vapaudenriisto on yksilön ja yhteiskunnan kannalta vakava asia, siksi vangilla täytyy olla laillinen oikeus karkaamiseen, vapauteen.
vangin oikeudet
9
959
Vastaukset
- Pamppu68
"Laillinen" oikeushan on jo olemassa. Eihän karkaamisesta seuraa muuta sanktiota, kuin joutuu lusimaan ne "poissaolo" päivät takaisin.
Tietty eri asia, jos paon yhteydessä syyllistyy johonkin rangaistavaan tekoon. Pahoinpitely ym ym ym
Eikö kunnollisilla kansalaisilla sitten ole oikeutta elää elämäänsä rauhassa tältä paskasakilta, jota joutuu päivittäin töissä katselemaan ja kaitsemaan välillä kuin pikkulapsia?- miettinyt koskaan
ammatinvaihtoa?
- MikkoPikku-Kultala
Minut pidätettiin huijauksesta. Olen huijari. Minut vietiin vankilatutkintaan. Nyt
vankilassa katson tyhjää vankilaa. Se on se vankilatutkinnan. Vankilatutkinnan.
Olen huijari hupspurmaattori. Näin laulaa huijari. - TimoPikku-Kultala
Minut pidätettiin törkeästä näpistämisestä.
- Örkit
Täysihoito suöjettujen ovien sisällä pitäisi harkita tarkkaan. Hengen ottamisesta pitäisi seurata hengen ottaminen eikä vapaus toistaa teko täysihoidon jälkeen.
Varkaudesta pitäisi seurata pakkotyöllä korvaus eikä täysihoitoa suljetussa tilassa ja teon uusiminen tätsihoidon jälkeen.
Yhteiskunta on eksynyt järjettömyyteen kun se ei osaa EDES rangaista rikoksista vaan antaa rikosten uusia uusia uusia , uhreista piittaamatta. Rikoslaitos on piittaamattomuuden teeskentelylaitos. Onneksi sekin tuhoutuu maailmanlopussa.- Habku
Mikä lahjuksesta pitäisi seurata?
- OskariKarvamunatViideslk
Minä ajoin metsänajokoneella henkilön päälle. Sain 7 vuotta ehdotonta surmasta.
- HanskiBribekund
Minut pidätettiin lahjuksesta. Olen nyt ollut 2 vuotta 7 kuukautta vankilassa.
Paljonkohan minullaon vielä edessä? Olen nyt harkinnut liittyä MC Bandidokseen
kun olen rikollinen ja Vapaamuurareihin. Voi olla kaunis sinetti mikä jää
jäljelle tuomiosta.
Oliko 28.8.2015 jälkeen lehdessä joku on pidätetty lahjuksesta? Paljon se sai
tuomioa? En minä mielestäni ole tehnyt mitään mutta rikollinen olen nyt.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241230Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831048- 35908
- 107898
- 53844
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58739Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711