vangin oikeudet

vapaana syntynyt

vapaudenriisto on yksilön ja yhteiskunnan kannalta vakava asia, siksi vangilla täytyy olla laillinen oikeus karkaamiseen, vapauteen.

9

932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pamppu68

      "Laillinen" oikeushan on jo olemassa. Eihän karkaamisesta seuraa muuta sanktiota, kuin joutuu lusimaan ne "poissaolo" päivät takaisin.
      Tietty eri asia, jos paon yhteydessä syyllistyy johonkin rangaistavaan tekoon. Pahoinpitely ym ym ym

      Eikö kunnollisilla kansalaisilla sitten ole oikeutta elää elämäänsä rauhassa tältä paskasakilta, jota joutuu päivittäin töissä katselemaan ja kaitsemaan välillä kuin pikkulapsia?

      • miettinyt koskaan

        ammatinvaihtoa?


    • MikkoPikku-Kultala

      Minut pidätettiin huijauksesta. Olen huijari. Minut vietiin vankilatutkintaan. Nyt
      vankilassa katson tyhjää vankilaa. Se on se vankilatutkinnan. Vankilatutkinnan.
      Olen huijari hupspurmaattori. Näin laulaa huijari.

    • TimoPikku-Kultala

      Minut pidätettiin törkeästä näpistämisestä.

    • Örkit

      Täysihoito suöjettujen ovien sisällä pitäisi harkita tarkkaan. Hengen ottamisesta pitäisi seurata hengen ottaminen eikä vapaus toistaa teko täysihoidon jälkeen.
      Varkaudesta pitäisi seurata pakkotyöllä korvaus eikä täysihoitoa suljetussa tilassa ja teon uusiminen tätsihoidon jälkeen.

      Yhteiskunta on eksynyt järjettömyyteen kun se ei osaa EDES rangaista rikoksista vaan antaa rikosten uusia uusia uusia , uhreista piittaamatta. Rikoslaitos on piittaamattomuuden teeskentelylaitos. Onneksi sekin tuhoutuu maailmanlopussa.

      • Habku

        Mikä lahjuksesta pitäisi seurata?


    • OskariKarvamunatViideslk

      Minä ajoin metsänajokoneella henkilön päälle. Sain 7 vuotta ehdotonta surmasta.

    • HanskiBribekund

      Minut pidätettiin lahjuksesta. Olen nyt ollut 2 vuotta 7 kuukautta vankilassa.
      Paljonkohan minullaon vielä edessä? Olen nyt harkinnut liittyä MC Bandidokseen
      kun olen rikollinen ja Vapaamuurareihin. Voi olla kaunis sinetti mikä jää
      jäljelle tuomiosta.
      Oliko 28.8.2015 jälkeen lehdessä joku on pidätetty lahjuksesta? Paljon se sai
      tuomioa? En minä mielestäni ole tehnyt mitään mutta rikollinen olen nyt.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe