Mitä kokemuksia on Erkkola invamoposta,olisin kiinnostunut? Kiitos etukäteen vastauksista:
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 20
Vanhimmat
Kaikki vaihteet läpi keulii erkko ja sutii asvaltillakin.
Mitä oot tehny sille erkkolalle ja paljon kulkee? Itellä ainki erkkolasta ei oo muuta kuin äänenvaimennin otettu irti eikä kule ku joku vähän päälle 40 km/h.
olis erittäin hyvä kuntoinen erkkola myynnissä h.500e
Otatko yhteyttä, jos mopo vielä myymättä.
onko viellä erkkola myynnissä?
Vieläkö erkkola mopo on myynnissä? olisin kiinnostunut ostosta.p. 0503386174
Missä päin on kyseinen Erkkola mopo Kerroit olevan hyvässä kunnossa Ota yhteyttä puh.0500675504 tai sp [email protected] terveisin Risto miettinen Riistavesi
onko vieläkin:D
Mahtaako Erkkola vielä valmistaa apuvälinetä?
Tarttisin Tunturi Sport -65 mopoon lokasuojat ja erkkolan invamopon lokasuojat vois käydä.
Kiitos etukäteen josko joku tietäis.
Mulla ois erkkolan alumiiniset takalokarit ja ne on ehjät, mutta ajan patinoimat. Ite tartteisin sacin kaasarin ja kaikkee sassi sälää, vaijereita, polkimet ym. Saat ne lokarit sopivasti mieluummin vaihtaisin ed.mainittuihin osiin, ees jotain jos sais.
Onk sulla tietoo että oisko ne Tunturiin sopivat?
Onk ne rautaa sisältä ja alumiinilla pinnoitettu? (Se selviää magneetilla).
Mulla ei oo muuta Sachsin kamaa kuin yks kakstahtinen ruohonleikkurin moottori. Oisko siitä mittään appuu?
No sassi ku sassi. Sitä en tiijä onko ne käypäset ja ne on entisen ämmän varastossa, jotta oliko peltiä vai alumiinia? Käyn siellä näinä päivinä ja tarkistan metallin, jotta onko se mitä. vaihetaan siihen roottoriin jos se vaan sulle passaa. Mulle on tulossa toinen ERKKOLA, mut se on uudempaa mallia, ku siinä on sähköstartti. Kattelen niitä likasuojii mitä metallii lie ne?
t:Jari Wallius
Ps. kiitti vaan ku kirjottelit, sitä en tiijä käykö ne muihin mopotiloihin?? -itellä oli aikonaan sellanen tunikka pitkällä tankilla, kolmivaihteinen(käsi) ja siinä oli melkolailla samantapaset lokarit. harmi ku tuli hukattuu seki kaiken muun lisäks....
Löytyisikö vielä parikappaletta lokasuojia tartis
70vm tunturi sportiin
Hei!
Sattuisko sulla olemaan vielä ne Erkkolan lokarit? Asia jäi muiden asioiden ja kiireiden alle. Sassin ruohonleikkurin moottori on tallella.
olisi 2 epäkuntoista erkkolaa kaupan piti itse tehdä niistä ajokuntoinen ei aika riitä joutavat myyntiin soittele 0400622240
Moi.Itselläni on erkkola v85 ostin sen 3vsitten kyllä se ihan hyvä peli on mutta on vähän laitettava,Nyt Ostin uuden sylinteri sarjan 3.5hv kun alkuperäinen on1.5hv kyllä nyt kulkee ihan kivasti kun ei se muuten kule ku 30 sillä saa olla kurveissa vähän varovainen ettei kaadu vaha vauhtia saa hiljentää nii hyvin menee. osia saa tilattua, Voimakoneelta,sieltä saa pelkein mitä vaan, Kyllä Minä Suosittelen.Uusi Maksaa melkein 5000:- Erkkolaa ei tehdä enää mutta kannattaa katsoa että on suhtkot kunnossa ennen ku ostaa niitä on sellasiiki kun on pakki.T:Leksa.
Turunen , kun vaihdoit sen 3,5 hv sylinterisarjan ja nyt kulkee ihan hyvin. Niin vaihdoitko myös moottorin hammasrattaan isommaksi ett kulkee......
Voimakoneelta saa sen sylintetisarjan , menikö "heittämällä" paikalleen........
Ratasta ei ole vaihdettu, mutta sylinteri meni paikoilleen jos ei lasketa sitä että toinen männänrengas jäpsähti poikki asennusvaiheessa, mutta nyt menee sen 78km/h, Poliisin tutkan mukaan.
Hei!
Elääkö tämä keskustelupalsta enää, olisin hyvin kiinnostunut näistä Erkkola aiheista. Itsellä tulossa tuossa ensi viikolla 85 mallinen Erkkola. Saa nähdä, että paljonko oikein kulkee vakiona. Sähköstartti ja automaatti löytyy, väriltään punainen. Oikein hienoltahan tuo vaikuttaa, pitää katsoa mitä oikein teen talvella sille.
Kertokaa ihmeessä asiasta paljon viisaampana, niin tulisi minullekin hyvää tietoa asiaan liittyen.
Tämä Erkkolakin on ajankuvaa jota kannattaa ja pitää vaalia jälkipolville. Enemmän tämä on takavuosien todellisuutta kuin joku 50-luvun siipicadillac, ihan turha kusettaa itseään. Meillä on ollu oikeasti oikeassa sodassa vammautuneita joita ilman tätä vehjettä ei varmaan tervejalkaisille sais niin paljoa myytyä. Tänä päivänä jos ja kun joku Erkkolalla ajelee täytyy olla aika viitseliäs ja taatusti on enemmän munaa ku jollain vanteet-nurin-tuning bemarilla.