vangin oikeudet

vapaana syntynyt

vapaudenriisto on yksilön ja yhteiskunnan kannalta vakava asia, siksi vangilla täytyy olla laillinen oikeus karkaamiseen, vapauteen.

9

1020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pamppu68

"Laillinen" oikeushan on jo olemassa. Eihän karkaamisesta seuraa muuta sanktiota, kuin joutuu lusimaan ne "poissaolo" päivät takaisin.
      Tietty eri asia, jos paon yhteydessä syyllistyy johonkin rangaistavaan tekoon. Pahoinpitely ym ym ym

Eikö kunnollisilla kansalaisilla sitten ole oikeutta elää elämäänsä rauhassa tältä paskasakilta, jota joutuu päivittäin töissä katselemaan ja kaitsemaan välillä kuin pikkulapsia?

• miettinyt koskaan

ammatinvaihtoa?

• MikkoPikku-Kultala

Minut pidätettiin huijauksesta. Olen huijari. Minut vietiin vankilatutkintaan. Nyt
      vankilassa katson tyhjää vankilaa. Se on se vankilatutkinnan. Vankilatutkinnan.
      Olen huijari hupspurmaattori. Näin laulaa huijari.

• TimoPikku-Kultala

Minut pidätettiin törkeästä näpistämisestä.

• Örkit

Täysihoito suöjettujen ovien sisällä pitäisi harkita tarkkaan. Hengen ottamisesta pitäisi seurata hengen ottaminen eikä vapaus toistaa teko täysihoidon jälkeen.
      Varkaudesta pitäisi seurata pakkotyöllä korvaus eikä täysihoitoa suljetussa tilassa ja teon uusiminen tätsihoidon jälkeen.

Yhteiskunta on eksynyt järjettömyyteen kun se ei osaa EDES rangaista rikoksista vaan antaa rikosten uusia uusia uusia , uhreista piittaamatta. Rikoslaitos on piittaamattomuuden teeskentelylaitos. Onneksi sekin tuhoutuu maailmanlopussa.

• Habku

Mikä lahjuksesta pitäisi seurata?

• OskariKarvamunatViideslk

Minä ajoin metsänajokoneella henkilön päälle. Sain 7 vuotta ehdotonta surmasta.

• HanskiBribekund

Minut pidätettiin lahjuksesta. Olen nyt ollut 2 vuotta 7 kuukautta vankilassa.
      Paljonkohan minullaon vielä edessä? Olen nyt harkinnut liittyä MC Bandidokseen
      kun olen rikollinen ja Vapaamuurareihin. Voi olla kaunis sinetti mikä jää
      jäljelle tuomiosta.
      Oliko 28.8.2015 jälkeen lehdessä joku on pidätetty lahjuksesta? Paljon se sai
      tuomioa? En minä mielestäni ole tehnyt mitään mutta rikollinen olen nyt.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      134
      7358
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      421
      7012
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3563
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      135
      3177
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2724
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      45
      2280
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1783
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1556
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe