vangin oikeudet

vapaana syntynyt

vapaudenriisto on yksilön ja yhteiskunnan kannalta vakava asia, siksi vangilla täytyy olla laillinen oikeus karkaamiseen, vapauteen.

9

1010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pamppu68

"Laillinen" oikeushan on jo olemassa. Eihän karkaamisesta seuraa muuta sanktiota, kuin joutuu lusimaan ne "poissaolo" päivät takaisin.
      Tietty eri asia, jos paon yhteydessä syyllistyy johonkin rangaistavaan tekoon. Pahoinpitely ym ym ym

Eikö kunnollisilla kansalaisilla sitten ole oikeutta elää elämäänsä rauhassa tältä paskasakilta, jota joutuu päivittäin töissä katselemaan ja kaitsemaan välillä kuin pikkulapsia?

• miettinyt koskaan

ammatinvaihtoa?

• MikkoPikku-Kultala

Minut pidätettiin huijauksesta. Olen huijari. Minut vietiin vankilatutkintaan. Nyt
      vankilassa katson tyhjää vankilaa. Se on se vankilatutkinnan. Vankilatutkinnan.
      Olen huijari hupspurmaattori. Näin laulaa huijari.

• TimoPikku-Kultala

Minut pidätettiin törkeästä näpistämisestä.

• Örkit

Täysihoito suöjettujen ovien sisällä pitäisi harkita tarkkaan. Hengen ottamisesta pitäisi seurata hengen ottaminen eikä vapaus toistaa teko täysihoidon jälkeen.
      Varkaudesta pitäisi seurata pakkotyöllä korvaus eikä täysihoitoa suljetussa tilassa ja teon uusiminen tätsihoidon jälkeen.

Yhteiskunta on eksynyt järjettömyyteen kun se ei osaa EDES rangaista rikoksista vaan antaa rikosten uusia uusia uusia , uhreista piittaamatta. Rikoslaitos on piittaamattomuuden teeskentelylaitos. Onneksi sekin tuhoutuu maailmanlopussa.

• Habku

Mikä lahjuksesta pitäisi seurata?

• OskariKarvamunatViideslk

Minä ajoin metsänajokoneella henkilön päälle. Sain 7 vuotta ehdotonta surmasta.

• HanskiBribekund

Minut pidätettiin lahjuksesta. Olen nyt ollut 2 vuotta 7 kuukautta vankilassa.
      Paljonkohan minullaon vielä edessä? Olen nyt harkinnut liittyä MC Bandidokseen
      kun olen rikollinen ja Vapaamuurareihin. Voi olla kaunis sinetti mikä jää
      jäljelle tuomiosta.
      Oliko 28.8.2015 jälkeen lehdessä joku on pidätetty lahjuksesta? Paljon se sai
      tuomioa? En minä mielestäni ole tehnyt mitään mutta rikollinen olen nyt.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      40
      3460
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      13
      2848
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2524
    4. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      42
      1977
    5. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      16
      1891
    6. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      51
      1873
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      53
      1819
    8. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      55
      1553
    9. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1488
    10. Kenet molemmat

Sä haluat mies?
      Ikävä
      13
      1194
    Aihe