invamopo Erkkola

Mitä kokemuksia on Erkkola invamoposta,olisin kiinnostunut? Kiitos etukäteen vastauksista:

20

10555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 600 metriä

      Kaikki vaihteet läpi keulii erkko ja sutii asvaltillakin.

      • Erkkolamies

        Mitä oot tehny sille erkkolalle ja paljon kulkee? Itellä ainki erkkolasta ei oo muuta kuin äänenvaimennin otettu irti eikä kule ku joku vähän päälle 40 km/h.


    • erkkola

      olis erittäin hyvä kuntoinen erkkola myynnissä h.500e

      • mopo

        Otatko yhteyttä, jos mopo vielä myymättä.


      • toivoinen

        onko viellä erkkola myynnissä?


      • timo hämäläinen

        Vieläkö erkkola mopo on myynnissä? olisin kiinnostunut ostosta.p. 0503386174


      • Tuleva invaliidi

        Missä päin on kyseinen Erkkola mopo Kerroit olevan hyvässä kunnossa Ota yhteyttä puh.0500675504 tai sp [email protected] terveisin Risto miettinen Riistavesi


      • joo2

        onko vieläkin:D


    • ritola2

      Mahtaako Erkkola vielä valmistaa apuvälinetä?
      Tarttisin Tunturi Sport -65 mopoon lokasuojat ja erkkolan invamopon lokasuojat vois käydä.
      Kiitos etukäteen josko joku tietäis.

      • Jarppaw

        Mulla ois erkkolan alumiiniset takalokarit ja ne on ehjät, mutta ajan patinoimat. Ite tartteisin sacin kaasarin ja kaikkee sassi sälää, vaijereita, polkimet ym. Saat ne lokarit sopivasti mieluummin vaihtaisin ed.mainittuihin osiin, ees jotain jos sais.


      • Jarppaw kirjoitti:

        Mulla ois erkkolan alumiiniset takalokarit ja ne on ehjät, mutta ajan patinoimat. Ite tartteisin sacin kaasarin ja kaikkee sassi sälää, vaijereita, polkimet ym. Saat ne lokarit sopivasti mieluummin vaihtaisin ed.mainittuihin osiin, ees jotain jos sais.

        Onk sulla tietoo että oisko ne Tunturiin sopivat?
        Onk ne rautaa sisältä ja alumiinilla pinnoitettu? (Se selviää magneetilla).
        Mulla ei oo muuta Sachsin kamaa kuin yks kakstahtinen ruohonleikkurin moottori. Oisko siitä mittään appuu?


      • Jarppaw
        beechraft549 kirjoitti:

        Onk sulla tietoo että oisko ne Tunturiin sopivat?
        Onk ne rautaa sisältä ja alumiinilla pinnoitettu? (Se selviää magneetilla).
        Mulla ei oo muuta Sachsin kamaa kuin yks kakstahtinen ruohonleikkurin moottori. Oisko siitä mittään appuu?

        No sassi ku sassi. Sitä en tiijä onko ne käypäset ja ne on entisen ämmän varastossa, jotta oliko peltiä vai alumiinia? Käyn siellä näinä päivinä ja tarkistan metallin, jotta onko se mitä. vaihetaan siihen roottoriin jos se vaan sulle passaa. Mulle on tulossa toinen ERKKOLA, mut se on uudempaa mallia, ku siinä on sähköstartti. Kattelen niitä likasuojii mitä metallii lie ne?
        t:Jari Wallius
        Ps. kiitti vaan ku kirjottelit, sitä en tiijä käykö ne muihin mopotiloihin?? -itellä oli aikonaan sellanen tunikka pitkällä tankilla, kolmivaihteinen(käsi) ja siinä oli melkolailla samantapaset lokarit. harmi ku tuli hukattuu seki kaiken muun lisäks....


      • kolmas pyörä
        Jarppaw kirjoitti:

        No sassi ku sassi. Sitä en tiijä onko ne käypäset ja ne on entisen ämmän varastossa, jotta oliko peltiä vai alumiinia? Käyn siellä näinä päivinä ja tarkistan metallin, jotta onko se mitä. vaihetaan siihen roottoriin jos se vaan sulle passaa. Mulle on tulossa toinen ERKKOLA, mut se on uudempaa mallia, ku siinä on sähköstartti. Kattelen niitä likasuojii mitä metallii lie ne?
        t:Jari Wallius
        Ps. kiitti vaan ku kirjottelit, sitä en tiijä käykö ne muihin mopotiloihin?? -itellä oli aikonaan sellanen tunikka pitkällä tankilla, kolmivaihteinen(käsi) ja siinä oli melkolailla samantapaset lokarit. harmi ku tuli hukattuu seki kaiken muun lisäks....

