi yön.

        Moi.Mistä ostit tuon 14e menopaluu bussilipun? netistäkö vai lentokoneesta vai paikan päältä?
        katsoin että netistä ostettaessa maksais ton verran mutta entäs sitten jos ostaisi vasta sieltä?
        Ite menossa lontooseen 25.10.


    • Iiiili

      Kiitos teille vastauksista :-) nyt tiedän suunnan minne mennä lentokentältä. Kiitos!

      • tuulitepsu

        Hei yöbussit kulkee sit keskustassa, ite käytettiin viimeks, ja maksaa vaan 1,50. Katsot valmiiks vaan www.tfl.gov.uk mistä minne millä=)


    • kellottaja

      Ei ollut aikaa klikkailla paria kertaa, mutta oli aikaa odottaa vastauksia melkein 4 tuntia...

      • asia

        on. Mikä kumma se, on kun tätä samaa asiaa kysytään noin kerran viikossa.
        Mihin tällä tumpeloporukalla katoaa netin käyttötaito.
        Tähän ikuisuuskysymykseen saa tosiaan vastauksen muutamlla klikkauksella, mutta ei.
        Voitas panna vaikka pikku veikkaus, montako päivää menee seuraavaan samaan kysymykyseen!
        Ei varmasti viikkoa enempää!!!!!!!!


      • Lontooseenmatkaaja
        asia kirjoitti:

        on. Mikä kumma se, on kun tätä samaa asiaa kysytään noin kerran viikossa.
        Mihin tällä tumpeloporukalla katoaa netin käyttötaito.
        Tähän ikuisuuskysymykseen saa tosiaan vastauksen muutamlla klikkauksella, mutta ei.
        Voitas panna vaikka pikku veikkaus, montako päivää menee seuraavaan samaan kysymykyseen!
        Ei varmasti viikkoa enempää!!!!!!!!

        Johtuiskohan siitä että informaatio vaihtuu.. aikataulut ja käytäntö muuttuu.

        Ite oon klikkaillu ja etsinyt tietoa miten pääsee stanstedtiltä Towerin alueelle ja tieto on hyvin erilaista ja itse haluan infoa joka on mahdollisimman tuoretta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe