Pääseekö enskalla sitte yhtä lujaa kuin kyykyllä vai pääseekö kyykyllä lujempaa ja kiihtyykö ne paremmin? Kuinka lujaa tavallisesti enskalla pääsee jos on 90-luvun enska? (vakio)
Kulku!
6
717
Vastaukset
Kyllä ne senverran kulkee että kortti lähtee.
Mutta eihän se ole pääasia, eihän,ihan oikeesti.- Topi......
Kuhan sillä enskalla pystyy ohittamaan vaikka rekan vai voiko?
- ...toki
Topi...... kirjoitti:
Kuhan sillä enskalla pystyy ohittamaan vaikka rekan vai voiko?
Jos rekka ajaa sen 89km/h (mitä ne yleensä ajavat) tarvitaan sangen pitkä suora, että enduropiikillä ohi pääset.
- sherlock
...toki kirjoitti:
Jos rekka ajaa sen 89km/h (mitä ne yleensä ajavat) tarvitaan sangen pitkä suora, että enduropiikillä ohi pääset.
ei a1-tehoisella enduropiikillä viitsi kauhean usein lähteä tuommosta rekkaa ohittamaan. eri asia on täysitehoisella, josta kulkuakin löytyy näihin tilanteisiin ihan eri tavalla...
- sherlock
kyykyt ne kulkee yleensä lujempaa, mutta ei tuon kulun pitäisi olla pääasia pyörää ostaessa... kaverin -05 smoto dt menee teharilla ja piikin isommalla eturattaalla, sekä "johtokikan" jälkeen 146 gps:ään. että kyllä riittää nuokin jo suomen teille. kyykyllä tosin pääsee samoilla virityksillä usein lujempaa, mutta kyllä tuo enduron vauhtikin suomeen riittää... a1-tehoisella enskalla pääsee 100km/h tietämille yleensä, riippuen pyörästä. a1-tehoisella kyykyllä jäät vielä nippa nappa jalkoihin motarilla, kulkua yleensä 115-120km/h. poikkeuksena mm. uus rs joka kulkee a1-tehoissa oikeaa nopeutta 138km/h tekniikan maailman testien mukaan. tt:nä nuo pyörät kulkee hyvin motarillakin mukana... tämä stoori siis koskee 2-tahtisia. 4-tahtikyykyt voivat huipuissa mennä ohi a1-tehoisista 2-tahdeista, mutta kiihdytyksessä jäävät useimmat. piristäminen on vaikeampaa 4-tahdeissa, kun taas 2-tahdeissa riittää sopivaan kulkuun jo kuristusten poisto...
- jotain...
no yleensähä vanhemmat piikit on paljo kovempi kulkuisia kuin uudet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402