        Löytyisikö vielä parikappaletta lokasuojia tartis
        70vm tunturi sportiin


      • Jarppaw kirjoitti:

        Mulla ois erkkolan alumiiniset takalokarit ja ne on ehjät, mutta ajan patinoimat. Ite tartteisin sacin kaasarin ja kaikkee sassi sälää, vaijereita, polkimet ym. Saat ne lokarit sopivasti mieluummin vaihtaisin ed.mainittuihin osiin, ees jotain jos sais.

        Hei!

        Sattuisko sulla olemaan vielä ne Erkkolan lokarit? Asia jäi muiden asioiden ja kiireiden alle. Sassin ruohonleikkurin moottori on tallella.


      • kohta seniori
        beechraft549 kirjoitti:

        Hei!

        Sattuisko sulla olemaan vielä ne Erkkolan lokarit? Asia jäi muiden asioiden ja kiireiden alle. Sassin ruohonleikkurin moottori on tallella.

        olisi 2 epäkuntoista erkkolaa kaupan piti itse tehdä niistä ajokuntoinen ei aika riitä joutavat myyntiin soittele 0400622240


    • turunen1.leo@gmail.

      Moi.Itselläni on erkkola v85 ostin sen 3vsitten kyllä se ihan hyvä peli on mutta on vähän laitettava,Nyt Ostin uuden sylinteri sarjan 3.5hv kun alkuperäinen on1.5hv kyllä nyt kulkee ihan kivasti kun ei se muuten kule ku 30 sillä saa olla kurveissa vähän varovainen ettei kaadu vaha vauhtia saa hiljentää nii hyvin menee. osia saa tilattua, Voimakoneelta,sieltä saa pelkein mitä vaan, Kyllä Minä Suosittelen.Uusi Maksaa melkein 5000:- Erkkolaa ei tehdä enää mutta kannattaa katsoa että on suhtkot kunnossa ennen ku ostaa niitä on sellasiiki kun on pakki.T:Leksa.

      • Varhaisvanhus

        Turunen , kun vaihdoit sen 3,5 hv sylinterisarjan ja nyt kulkee ihan hyvin. Niin vaihdoitko myös moottorin hammasrattaan isommaksi ett kulkee......
        Voimakoneelta saa sen sylintetisarjan , menikö "heittämällä" paikalleen........


      • turunen1.leo@gmail
        Varhaisvanhus kirjoitti:

        Turunen , kun vaihdoit sen 3,5 hv sylinterisarjan ja nyt kulkee ihan hyvin. Niin vaihdoitko myös moottorin hammasrattaan isommaksi ett kulkee......
        Voimakoneelta saa sen sylintetisarjan , menikö "heittämällä" paikalleen........

        Ratasta ei ole vaihdettu, mutta sylinteri meni paikoilleen jos ei lasketa sitä että toinen männänrengas jäpsähti poikki asennusvaiheessa, mutta nyt menee sen 78km/h, Poliisin tutkan mukaan.


    • Anonyymi

      Hei!
      Elääkö tämä keskustelupalsta enää, olisin hyvin kiinnostunut näistä Erkkola aiheista. Itsellä tulossa tuossa ensi viikolla 85 mallinen Erkkola. Saa nähdä, että paljonko oikein kulkee vakiona. Sähköstartti ja automaatti löytyy, väriltään punainen. Oikein hienoltahan tuo vaikuttaa, pitää katsoa mitä oikein teen talvella sille.
      Kertokaa ihmeessä asiasta paljon viisaampana, niin tulisi minullekin hyvää tietoa asiaan liittyen.

    • Anonyymi00019

      Tämä Erkkolakin on ajankuvaa jota kannattaa ja pitää vaalia jälkipolville. Enemmän tämä on takavuosien todellisuutta kuin joku 50-luvun siipicadillac, ihan turha kusettaa itseään. Meillä on ollu oikeasti oikeassa sodassa vammautuneita joita ilman tätä vehjettä ei varmaan tervejalkaisille sais niin paljoa myytyä. Tänä päivänä jos ja kun joku Erkkolalla ajelee täytyy olla aika viitseliäs ja taatusti on enemmän munaa ku jollain vanteet-nurin-tuning bemarilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe