Tunnustus

Rellutar

Tunnustus

Suutelit huulipunani,
varastit hajuveteni tuoksun.
Kampasit ripseni,
vahvistit kynällä kulmani
heikot.

Värjäsit luomeni siniseksi,
pyyhkäisit huiskalla
poskiini punaa.

Halusit huuhtoa kaiken pois,
tunnustaa rakkautesi;

olet kaunein minulle
ilman ehostusta
olet rakkain aitona itsenäsi.

Rakkauteni sinuun
on äärettömän meren aava,
taivaani tulenlieskat

poutapilvieni lepäävät purjeet.

8

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lio-na

      ei tää ollut niin "makeaa", mutta miksi?, runossasi hän meikkasi sut ja sen jälkeen halusi huuhtoa pois????

      Nuo kolme viimeistä säkeistöä "soi hienosti", en anna pointsia mutta hyvä oli, ihan oma mielipiteeni, tuo viimeinen lause tarttui korvaani erityisesti!

      • Rellu

        siksi sanoin aiemmin, etten taida osata
        sellaista tehdäkkään.

        Ajatusleikkiä, toivetta ja haavetta, että
        olisi kaunein ilman ehostuksia, aitona,
        luonnon luomana, siitä vain oli kyse.

        Eipä niillä pojoilla taida olla paljoa
        merkitystä, enkä ole niitä vailla.

        Parasta on se, jos runoni täällä joita
        kuita miellyttää, se tuo minulle mieli-
        hyvää, enkä tarvitse muuta.

        Olen saanut kirjoittelusta niin paljon,
        ja on ilo, jos se antaa muillekkin
        jotain.

        Yritän aina lopettaa runoni niin sanotusti
        levolliseen päätökseen ja rauhaan, että
        se olisi kuin piste iin päälle.
        Taisin onnistua.

        Kiitos Lio-na, uskollinen lukijani/kommentoijani.


    • Siis niin ihana rakkausruno - niin IHANA! Kiitos sinulle!

      • Rellu

        olen otettu siitä, jos runoni miellyttää
        lukijoita täällä, se on enemmän, kuin
        pelkkä kirjoittamisen ilo.

        Rakkaudellista iltaa sinulle.


      • ilo kuin
        Rellu kirjoitti:

        olen otettu siitä, jos runoni miellyttää
        lukijoita täällä, se on enemmän, kuin
        pelkkä kirjoittamisen ilo.

        Rakkaudellista iltaa sinulle.

        miellyttääkö vai ei. Elämä ei muutenkaan voi perustua miellyttämiselle. Ihmisestä kertoo aika paljon se, missä seurassa viihtyy. Siellä ehkä miellyttääkin ponnistelematta.


      • Rellu
        ilo kuin kirjoitti:

        miellyttääkö vai ei. Elämä ei muutenkaan voi perustua miellyttämiselle. Ihmisestä kertoo aika paljon se, missä seurassa viihtyy. Siellä ehkä miellyttääkin ponnistelematta.

        totta - kirjoittaminen on ilo, eikä elämä
        voikaan perustua miellyttämiselle.
        Viisaita sanoja sinulta, kiitoksia.

        Aurinkoista aamua.


    • Luonnollinen kauneus.
      Luojan luoma poskipuna.
      Silmien säihke.
      Niitä ei voita mikään.
      Rakastetaa Yötä.

      • Rellu

        kyllä se luonnollinen kauneus on
        aidointa kauneutta, tokihan me silti
        haluamme joskus koristautua, korostaa
        niitä parhaita puoliamme.

        Ja, onhan se mukavaa, jos sen huulipunan
        joku suutelee pois :D

        Virkeää päivää, aurinkoa ja hymyten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe